Ik merkte het, laat het dan in ieder geval goed hard sneeuwen, niet dit halfbakken prutjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
In Arnhem witte grasveldjes, boomtoppen en autoramen
En een giagantisch baggerzooi op straat die ook nog eens gald is.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef popovski het volgende:
Er is vandaag alleen al 13 inch (x 2,2 cm) sneeuw gevallen in West Michigan. Ik sneeuwschuif me de klere.
x2,54 zelfsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef popovski het volgende:
Er is vandaag alleen al 13 inch (x 2,2 cm) sneeuw gevallen in West Michigan. Ik sneeuwschuif me de klere.
't Is nog niet over:
[ afbeelding ]
Hoe is het in Ohio/Pennsylvania en Virginia? Weet je dat zo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef popovski het volgende:
't Is nog niet over:
[ afbeelding ]
Yup, sinds een uurtje of 12 sneeuwt het non-stop. Maar het is stomme sneeuw.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu toch wel?
oldenzaal inmiddels wel
ja nogalquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, sinds een uurtje of 12 sneeuwt het non-stop. Maar het is stomme sneeuw.
Tis helderquote:
Reken er maar niet op. Alleen in Zuid-Oost NL gaat het nog afkoelen vannacht. In de rest van Nederland blijft de temperatuur onder de bewolking constant, of zelfs stijgend. Tegen de tijd dat het morgenmiddag/avond weer gaat regenen dooit het overal behoorlijk. Het wordt morgenavond ook wel weer kouder, maar pas rond middernacht en dan zijn de buien al gepasseerd. Alleen in Zuid-Oost NL hebben ze mazzel, daar blijft het waarschijnlijk vriezen en krijgen ze dus de volle lading sneeuw. Rest van nederland heeft pech en krijgt lekkere lauwe regen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:27 schreef Mpdrichel het volgende:
Hier is net een klein beetje sneeuw gevallen (Emmen) Hopelijk gaat het vannacht ook gewoon sneeuwen inplaats van regenen
vriezen = geen sneeuw. Sneeuw valt tussen de 0 en 3 gradenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Alleen in Zuid-Oost NL gaat het nog afkoelen vannacht. In de rest van Nederland blijft de temperatuur onder de bewolking constant, of zelfs stijgend. Tegen de tijd dat het morgenmiddag/avond weer gaat regenen dooit het overal behoorlijk. Het wordt morgenavond ook wel weer kouder, maar pas rond middernacht en dan zijn de buien al gepasseerd. Alleen in Zuid-Oost NL hebben ze mazzel, daar blijft het waarschijnlijk vriezen en krijgen ze dus de volle lading sneeuw. Rest van nederland heeft pech en krijgt lekkere lauwe regen.
Oh, het valt misschien wel. Maar blijven liggen op de opgewarmde ondergrond na een etmaal dooi+regen... lijkt me sterk. Her en der (Piet Paulusma bijv.) wordt al gesproken over een flink pak sneeuw, dat is gewoon zwaar overdreven. Ten eerste is het te warm ten tijde van de neerslag, dus zal de sneeuw nattig zijn en geen pak vormen. Ten tweede gaat er helemaal niet zoveel vallen. Regen telt morgen ook maar op tot ca. 5 mm. Dat wordt nooit een pak sneeuw (daar versta ik toch wel 10 cm onder).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef gateway het volgende:
[..]
vriezen = geen sneeuw. Sneeuw valt tussen de 0 en 3 graden
Droge sneeuw - sneeuw bij een luchttemperatuur van beneden 0 graden Celsiusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef gateway het volgende:
[..]
Tip: begin nooit een carriere als meteoroloog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef gateway het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sneeuwt behoorlijk door in Hengelo en het blijft lekker liggen
Regen idd.. en omg als het straks gaat vriezen.. valt niet tegen op te strooien danquote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef horned_reaper het volgende:
Hier regent het al de hele dag onafgebroken
Er ligt wat meer inmiddels hoor!!! Wel zeker 10 cm. Heerlijk !quote:Op maandag 5 januari 2009 04:25 schreef DaMook het volgende:
Hier ligt een cm of 3 gok ik en er blijft flink wat bijvallen.
Idd. Hier in Maastricht centrum ook veelquote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef Jnk18 het volgende:
Gelukkig hoef ik vandaag niet de weg op zeg.
Ligt zeker zon 10-15 CM hier in zuid limburg
Volgens mij ligt het waar je in arnhem zit.quote:
Hier in Drenthe ook helemaal nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef Luco het volgende:
En in het hoge noorden, Groningen dus, ligt gewoon NIKS
Idd. Vreemde meting daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef ItaloDancer het volgende:![]()
Die 85 cm lijkt me trouwens ook wat overdreven
natuurlijk gaat dat automatisch, en het is niet zo duidelijk hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef pfaf het volgende:
Haha. Wat een merkwaardige fout. Diegene die de kaart maakt en online plaatst ziet zoiets toch ook wel? Of wordt dat allemaal automagisch gedaan vanaf de input van de stations?
Allebei veelquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Nice!
Zoveel ligt hier niet, en tis eigenlijk al wat gesmolten.
edit: oh eigenlijk tegen Roel maar Rewimo kan ook![]()
check die legenda eens stumpertquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef ItaloDancer het volgende:
![]()
Die 85 cm lijkt me trouwens ook wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |