quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:31 schreef RayMania het volgende:. Geen zin, rotweer, vroeg, meetings, vrijdag.
dat ze maar snel alles vrij gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Blijf je niet in Almere voor de 'Wiettop' vandaag, Ray?
ja het duurde zo langquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht net dan open ik hem nog wel even :´).
je komt er toch vaak zatquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef tong80 het volgende:
Waar ben je nou mod van ik kan het forum niet vinden
Jokingquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je komt er toch vaak zatMemory Lane
gheheh, je houd het wel tussen ons he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef SCH het volgende:
Pinguins
Jeetje, die nieuweling heeft een behoorlijke slurf
Leuk om te volgen BSquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gracias!
Het was echt super om te zien. Mooie beesten. Had ook nog de hoop op een orka, maar die hadden er geen zin in.
Nog maar drie uurtjes tot de bus gaat :´).
hé, waar zit je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gracias!
Het was echt super om te zien. Mooie beesten. Had ook nog de hoop op een orka, maar die hadden er geen zin in.
Nog maar drie uurtjes tot de bus gaat :´).
FC Zaltbommel is laatst failliet gegaan na 80 jaar erg triest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig tong.
In Bommel ook nog alles goed, met de plaatselijk FC?
ooooh werkelijk! vos sos cagonn!! ghehe (het enige zuid-amerikaans-spaans dat ik ken :$)quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie, in totaal 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |