abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63888719
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Jawel hoor maar niet die film Tropic thunder had die als laatste geregisseerd.
Prachtig! Wat een wonderkind is het toch ook .
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 21:14:19 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_63889217
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef Timo20 het volgende:

Elk woord dat aan dit misbaksel verspild wordt is er één te veel. Dit is het predikaat film niet waardig, ronduit een belediging voor een prachtig medium.

IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 1,0/10
Ik heb het idee dat we een heel andere film gezien hebben. Ik vond het een van de leukere comedy's dit jaar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:26:22 #183
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_63889595
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat we een heel andere film gezien hebben. Ik vond het een van de leukere comedy's dit jaar.
dat denk ik dan ook ja
ben toch wel benieuwd wat je er zo leuk aan vond
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:27:04 #184
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_63889610
Gisteren helemaal gekeken:
Wire In The Blood - season 1
Een geweldig interessante en ontzettend spannende politie serie waarin inspecteur Carol Jordan (Hermione Norris) tijdens haar zoektocht naar seriemoordenaars de hulpt inroept van Dr. Tony Hill (Robson Green), een psycholoog die aan de hand van sporen en feiten een profiel schets maakt van de daders.

Dit eerste seizoen bevat 3 telefilms van ieder ongeveer 95 minuten. Daarin worden de personages goed neergezet en uitgediept. De personages zijn niet, zoals in de Amerikaanse politie series, cliché. Er zijn aan beide kanten slechte personen.
Zelfs voor de slechterikken krijg je sympathie. Het acteerwerk is, zoals bijna altijd in Britse series, ontzettend goed en visueel is het smullen geblazen. Het mogen dan wel tv films zijn maar op dit vlak doen ze zeker niet onder voor menig bioscoop film.

Kortom: een heerlijke, prachtige en ontzettend spannende serie waar ik erg van genoten. Dat blijkt wel uit het feit dat ik alle 3 de afleveringen op 1 dag heb gekeken!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het tweede seizoen, hopen dat dat net zo goed als het eerste.

9,0/10
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 21:33:04 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_63889801
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:

[..]

dat denk ik dan ook ja
ben toch wel benieuwd wat je er zo leuk aan vond
Steve Coogan is z'n briljante zelf en deze film deed wat-ie moest doen: me laten lachen. Je kunt dit toch niet vergelijken met Disaster Movie? De hele serie films zoals Disaster Movie heeft niks met films te maken. Daar wordt niet eens een script voor geschreven en heeft als enige doel zo snel mogelijk uit te komen zodat er veel geld verdiend wordt.

In deze film zat een leuk verhaal, goeie acteurs en zaten ook daadwerkelijk grappen, mooi meegenomen voor een comedy.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:07:32 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_63892861
Beshkempir
Beshkempir is een filmisch product uit Kirgizië. Wat me vooral is bijgebleven van de Kirgiziërs, is dat het nogal vieze mensen zijn. In het begin van de film spatteren vijf bevriende jongens in een gore modderpoel om vervolgens een ontzettend dikke (met nog dikkere ontblote boezem) vrouw te begluren. Extra detail: ze heeft bloedzuigers uitgezet over haar lichaam. En daarna krijgt de kijker een copuleerscene voorgeschoteld, waarbij die vijf jongens een zandsculptuur, die een vrouw voorstelt, te grazen nemen. Vrij bizar dus, maar het zijn dus de activiteiten waar de Kirgizische jeugd zich blijkbaar mee bezig houdt .

Na al deze gekkigheid ontvouwt zich toch een redelijk drama met niet echt goed acteerwerk. Beshkempir is één van die vijf jongens, waarover ik het eerder al had en is een geadopteerd kind. Op een gegeven moment wordt hij daar plots mee gepest, omdat hij sjans heeft met een meisje. Tot overmaat van ramp gaat zijn oma ook nog dood. Ietwat loszanderig plot, maar Beshkempir bewijst maar weer eens dat kijkjes in andere culturen altijd leuk blijven. Echt heel bijzonder vond ik het echter ook weer niet. Cijfer: 6

Gosford Park
Nogal bejubeld deze film, maar ik kon er maar moeilijk inkomen. Het is allemaal zo afstandelijk en saaiig. Alleen de 'strijd' tussen bediendenwereld (met die gekke Kelly McDonald) en hogere klasse was wel aardig om naar te kijken. Die Robert Altman weet ook prima mooie plaatjes te maken. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:44:59 #187
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_63893843
Gelukkig dat jij er dan wel wat aan vond ik vond er werkelijk geen enkele goede grap in zitten
  woensdag 10 december 2008 @ 01:14:35 #188
30560 2Mini
Official Logo
pi_63895578
Righteous Kill

niet slecht, maar zeker ook niet goed..

6.5
Camera 1... 1!
  woensdag 10 december 2008 @ 02:22:03 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63896163
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef Lambiekje het volgende:
Burn After Reading (2008)
Echt elke seconde is fantastisch.

cijfer 9 / imdb 7.6
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar deze.... nee, na 30 minuten van ellende maar uitgezet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 10 december 2008 @ 10:38:51 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63899546
quote:
Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar deze.... nee, na 30 minuten van ellende maar uitgezet.
hoezo dat het is toch geweldig de sneuheid waarmee brad pitt denk vette shit te hebben van een CIA agent.
De gemak zucht waarmee de CIA dit denkt op te lossen. Het is gewoon hilarisch.

Scene na scene zit goed en hilarisch in elkaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:18:45 #191
32422 engessa
Who's dirty?
pi_63905274
Ik heb gisteren Mutant Chronicles gezien. Ooit eens een trailer van gezien die me wel interessant leek maar verder eigenlijk niets over de film gezien of gehoord. En hij valt niet tegen! Heerlijke bloederige actie, een held zoals ze niet meer op filmdoek te zien zijn en een verhaal wat niet eens heel belachelijk is. Volgens mij zijn alle achtergronden CGI net als in 300 en Skycaptain and the world of tomorrow waar hij qua stijl dan ook wel wat op lijkt. Verder stapels aan bekende acteurs en actrices (Thomas Jane, Devon Aokie, Ron Perlman, John Malkovich) die niet eens te shabby hun rol spelen.

Het is geen top 100 materiaal maar zeker goed voor een avondje hersenloos vermaak. Wat mij betreft een erg solide 7,5 als ik een cijfer moet geven.

Daarnaast zojuist Taken gezien. Liam Neeson vind ik een van de weinige 50plusser die nog geloofwaardig in een actiefilm kan spelen, in deze film was ie ook helemaal op zijn plek. Daarnaast zag ik duidelijk de hand van Luc Besson in sommige scenes, ben blij dat hij nog steeds mee draait. Ook dit is geen zomg topper ultra de luxe maar een erg degelijke actie-thriller die goed wegkijkt. Duurde gelukkig ook niet te lang maar gewoon netjes in 1,5 uur het verhaal er door. Ook deze een 7,5 wat mij betreft.

[ Bericht 26% gewijzigd door engessa op 10-12-2008 16:28:55 ]
pi_63921163
I Love Dries (2008)
Oh oh wat een film, wat een film. Het verhaal is echt te belachelijk voor woorden, alles aan deze film is zo fout. De ongelofelijk smerige en simpele humor..

De reden waarom ik toch erg genoten heb van deze film is omdat het echt een film is. In tegenstelling tot de meeste Nederlandse films die gewoon niet professioneel zijn gemaakt zie je hier shots waar wel over nagedacht is, en dat helpt echt enorm bij het bekijken van deze beste Nederlandse B-film ooit gemaakt!

Super voor een avond vermaak!
2.5/10
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63922206
Ik kom net terug van The Day The Earth Stood Still.

Een uitgebreide review komt later wel, maar bah, wat ben ik vies teleurgesteld zeg. Ik heb het origineel niet gezien, maar in alle eerlijkheid, dit werd gepromoot als een vette sci fi blockbuster met mooie effecten. Mocht je om die reden graag de film willen zien stel ik voor dat je de extended trailer van 5 min kijkt, daar zitten alle (letterlijk) effecten shots wel in verwerkt.

De rest is ongeloofwaardig en flauw. Casting is verder opzich goed en de film begint aardig.

6/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_63922398
Zo, heb alles ingevuld. Binnenkort staat ook I Love Dries op het IMDB!

Nu snel naar bed
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63923066
The Silence of the Lambs

Voor het eerst dat ik de film van begin tot eind heb gezien. Ik had over de jaren losse stukjes en scenes gezien en er bleef altijd een gevoel van een film waar Jodie Foster 1,5 uur lang zat te praten met Anthony Hopkins achter glas maar wat voel ik mij nu toch een rund. Bijna de perfecte film die bijna alles heeft. Vanaf de eerste kennismaking met Hannibal die je in de ogen kijkt weet je dat er naar iets speciaals aan het kijken bent.

imdb rating: 8,7
Fokski rating: 9,5

donderdag 11 december 2008 @ 02:23:51 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63923898
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Roi het volgende:
I Love Dries (2008)
Oh oh wat een film, wat een film. Het verhaal is echt te belachelijk voor woorden, alles aan deze film is zo fout. De ongelofelijk smerige en simpele humor..

De reden waarom ik toch erg genoten heb van deze film is omdat het echt een film is. In tegenstelling tot de meeste Nederlandse films die gewoon niet professioneel zijn gemaakt zie je hier shots waar wel over nagedacht is, en dat helpt echt enorm bij het bekijken van deze beste Nederlandse B-film ooit gemaakt!

Super voor een avond vermaak!
2.5/10
Ik heb de trailer bekeken op die site. Ik moest lachen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63925953
quote:
Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:27:39 #198
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_63931746

Zombie Strippers (2008)
Een virus uitbraak en één van de zombies gaat naar een stripclub gerund door Robert Englund (jep Elmstreets Freddy Krueger). Daar bijt hij een van de strippers (Jenna Jameson) en wordt een zombie. Het publiek wordt wild van haar en de andere sletten worden jaloers.

Mijn god er zitten een paar leuke scenes in waarbij een strippers de kaken van een gast opentrekt. Na een minuut of wat is het ook een zombie maar de kaak hangt er lekker los onder ...pfff

Lubriek hoor die sletten die ernstig overtijd uitzien. Lekkere bitchfight.

Het is eigenlijk wel weer leuk omdat het fouter-dan-fout is.

cijfer 5 / imdb 4.4
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_63939580

3 uuuuuuuur film. Te veel.
pi_63940036
quote:
Ha, die heb ik laatst ook voor het eerst gezien. Geweldige scene waarin dat schip die helling op wordt getrokken, met al die Indianen, en die operamuziek.
Als je de combi Kinski/Herzog interessant vond moet je ook Aguirre, der Zorn Gottes eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')