hahahaquote:
Das niet zo mooi om het mild te zeggen. Ik ben met 10 minuten rijden thuisquote:
ik doe er vandaag 3 uur overquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet zo mooi om het mild te zeggen. Ik ben met 10 minuten rijden thuis
Oef, daar rij je normaal zowat heel nederland mee door.quote:
Kijk das relaxed, de rest van de winter ook?quote:
Ach het is ondertussen 3,5 uur gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oef, daar rij je normaal zowat heel nederland mee door.
En toch kan Box er nog een lachend smileytje uitpersen
Venco ! Ik ben inmiddels weer opgewarmd in door de NS.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
En wat is het toch altijd godklere koud op die pleurisstations!
Have fun, zien je wel weer eens opduikenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:10 schreef Elegy het volgende:
Ik heb 'm! Ik heb 'm!
WOOFOKKINHOO!Zoey
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun, zien je wel weer eens opduiken
ach gut a gut, kom hier mag je even opwarmen in mijn dikke ijsberenjasquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
En wat is het toch altijd godklere koud op die pleurisstations!
Al weer wat opgewarmd ?quote:
Voor jou altijd Tquote:
had je anders verwacht T? Wij als vrijgezelle mannenquote:
*kuch* player *kuch*quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
had je anders verwacht T? Wij als vrijgezelle mannen
Zegt de grootste T aanhangerquote:
Je vergist me voor D_Hquote:
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zitquote:
Plato is de speaker!quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zit.
Zo is het en met wat whiskey achter de kiezen gaat dat erg goed.quote:
Jullie halen veel te veel in jullie hoofdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zit.
Als het niet zo was zou je het niet steeds zo nadrukkelijk blijven ontkennen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jullie halen veel te veel in jullie hoofden
psycho truuksquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou je het niet steeds zo nadrukkelijk blijven ontkennen.
Het is toch niks om je voor te schamenquote:
Als er uberhaupt iets voor te schamen wasquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is toch niks om je voor te schamen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als er uberhaupt iets voor te schamen was
Plato! Je hebt het voor elkaar!quote:
Sterkte denk ik... De hagel vliegt hier om je orenquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet m'n pa zowaar vandaag helpen met verhuizen.. Het is er toch geen weer voor!
God is smiling on Almere for once!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sterkte denk ik... De hagel vliegt hier om je oren
T!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam gisternacht in de sneeuw thuis. Sneeuw. Maar, ik dacht echt dat ik geen tenen meer zou hebben vanochtend, maar ze lagen lekker opgewarmd in de deken. Gelukkig
.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!De semi-onschuldige dame van de SC!
Ook al zo'n sneeuwliefhebster
Tegan heeft wat openbaringen gedaan afgelopen week. Dus de onschuldige status is nu semi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |