Hier schijnt het zonnetje al zowat de hele dag. Af en toe een spatje regen of een verdwaald hagelsteentje, maar ik zit hier lekker aan tafel met het zonnetje op mijn rug de paparassen uit te zoeken. Hond ligt achter me in het zonnetje te snurken en buiten hoor ik het flink waaien.
Net een brief binnen gehad van de chips-plaats-mannen... omdat de groenbak de komende drie weken nog niet geleegd kan worden, mag ik mijn groenafval gratis naar de milieustraat brengen. Maar dan alleen blad en takken. Alle andere zooi willen ze niet hebben. Dan krijgen ze de rest ook lekker niet

.
De bolacacia moet maar eventjes wachten totdat ze weer gesnoeid wordt en de blaadjes in de tuin mogen nog eventjes verder rotten in de border. Goed voor de grond zullen we maar zeggen. Leuk... afval scheiden.
Toen we nog op de flat woonden, werd daar niets aan afval gescheiden. Gewoon één groot hok beneden met 6 grote containers waar iedereen gewoon alles in kon gooien en een aparte hoek voor grof vuil. Geheel tegen mijn principes in, maar in sommige gevallen wel heel erg makkelijk.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.