quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:03 schreef stamppot het volgende:
wat weet zij er nou van, mooie vrouwen scheiten niet.
of je vriendin is fucking lelijk natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:03 schreef stamppot het volgende:
wat weet zij er nou van, mooie vrouwen scheiten niet.
Goede tip. Bedankt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]so true!
En misschien kun je letterpoepen proberen? Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Vroegah toen ik nog een 3310 had (Dus geen foto kunnen maken verdomme) Scheet ik een keer een volwaardige N bij het letterpoepenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]so true!
En misschien kun je letterpoepen proberen? Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Goddamn! Ik ben blijven steken bij de j die is tricky! Ik denk dat we een topic moeten openenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een 3310 had (Dus geen foto kunnen maken verdomme) Scheet ik een keer een volwaardige N bij het letterpoepen
En het water spettert lekker regen je reet dan...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet gewoon een aantal keer doorspoelen tijdens de bevalling, dan word de drol in etappes doorgespoeld en is de kans op verstopping kleiner.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Koewam het volgende:
Maar de echte reden is natuurlijk dat er zoveel troep blijft hangen aan haar voorbinddildo als jij je weer nederig onderwerpt!
Met pics!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goddamn! Ik ben blijven steken bij de j die is tricky! Ik denk dat we een topic moeten openen
Een @ stelt niks voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik was de eerste in t dorp die een @ poepte!
Jij hebt het vuur ook niet uitgevonden hè!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef OA het volgende:
En het water spettert lekker regen je reet dan...
Ik zat vroeger op spijkerpoepen. Maar na een tijdje wordt dat toch pijnlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zat vroeger op letterpoepen, maar ik was er nooit zo goed in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Koewam het volgende:
Maar de echte reden is natuurlijk dat er zoveel troep blijft hangen aan haar voorbinddildo als jij je weer nederig onderwerpt!
Jaaah een topic! Mijn mooiste moment was de letter Qquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goddamn! Ik ben blijven steken bij de j die is tricky! Ik denk dat we een topic moeten openen
Ga je gang...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef 49R het volgende:
[..]
Jaaah een topic! Mijn mooiste moment was de letter QZal ik de foto posten
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die praten over schijt/drollen/kak
Low-lifes.....
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Je hebt gewoon een poepshredder nodig.
Ideetje...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik zou als eerste die irri muts van die site er in proppen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |