hahahaquote:
Das niet zo mooi om het mild te zeggen. Ik ben met 10 minuten rijden thuisquote:
ik doe er vandaag 3 uur overquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet zo mooi om het mild te zeggen. Ik ben met 10 minuten rijden thuis
Oef, daar rij je normaal zowat heel nederland mee door.quote:
Kijk das relaxed, de rest van de winter ook?quote:
Ach het is ondertussen 3,5 uur gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oef, daar rij je normaal zowat heel nederland mee door.
En toch kan Box er nog een lachend smileytje uitpersen
Venco ! Ik ben inmiddels weer opgewarmd in door de NS.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
En wat is het toch altijd godklere koud op die pleurisstations!
Have fun, zien je wel weer eens opduikenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:10 schreef Elegy het volgende:
Ik heb 'm! Ik heb 'm!
WOOFOKKINHOO!Zoey
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Have fun, zien je wel weer eens opduiken
ach gut a gut, kom hier mag je even opwarmen in mijn dikke ijsberenjasquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
En wat is het toch altijd godklere koud op die pleurisstations!
Al weer wat opgewarmd ?quote:
Voor jou altijd Tquote:
had je anders verwacht T? Wij als vrijgezelle mannenquote:
*kuch* player *kuch*quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
had je anders verwacht T? Wij als vrijgezelle mannen
Zegt de grootste T aanhangerquote:
Je vergist me voor D_Hquote:
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zitquote:
Plato is de speaker!quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zit.
Zo is het en met wat whiskey achter de kiezen gaat dat erg goed.quote:
Jullie halen veel te veel in jullie hoofdenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet, we weten allemaal hoe het zit.
Als het niet zo was zou je het niet steeds zo nadrukkelijk blijven ontkennen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jullie halen veel te veel in jullie hoofden
psycho truuksquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou je het niet steeds zo nadrukkelijk blijven ontkennen.
Het is toch niks om je voor te schamenquote:
Als er uberhaupt iets voor te schamen wasquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is toch niks om je voor te schamen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als er uberhaupt iets voor te schamen was
Plato! Je hebt het voor elkaar!quote:
Sterkte denk ik... De hagel vliegt hier om je orenquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet m'n pa zowaar vandaag helpen met verhuizen.. Het is er toch geen weer voor!
God is smiling on Almere for once!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sterkte denk ik... De hagel vliegt hier om je oren
T!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam gisternacht in de sneeuw thuis. Sneeuw. Maar, ik dacht echt dat ik geen tenen meer zou hebben vanochtend, maar ze lagen lekker opgewarmd in de deken. Gelukkig
.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!De semi-onschuldige dame van de SC!
Ook al zo'n sneeuwliefhebster
Tegan heeft wat openbaringen gedaan afgelopen week. Dus de onschuldige status is nu semi.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tegan heeft wat openbaringen gedaan afgelopen week. Dus de onschuldige status is nu semi.
Die mening werd door meerdere gedeeldquote:
Slaapkopje, zware nacht gehad?quote:
Ach het is van mijn kant niet meer dan een grapje. Ik denk niet anders over je dan daarvoor.quote:
Inderdaad singles!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, terug naar de orde van de dag dan. Singles.
ja hoe is het met je singlestatus, T? al voortgang met die eventuele nieuwe kanshebber?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, terug naar de orde van de dag dan. Singles.
Nope, tot mijn ongenoegen moet ik nee zeggenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja hoe is het met je singlestatus, T? al voortgang met die eventuele nieuwe kanshebber?
en jij, B? nog spannende ontwikkelingen?
Je had toch laatst een date, of zo? Is daar niks uit gekomen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:53 schreef Belsezar het volgende:
Nope, tot mijn ongenoegen moet ik nee zeggen
Status quo, B. Status quo.quote:En bij jou?
Neequote:
O, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
NeeDacht 'k doe ff melodramatisch
Dat is helemaal niet "Gelukkig maar"quote:
Tuurlijk wel, anders zou je niet meer in singles mogen postenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "Gelukkig maar"![]()
Net alsof ik me daar dan druk over zou makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders zou je niet meer in singles mogen posten.
Mits het een succesvolle date was natuurlijk.
Tenzij Tegan er stiekem van geniet om gestalkt te worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof ik me daar dan druk over zou makenWel een groot voordeel voor jullie was geweest dat ik dan Tegan niet meer wegjaag
Uiteraard, T is lief en schattigquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die mening werd door meerdere gedeeld![]()
Of was dit een verkapte slijmpost van jou richting Tegan?
Bummerquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
GRR!!! mrDate komt niet door dat klote weer!!!
Ja stom, nu weet ik niet meer wat ik vanavond moet gaan doenquote:
Minder zegquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja stom, nu weet ik niet meer wat ik vanavond moet gaan doen
Sneeuwpop makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja stom, nu weet ik niet meer wat ik vanavond moet gaan doen
Hier igt geen sneeuw meer hoorquote:
Jah echt erg, zeker omdat ik het niet verwachtte omdat hier niks ergs of veel sneeuw ligt. Maarja dan stellen we het maar weer een week uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Minder zeg![]()
Wel glad buiten trouwens, moest net zelf even weg met de auto maar merkte het meteen al.
Wel een beetje zwak dan dat ie meteen afzegt dan omdat er wat sneeuw/hagel ligt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah echt erg, zeker omdat ik het niet verwachtte omdat hier niks ergs of veel sneeuw ligt. Maarja dan stellen we het maar weer een week uit
Ow nee, hij was al onderweg, maar echt harder dan 40 kon ie ook niet over de snelweg. En eer hij hier zou zijn, dan zou het alweer vet laat zijn en smorgens zou hij vroeg weg moeten (met kans op weer veel sneeuw en alles). Dus hij heeft gebeld en samen besloten dat ie maar lekker naar z'n huisje gaat en hopelijk daar veilig aankomtquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje zwak dan dat ie meteen afzegt dan omdat er wat sneeuw/hagel ligt.
Ahquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nee, hij was al onderweg, maar echt harder dan 40 kon ie ook niet over de snelweg. En eer hij hier zou zijn, dan zou het alweer vet laat zijn en smorgens zou hij vroeg weg moeten (met kans op weer veel sneeuw en alles). Dus hij heeft gebeld en samen besloten dat ie maar lekker naar z'n huisje gaat en hopelijk daar veilig aankomt
Volgende week extra langquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee idd, dan ga ik me nog schuldig voelen, dan maar een week uitstellen
waar woon je dan? want hier is niks aan het handje, geen sneeuw , geen niksquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee idd, dan ga ik me nog schuldig voelen, dan maar een week uitstellen
Enschede, maar bij Apeldoorn scheen alles vast te zitten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
waar woon je dan? want hier is niks aan het handje, geen sneeuw , geen niks
*meldtquote:Op zondag 23 november 2008 11:34 schreef dawg het volgende:
Miss Perfect bestaat ook niet. We hebben het over vrouwen, he.
Waar verhaal, ben ik me ook wel van bewustquote:Op zondag 23 november 2008 10:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Desperatie is een slechte adviesgever, hoe harder je iets wil hoe meer je dat uitstraalt, en hoe sneller het andere geslacht van je weg loopt.
Kop op knul, relax.. Komt echt wel goed met je.. Echt wel.. Ken je verder niet, maar uit je twijfel over of jij een moeilijk persoon bent,. lees ik een beetje dat je denk dat je eisen pakket te hoog ligt. Besef je dan dat als jij niet mister perfect ben, moet je ook niet zoeken naar misses perfect!
Goh, herkenbaar.quote:Op zondag 23 november 2008 02:25 schreef mrbox het volgende:
ff wat van me afschrijven...
Ik las net een smsje (wat eeder vandaag verstuurd was) wat mij deed realiseren dat iedereen om mij heen de liefde aan het vinden is. Mij wil het maar niet lukken, zeker de laatste tijd niet.![]()
Begin me nu steeds meer af te vragen of de juiste er voor mij wel tussen loopt en waar ik haar zou moeten vinden. Weet gewoon ff niet meer![]()
Er spoken nu veel vragen in mijn hoofd, uiteen lopend van of ik nu zo'n moeilijk persoon ben tot hoe ik nu zou moeten veranderen.
Veel vragen weinig antwoorden, iets waar ik de laatste tijd iets te veel tegen aanloop
Ben jij eigenlijk nog steeds single Henkquote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef Frezer het volgende:
Hey, singles is weer uit de dood opgestaan?
Ik zou bijna in reincarnatie gaan geloven,. Ik ben benieuwd voor hoe lang nu weer,
.
weet je hoeveel gedoe dat is, een relatie?quote:Op zondag 23 november 2008 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk nog steeds single Henk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |