Tsja, ik bouw nou eenmaal altijd ongelofelijk goede feestenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef Reintji het volgende:
Wel grappig trouwens, je ziet de avatars van die in de party van je vrienden zitten. Gisteren ging dat wel een beetje fout, zat ik opeens in het feestje van Rossdale
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor. De halve themes die nu zichtbaar zijn. IK kan er verder wel mee leven hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis een preview optie op Live,.... nu wordt het gokken of het wat is! Fable ziet er cool uit,... maar het onderste plaatje kan je helaas niet vinden op Live.
[ afbeelding ]
Edit,... een goed preview NXE topic!: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=342627
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Speelbaar "personage"quote:
quote:To gain access to the Altair skin, you'll need to register (for free) at Ubisoft.com. Once you have a copy of Prince of Persia, link your Ubi account to your Xbox 360 Gamertag or PSN screen name to access the Altair skin. You can switch skins from the main menu. This is Altair, but rendered in POP's slick art style.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:37 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor.Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oF fAR cRY 2!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Devz het volgende:
Ik wil een Dead Space, Fallout 3 of Bioshock theme
Dankje voor je antwoord, dan gooi ik alle themes van me hardeschijf zogauw hij terug is, ze zijn lelijk en nemen dus alleen maar ruimte is. Gelukkig amper een gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:17 schreef fotostarter het volgende:
Sinds die update, gaat het downloaden van demo's super traag.
Of ligt dat gewoon aan de servers?
OK. Dan wachten we maar eventjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.
daarom post jij hem ook in 2 topicsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef minq het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig om er een te maken, verder geen aandacht aan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |