zelfs op je rug zijn het nog mooie heuvels, zeg maar de pietersberg of de vaalserberg.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn tieten zijn vast groter dan die van Hara
verkapte TVP
I doubt thatquote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef CaLeX het volgende:
grote tetten zijn trouwens niet echt....
ik stem op degene met 70b
al kan ik ook totaal mis zitten met de maten, ik weet alleen hoe die dingen uitmoeten
2 fingers babyquote:
70B?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef CaLeX het volgende:
al kan ik ook totaal mis zitten met de maten, ik weet alleen hoe die dingen uitmoeten
Hara en ik zijn op dit moment aan het kijken wie de grootste tetten heeft en dat blijft lekker onder onsquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, daar geloof ik heul niks van![]()
Dus, waar blijft m'n vergelijkingsmateriaal
omfgquote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hara en ik zijn op dit moment aan het kijken wie de grootste tetten heeft en dat blijft lekker onder ons![]()
We hebben dezelfde maat en zijn nu foto's aan het vergelijkenInderdaad ja, droom daar maar lekker over vannacht
Je bent niet de engiste hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
DIT IS GEWOON JE REINSTE DISCRIMINATIE.
ALLEEN OMDAT IK MAN BEN ZEKER.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef CaLeX het volgende:
Hey!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
70B?Pff. Dan heb je 2 deuken ipv. tieten man
Arme jij. Was ze 8?quote:
Zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
70B?Pff. Dan heb je 2 deuken ipv. tieten man
Was je maar de enigste. Dat zou een boel schelen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben wel de enigste uit dit topic hoor, without a doubt.
nee ouder dan mij zelfsquote:
Ik weet er alles van. Speciaalzakenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer nietBovendien schatten veel vrouwen zich kleiner in dan ze denken, veel vrouwen die B dragen hebben vaak eigenlijk C of zelfs D
Ooooh dat verklaart alles. Die hebben ook 2 deukjes iddquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee ouder dan mij zelfs, ballerina
Please. Een 70B is echt heel weinig.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef PrincePolly het volgende:
Nou serieus: een cupje B 70 hoeft niet onaardig te zijn hoor. Als ik de rest eromheen dan ook mag samenstellen
Benen in je nek maken een hoop goedquote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooooh dat verklaart alles. Die hebben ook 2 deukjes idd
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan de rest van het lichaam. een mager ding met D slaat ook nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |