Ach, hier lopen ook figuren rond tegen wie ik wel wil schreeuwen dat ze een beetje knap moeten gaan spellen en dat leestekens niet voor Jan L*l zijn uitgevonden. Maar ik hou me in. Nog wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Soms kan ik wel om die dingen lachen, maar hier kán ik niet eens om lachen. Zo triest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Mja. Er kunnen meerdere redenen zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Of weinig ervaring en zich niet realiseren waarmee je iemand meer kwetst.
Psies. Skip.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Er kunnen meerdere redenen zijn.
En nu hebben we 't er wel lang genoeg over gehad, lijkt me. Dat is ze niet waard.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk weer die uitzending met Roosmarijn![]()
Ik dacht dat ze er gisteren al was haha, woops
Roosmarijn is tofquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk weer die uitzending met Roosmarijn![]()
Ik dacht dat ze er gisteren al was haha, woops
Blijft geniaal iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roosmarijn is tof![]()
Maar de koning van de 3FM-nacht is wat mij betreft toch echtBertje
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, hier lopen ook figuren rond tegen wie ik wel wil schreeuwen dat ze een beetje knap moeten gaan spellen en dat leestekens niet voor Jan L*l zijn uitgevonden. Maar ik hou me in. Nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ik aanwezig ben, als die welbekende druppel 't hem doet.
O+ SG / BRM O+!!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Ik geef tegen die tijd wel een seintjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Maar... dan wordt het zo rustig op FOK!...quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zou een leeftijds- en IQ-grens op internet gezet moeten worden...
Senks.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik geef tegen die tijd wel een seintje![]()
O ja, dat zou wel zonde zijn.... KLB is wel erg grappig door al die klapjosti's.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar... dan wordt het zo rustig op FOK!...
Vooral op KLB en ONZ.
Dat vind ik wel wat visuele ondersteuning waard.quote:StuBruRadio Zet Fell in Love With a Boy van Joss Stone op.
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat visuele ondersteuning waard.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |