Als er een België toernooi komt, maak ik het wel zo dat alleen de winnaar naar het eindtoernooi om de beste voetballer aller tijden gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:30 schreef Blupp het volgende:
Belgie toernooi is veel leuker en interessanter dan dit Argentinie toernooi imo :-)
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als er een België toernooi komt, maak ik het wel zo dat alleen de winnaar naar het eindtoernooi om de beste voetballer aller tijden gaat.
Maar anders klopt mn opzet niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?
Of Vercauteren Nilis Gerets en Ceulemans ?
ja dat wordt een gaaf lijstje, hoe heet die ene die verongelukt is ook alweer... oja Ludo Coeks ofzoietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?
Of Vercauteren Nilis Gerets en Ceulemans ?
Ik heb vaak niet gekozen omdat ij niet wist of het ouderen waren of recente spelers.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Breach het volgende:
Ik weet te weinig van het Argentijnse voetbal om serieus aan deze ronde mee te doen. En om nou alleen maar de moderne voetballers te selecteren is ook weer zo wat.
Dat kan wel, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef Blupp het volgende:
misschien kan weebl de erelijsten van de spelers erbij zetten
Erelijsten zeggen niks. Ik moet een speler hebben zien voetballen (live of op tv) om iets zinnigs te kunnen zeggen. Al zal een enkeling niet aan dat criterium voldoen, maar hier zijn het er teveelquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef Blupp het volgende:
misschien kan weebl de erelijsten van de spelers erbij zetten
ja, eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Erelijsten zeggen niks. Ik moet een speler hebben zien voetballen (live of op tv) om iets zinnigs te kunnen zeggen. Al zal een enkeling niet aan dat criterium voldoen, maar hier zijn het er teveel
Iets van dat hij de eerste voetballer was tegengekomen die zich met hem kon meten ofzo. (Of was het de Braziliaanse pers die dat zei)quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Pele ook weer over Coppens na dat vriendschappelijk potje voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |