Ja, een afgetrapt paar dat buurtbewoners met medelijden naar me gegooid hadden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Arme jongen.Had je wel schoenen aan?
Martijn aangenaam.. ik ben een wees en aanwezig op Fok! dus je hebt het goed geraden, geen familie en vriendenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Juist!
Willen we dat wel alsie zo uit de hoogte gaat doen met z'n "ik ben te goed voor familie feestjes" hehe, doet me denken, alsie er een topic over opent kan ik: verkapt ik-heb-geen-familie-of-vrienden-om-feesten-mee-te-vieren topic" zeggen
* Oldenzaal zingt:een liedje over een zwarte piet die een pepernoot in zijn band had: toen moest hij gaan lopen met de fiets aan zijn hand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Neuh, maar het waren op zich wel dikke vlokken. 'Een jongen alleen door de sneeuw, met niets meer dan zijn kapotte fiets'... materiaal voor een film, man.
Ja!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Martijn aangenaam.. ik ben een wees en aanwezig op Fok! dus je hebt het goed geraden, geen familie en vriendenNodig je me uit voor t kerstdiner?
Arme jongen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, een afgetrapt paar dat buurtbewoners met medelijden naar me gegooid hadden.
Nee nog niet, is dat een vereiste om tijdens het kerstdiner aan tafel te schuiven?quote:
Ja toch wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:01 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Nee nog niet, is dat een vereiste om tijdens het kerstdiner aan tafel te schuiven?
weet dat ik niet mag spotten met iemand die wees is. excuus![]()
Moinquote:
het ging er over dat je afgelopen jaren een witte kerst hebt gehadquote:
Ook weer welkom terug....quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het ging er over dat je afgelopen jaren een witte kerst hebt gehad
quote:
quote:
quote:
dank jequote:
wel beide dagenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:17 schreef skippy22 het volgende:
Zal ik je een witte kerst geven rulerofgothic
Bij jou jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Lamzak_ het volgende:
Hallo!.
En haal die anti-heracles tekst is even uit je sig, hier is het oost vs west.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |