Wederom 'n kwaliteitspost. Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat visuele ondersteuning waard.
[ afbeelding ]
Ze zou toch niet opgegeten zijn door die haaaaai?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
antiroos lukt 't maar niet om het topic te vinde
Ik heb er net nog een losgelaten op de chat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze zou toch niet opgegeten zijn door die haaaaai?!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze zou toch niet opgegeten zijn door die haaaaai?!
*kraakkraakkraak* Resultaat:quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Joss is al wakker en staat zich voor 't raam ff uit te rekken.
Goedendag zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*kraakkraakkraak* Resultaat:
[ afbeelding ]
Soms heb ik ook positieve hersenkronkels.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er net nog een losgelaten op de chat.
Ze gooide er een terug.
Super-MILF ahoy!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*kraakkraakkraak* Resultaat:
[ afbeelding ]
Soms heb ik ook positieve hersenkronkels.
Zelfs een met extra A's en I'squote:Op vrijdag 21 november 2008 02:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, oké.
Wist niet dat ze zo sterk was.
Had haar, op dat moment, sinds 't einde van 't vorige uur niet meer gehoord. Vandaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik hoor haar nog. Of heet dit dan buikspreken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Had haar, op dat moment, sinds 't einde van 't vorige uur niet meer gehoord. Vandaar.
Ik ga zo m'n bed maar wel es opzoeken, denk ik...quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
En ook nog JT!!![]()
Dat wordt geen slaap vannacht, vrees ik..
Jup. De eerste twee singles zijn hier niet echt opgepakt..quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
Goed dat ze ook eens wat anders dan My Mistakes Were Made For You draaien. Deze is namelijk ook erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |