Prachtig! Wat een wonderkind is het toch ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar niet die filmTropic thunder had die als laatste geregisseerd.
Ik heb het idee dat we een heel andere film gezien hebben. Ik vond het een van de leukere comedy's dit jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Elk woord dat aan dit misbaksel verspild wordt is er één te veel. Dit is het predikaat film niet waardig, ronduit een belediging voor een prachtig medium.
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 1,0/10
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we een heel andere film gezien hebben. Ik vond het een van de leukere comedy's dit jaar.
Steve Coogan is z'n briljante zelf en deze film deed wat-ie moest doen: me laten lachen. Je kunt dit toch niet vergelijken met Disaster Movie? De hele serie films zoals Disaster Movie heeft niks met films te maken. Daar wordt niet eens een script voor geschreven en heeft als enige doel zo snel mogelijk uit te komen zodat er veel geld verdiend wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat denk ik dan ook ja
ben toch wel benieuwd wat je er zo leuk aan vond
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar deze.... nee, na 30 minuten van ellende maar uitgezet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef Lambiekje het volgende:
Burn After Reading (2008)
Echt elke seconde is fantastisch.
cijfer 9 / imdb 7.6
hoezo dat het is toch geweldig de sneuheid waarmee brad pitt denk vette shit te hebben van een CIA agent.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar deze.... nee, na 30 minuten van ellende maar uitgezet.
Ik heb de trailer bekeken op die site. Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Roi het volgende:
I Love Dries (2008)
Oh oh wat een film, wat een film. Het verhaal is echt te belachelijk voor woorden, alles aan deze film is zo fout. De ongelofelijk smerige en simpele humor..
De reden waarom ik toch erg genoten heb van deze film is omdat het echt een film is. In tegenstelling tot de meeste Nederlandse films die gewoon niet professioneel zijn gemaakt zie je hier shots waar wel over nagedacht is, en dat helpt echt enorm bij het bekijken van deze beste Nederlandse B-film ooit gemaakt!
Super voor een avond vermaak!
2.5/10
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel redelijk met je eens, maar deze.... nee, na 30 minuten van ellende maar uitgezet.
Ha, die heb ik laatst ook voor het eerst gezien. Geweldige scene waarin dat schip die helling op wordt getrokken, met al die Indianen, en die operamuziek.quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fitzcarraldo (1982, Dl, Werner Herzog)
[ afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |