nee dat ze me eerst uitschelden met bovengenoemde argumenten en vervolgens zelf weggaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is een vaag verhaalje klacht is dat je klasgenoten spijbelen niet cool vinden?
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
Voor de minderbegaafden onder ons een uitleg van de openingspost.
Ik had les en tijdens die les was er ineens een onofficiele pauze. De docent ging wat drinken, maar ik pakte mijn tas in en wilde er van doorgaan. Mijn vriend en bilmaat deed dat ook. De klas ging daarop schreeuwen omdat ze het er niet mee eens waren. Wij gingen toch. Eenmaal buiten aangekomen zagen we opeens dezelfde klasgenoten die ons net nog toeschreeuwden dat we verkeerd bezig waren.
Want?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef Adelante het volgende:
Ik ga bijna twijfelen aan remlof's beslissing TS weer toe te laten
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou bij lessen Nederlands maar niet spijbelen, als ik jou was. Voor je eigen bestwil.
het spijt me dat ik niet, net als de meeste spellingsgeile fokkers hier, alleen maar tienen haal voor mijn toetsjes Nederlandsquote:
een 5,5 is ook een voldoendequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
het spijt me dat ik niet, net als de meeste spellingsgeile fokkers hier, alleen maar tienen haal voor mijn toetsjes Nederlands
Jezus, heb je apart moeite gedaan om de enige opleiding die kanslozer is dan MBO ICT uit te zoeken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef Skaff-a het volgende:
MER
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef Adelante het volgende:
het spijt me dat mijn interesses elders liggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jezus, heb je apart moeite gedaan om de enige opleiding die kanslozer is dan MBO ICT uit te zoeken?
Het is duidelijk dat het onderwijsniveau in een diep dal is beland. Dat er maar snel wat aan gedaan wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Precies
ik had trouwens een 8whehehe
en aan de hand van mijn cijfer nederlands concludeer jij dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het onderwijsniveau in een diep dal is beland. Dat er maar snel wat aan gedaan wordt.
Ach, wat zal ik zeggen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
e En aan de hand van mijn cijfer n Nederlands concludeer jij dat?
Goh...
Mijn vocabulair is slechts anders ingedeeld en is niet meteen tekenent voor mijn intelligentie en/of het onderwijs niveau.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen?
Dan hebben we het nog niet over de OP, waarbij ik het accent niet eens fout reken.
dagdag achtig ipv opperpauper is echt geen vooruitgang heurquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van je opperpauper titel af?
hahahaha ik vind dagdag wel coolquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
dagdag achtig ipv opperpauper is echt geen vooruitgang heur
Vocabulaire, spelling en grammaticale kennis zijn drie verschillende dingen. Bij jou lijkt het in ieder geval te schorten aan de laatste twee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:24 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn vocabulaire is slechts anders ingedeeld en is niet meteen tekenentd voor mijn intelligentie en/of het onderwijs niveau onderwijsniveau.
Tevens hecht ik minder waarde aan de spelling hier op het forum omdat mijn prioriteit daar niet ligt.
Gewoon een beetje leuk posten en gezellig doen en als het erop aan komt kan ik met mijn woordenschat prima uit de voeten.
ok je kan beter spellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Vocabulaire, spelling en grammaticale kennis zijn drie verschillende dingen. Bij jou lijkt het in ieder geval te schorten aan de laatste twee.
Het excuus dat je er op een forum weinig waarde aan hecht is een vreselijke dooddoener. Als je de taal goed zou beheersen, dan zou het geen extra moeite kosten om foutloos te typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |