Sorryquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:31 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Sorry, maar t is niet mijn ding. Moet er helaas wel aan mee doen, maar als ik kon kiezen .....
Tot ziens Sinterklaas en Zwarte Piet. Kom er maar in Lente
Ik hou je niet tegen als je besluit om naar Botswana te verhuizen om dit soort luxe feestjes te missen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:31 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Sorry, maar t is niet mijn ding. Moet er helaas wel aan mee doen, maar als ik kon kiezen .....
Tot ziens Sinterklaas en Zwarte Piet. Kom er maar in Lente
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen als je besluit om naar Botswana te verhuizen om dit soort luxe feestjes te missen.(huilie)
Tjap, vergeleken met NL is iedere dag dat je (over)leeft in Botswana een luxe feestje.. Dus om nu te zeggen dat ik ze zal missen? Neenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen als je besluit om naar Botswana te verhuizen om dit soort luxe feestjes te missen.(huilie)
Botswana is geen ramp of oorlogsgebied ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:59 schreef Tiggerqman het volgende:
[..]
Tjap, vergeleken met NL is iedere dag dat je (over)leeft in Botswana een luxe feestje.. Dus om nu te zeggen dat ik ze zal missen? Neen
Tell him Bob.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Juist!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tell him Bob.![]()
Hadden we hem eigenlijk al welkom geheten?![]()
We moeten toch nog een pispaaltje hebben, skippy is hier niet genoeg om in de behoefte te voorzien. Zullen we hem houden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Juist!
Willen we dat wel alsie zo uit de hoogte gaat doen met z'n "ik ben te goed voor familie feestjes" hehe, doet me denken, alsie er een topic over opent kan ik: verkapt ik-heb-geen-familie-of-vrienden-om-feesten-mee-te-vieren topic" zeggen
MMquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Warme chocolademelk, pepernoten en marsepein.![]()
Surprises en gedichten.![]()
Kadootjes.![]()
Gezellig met de hele familie koken en eten.![]()
Kerstbomen.![]()
Verlichte winkelstraten.![]()
Sneeuw.
En waar woon je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Bob-B het volgende:
I like your style
Hoi en welkom, wat is je voornaam?
Ik de tweede en de vijfde.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind de eerste en de derde de leuksten
MMquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
We moeten toch nog een pispaaltje hebben, skippy is hier niet genoeg om in de behoefte te voorzien. Zullen we hem houden?
Hoi Tiggerqman! Welkom in ToF!
Hier sneeuwt het nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond trouwens. Werken was op zich wel leuk, maar daarna naar huis lopen met een lekke band was minder.Al zorgde de sneeuw wel voor een leuk decor.
Blijft het liggen daar dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond trouwens. Werken was op zich wel leuk, maar daarna naar huis lopen met een lekke band was minder.Al zorgde de sneeuw wel voor een leuk decor.
Neuh, maar het waren op zich wel dikke vlokken. 'Een jongen alleen door de sneeuw, met niets meer dan zijn kapotte fiets'... materiaal voor een film, man.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Blijft het liggen daar dan?
Arme jongen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Neuh, maar het waren op zich wel dikke vlokken. 'Een jongen alleen door de sneeuw, met niets meer dan zijn kapotte fiets'... materiaal voor een film, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |