Inderdaad geen duel voor de eerste ronde. Helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:
Valdano vs. Passarella is eigenlijk jammer..
Mag een "beste Belg" toernooi niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:07 schreef WeebI het volgende:
Na Argentinië krijgt Italië nog zijn eigen toernooi. Verder worden er enkele 'overig'-toernooitjes georganiseerd voor de mindere landen op de wereld. Eerdere winnaars waren:
Nee. België is nu niet echt een groot voetballand met veel briljante oud-voetballers. De Belgen mogen natuurlijk wel meedoen in het toernooi dat gaat bepalen wie de beste is van overig West Europa. Daar horen dan ook landen als Portugal, Noord-Ierland en Zwitserland bij. Ik moet nog even kijken hoe Europa exact wordt opgedeeld. In ieder geval in drie delen (west, noord en oost). Daarnaast nog de beste speler van Noord- en Midden-Amerika, Overig Zuid-Amerika en Azië. Het toernooi om de beste Afrikaan is nog vrij recent, en de twee finalisten van dat toernooi (Weah en Kanu) gaan naar het eindtoernooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mag een "beste Belg" toernooi niet?![]()
Mjah, er zitten hier toch aardig wat Belgen , en we hebben over de hele geschiedenis gezien in elk geval een stuk meer gepresteerd dan landen als Portugal ofzo hoor ...quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. België is nu niet echt een groot voetballand met veel briljante oud-voetballers. De Belgen mogen natuurlijk wel meedoen in het toernooi dat gaat bepalen wie de beste is van overig West Europa. Daar horen dan ook landen als Portugal, Noord-Ierland en Zwitserland bij. Ik moet nog even kijken hoe Europa exact wordt opgedeeld. In ieder geval in drie delen (west, noord en oost). Daarnaast nog de beste speler van Noord- en Midden-Amerika, Overig Zuid-Amerika en Azië. Het toernooi om de beste Afrikaan is nog vrij recent, en de twee finalisten van dat toernooi (Weah en Kanu) gaan naar het eindtoernooi.
Vandaar dat ook Portugal geen eigen toernooi krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mjah, er zitten hier toch aardig wat Belgen , en we hebben over de hele geschiedenis gezien in elk geval een stuk meer gepresteerd dan landen als Portugal ofzo hoor ...
Ik vraag me af hoeveel niet-Belgen die mening delenquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En me Rik Coppens hebben we allicht zelfs de beste Europese voetballer aller tijden gehad ...
Iedereen die hem ooit heeft zien spelen of er beelden van gezien heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vandaar dat ook Portugal geen eigen toernooi krijgt natuurlijk
[..]
Ik vraag me af hoeveel niet-Belgen die mening delen
Is het zo belangrijk dat België een eigen toernooi krijgt dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden een apart Belgen toernooi. Belgie Heeft in het verleden erg goeie voetballers gehad. Verder hebben er veel in Nederland gespeeld en hebben de meeste Nederlanders wel iets met de Belgen.
Ik zou het heroverwegen Weebl
Niks is belangrijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is het zo belangrijk dat België een eigen toernooi krijgt dan?
Maar ik bedoel, België kan zich niet meten met Argentinië, Brazilië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland en Spanje als het gaat om voetbal. Met uitzondering van enkele uitschieters dan. En die uitschieters wil ik de kans geven zich ook te plaatsen voor het eindtoernooi, maar dat geldt ook voor de uitschieters van andere landen die geen eigen toernooi krijgen.quote:
Dat is éénquote:
Als er een België toernooi komt, maak ik het wel zo dat alleen de winnaar naar het eindtoernooi om de beste voetballer aller tijden gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:30 schreef Blupp het volgende:
Belgie toernooi is veel leuker en interessanter dan dit Argentinie toernooi imo :-)
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als er een België toernooi komt, maak ik het wel zo dat alleen de winnaar naar het eindtoernooi om de beste voetballer aller tijden gaat.
Maar anders klopt mn opzet niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?
Of Vercauteren Nilis Gerets en Ceulemans ?
ja dat wordt een gaaf lijstje, hoe heet die ene die verongelukt is ook alweer... oja Ludo Coeks ofzoietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Jean Marie Pfaff Rick Coppens Paul van Himst en Enzo Scifo niet goed genoeg ?
Of Vercauteren Nilis Gerets en Ceulemans ?
Ik heb vaak niet gekozen omdat ij niet wist of het ouderen waren of recente spelers.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Breach het volgende:
Ik weet te weinig van het Argentijnse voetbal om serieus aan deze ronde mee te doen. En om nou alleen maar de moderne voetballers te selecteren is ook weer zo wat.
Dat kan wel, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef Blupp het volgende:
misschien kan weebl de erelijsten van de spelers erbij zetten
Erelijsten zeggen niks. Ik moet een speler hebben zien voetballen (live of op tv) om iets zinnigs te kunnen zeggen. Al zal een enkeling niet aan dat criterium voldoen, maar hier zijn het er teveelquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef Blupp het volgende:
misschien kan weebl de erelijsten van de spelers erbij zetten
ja, eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Erelijsten zeggen niks. Ik moet een speler hebben zien voetballen (live of op tv) om iets zinnigs te kunnen zeggen. Al zal een enkeling niet aan dat criterium voldoen, maar hier zijn het er teveel
Iets van dat hij de eerste voetballer was tegengekomen die zich met hem kon meten ofzo. (Of was het de Braziliaanse pers die dat zei)quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:22 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Pele ook weer over Coppens na dat vriendschappelijk potje voetbal?
Leuk is dat met jouquote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef J.F.Sebastian het volgende:
Beste Argentijn ooit: Diego Armando Maradona
slotje!
Tuurlijk! Belgie is een fantastische voetbalnatie. Vroeger vele malen beter dan nu! Vind ook dat ze wel eem eigen toernooi verdient hebben! Hup Enzo Scifo!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef WeebI het volgende:
Poll: België een eigen toernooi?Ja Nee Maakt me niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Inderdaad Tong, en ook Oscar Ruggeri eruit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:52 schreef tong80 het volgende:
Valdano de asistent van Diego eruit {
De man die het Nederlandse voetbal aanbidt eruit tegen de man die Redondo niet meer selecteerde vanwegen de lange haren van Redondo.
Hoe onrechtvaardig is de wereld soms.
Ik kan niet wachten op al die onbekende namen die genomineerd zijnquote:
Het gaat om de voetballer Passarella. Niet om de coach.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:52 schreef tong80 het volgende:
Valdano de asistent van Diego eruit {
De man die het Nederlandse voetbal aanbidt eruit tegen de man die Redondo niet meer selecteerde vanwegen de lange haren van Redondo.
Hoe onrechtvaardig is de wereld soms.
De voetballer was ook niet briljantquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat om de voetballer Passarella. Niet om de coach.
Jammer idd. Fokkers leven blijkbaar in het heden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Inderdaad Tong, en ook Oscar Ruggeri eruit.
Dan heeft 'ie als beperkte voetballer toch best veel gewonnen, en bij mooie clubs gespeeld en altijd op het hoogste niveau (itt tot Valdano).quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voetballer was ook niet briljant
Berrie van aerle won ook veelquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie als beperkte voetballer toch best veel gewonnen, en bij mooie clubs gespeeld en altijd op het hoogste niveau (itt tot Valdano).
Viel wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |