Ja hoor. 1 uur en 3 kwartier voor mij terwijl ik ook rekende op lichtjaren (hoor mezelf nog roepen 'ik ben dan vast daaaagen aan het bevallen!') We horen het welquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
ik zal alles wat ik weet netjes doorgeven hierquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Dakota het volgende:
k, zo maar ff bellen dan.
en nu weer helemaal plat. als er niets aan de hand is meld ik me morgenochtend. ben ik aan t bevallen..dan eh horen jullie niets meer
(vast wel via maneki die door mijn zwager op de hoogte gehouden wordt)
Maar vooralsnog... ik hou mn benen bij elkaar
Houd die benen bij elkaar hoor!! de mijne ging zo snel dat ik amper tijd had om te zeggen dat ik persdrang voelde, en toen ik het zei de helft in de kamer het niet geloofde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef Dakota het volgende:
mocht het losbarsten kan je beter gaan slapen en wachten op t nieuws van morgen..zo'n eerste bevalling duurt toch lichtjaren?
Nog wel ja, maar als het écht begint houd je het echt niet meer tegenquote:Op zondag 23 november 2008 09:59 schreef Dakota het volgende:
gisteren ben ik echt bijna op de kop gaan hangen, ze kan wel drukken maar ik ben toch groter en sterker
puh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |