Hoiquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath? San? Kirsten? Famsiebamsie?
Namen in willekeurige volgorde, ik vind jullie allemaal ontzettend aantrekkelijk
Fipo gemacht!
Dat is nog eens wakker worden hé?quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef Bob-B het volgende:
moggel, in slaap vallen bij LOTR en dan wakkerworden van de kreunende vrouwen op de achtergrond blijft appart
Tijd voor de kerstboom met kluitquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Moggûh![]()
Er ligt hier sneeuw.![]()
![]()
* MinderMutsig gaat straks met de honden naar het bos en daarna naar de markt
Gaan die voetbalwedstrijden vandaag nu nog door of worden ze inderdaad afgelast wegens sneeuw zoals ik voorspelde?En jullie mij maar uitlachen maar het sneeuwt dus lekker echt!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:19 schreef Fems het volgende:
Wakker worden wanneer je verkouden bent is niet gezellig!
Super!!!!!!! ECHT!! Ik ben zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daniël!
Hoe bevalt het leven op kamers?!
Mooi man!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Super!!!!!!! ECHT!! Ik ben zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt!!!
Nee joh!!! Ik hou het wel een beetje mij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi man!
Kan je je eigen vloer nog zien of ligt die al vol met rotzooi?
Ik ken hetquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee joh!!! Ik hou het wel een beetje mij!
En om het netjes te houden, nodig ik vaak mensen uit hier!![]()
Daar kan ik echt niet tegen! Een smerige kamer als er gasten komen!!
Na 6 december.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:09 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Tijd voor de kerstboom met kluit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |