Als er iets gebeurd is op de plaats waar tot twee keer toe geen onderzoek gedaan mocht worden, was dat ook niet nodig.quote:Op zondag 23 november 2008 11:57 schreef fokje het volgende:
[..]
Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.
Heb je daar ook een linkje en bewijs voor bassie of verzin je dit ter plekke?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
Terwijl vast is komen te staan dat er wel degelijk telefoonverkeer (rond 3 uur) was die nacht door hem.
Denk jij dat het bezoek aan een psychiater gebonden is aan een minimum leeftijd dan johan?quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef johan555 het volgende:
Waarom liep Joran eigenlijk op z'n 17e al bij een psychiater ?
Ha, ha daar heb je een punt MrB, maar er is voor sommigen dan nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef mrBhimself het volgende:
Wie zegt dat die verstokte posters momenteel niet onder behandeling van een psychiater staan JoBuster![]()
Misschien heeft Anita het wel gedaan en geeft ze nu Joran de schult...wie zal het zeggen...zonder bewijzen kom je toch echt nergens.quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef johan555 het volgende:
De moeder van Joran, Anita van der Sloot, gaf in een gesprek bij de familie thuis aan Greta van Susteren en Beth Holloway toe dat zij hun zoon niet in de hand hadden vanwege een ‘defiant attitude’ en dat Joran een psychiater bezocht. “They had no control over him”. Gerold Dompig, een tijd lang onderzoeksleider in de zaak Holloway, bevestigt dit beeld in een CBS-uitzending van ’48 hours’ op 25 maart 2006. Hij meldt daarin dat de FBI een profiel had gemaakt van Joran: “… a person who has never been corrected by his parents. He’s the boss of what happens in that house (…) he’s allowed to do anything”.
gaat een beetje moeilijk als je in nederland zit en het gebeurt in aruba. natuurlijk kan ze wel opdracht hebben gegeven tot iets er was email verkeer tussen nederland en aruba om 5:00 in de ochtendquote:Op zondag 23 november 2008 17:44 schreef agter het volgende:
[..]
Misschien heeft Anita het wel gedaan en geeft ze nu Joran de schult...wie zal het zeggen...zonder bewijzen kom je toch echt nergens.
Er was die nacht wel een ufo-sighting...quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk als je in nederland zit en het gebeurt in aruba. natuurlijk kan ze wel opdracht hebben gegeven tot iets er was email verkeer tussen nederland en aruba om 5:00 in de ochtend![]()
JIj vertoont echt narsistische trekjes, dat heb ik al lang gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 17:40 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ha, ha daar heb je een punt MrB, maar er is voor sommigen dan nog een lange weg te gaan.
Ik herinner me nog een poster hier die trots meldde bij een psychiatrische kliniek in Den Dolder te gaan posten om Joran te spotten, hoe verknipt kan je wezen.
Anyway ik ben het geheel met je eens, Joran kan liegen alsof het gedrukt staat en de posters op de fora lullen maar wat in de ruimte bij gebrek aan feitelijke kennis.
Maar vermakelijk zijn ze wel die mafketels.
Gelukkig kunnen verdachten pas veroordeeld worden als wettig en overtuiigend bewezen is dat zij schuldig zijn aan een strafbaar feit. Ik ben blij dat wij hier in Nederland ook aan vasthouden en mensen hier niet veroordeeld kunnen worden door het publiek en/of de media. Veroordeeld door de media zijn zij toch al en zolang Peter R de Vries hier een slaatje uit kan slaan zullen zij ook in de schijnwerpers blijven.quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef duikkie het volgende:
sommige hier zoeken juridisch bewijzen, nou daar heeft de club van paul van der sloot wel voor gezorgd dat die er niet meer zijn. maar er is nog iets anders dan juridisch bewijs, en dat is wat vele mensen wel aanvoelen. het zit gewoon niet lekker in de zaak holloway. en deel daarvan is paul van der sloot, deze man had redenen om de vermissing de vermissing te laten blijven. dat wil helemaal niet zeggen dat hij schuldig is of iets gedaan heeft. maar hij is 100% schuldig aan het blijven vermissen van natalee. wat joran en kalpoe hebben uitgespook die nacht staat daar nog los van. PAUL van der sloot heeft besloten dit juridisch te benaderen en niet als vader en daar is het verkeerd gegaan, waarschijnlijk bang voor zijn loopbaan, baan of vrouw
met zijn vader? waarom zou Peter r De Vries die telefooncel dan aanhalen?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.
Terwijl vast is komen te staan dat er wel degelijk telefoonverkeer (rond 3 uur) was die nacht door hem.
De reden van de aanhouding van Paul van der Sloot was om de druk op Joran op te voeren. Hij heeft helemaal geen verklaring afgelegd over telefoonverkeer of anderszins. Waar kunnen we de verklaringen van Paul van der Sloot lezen? De verklaringen van Joran en de Kalpoes kunnen we overal vinden, verklaringen van Paul van der Sloot heb ik nog nergens gezien!quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.
Is het verplicht hier om kritiek te hebben op Renee Gielen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef johan555 het volgende:
wat is je kritiek op Gielen mr b himself ?
Laat maar eens zien dan. Ik durf te wedden dat je helemaal niks hebt.quote:Op zondag 23 november 2008 19:45 schreef johan555 het volgende:
Die heb ik wel
Zeer uitgebreide zelfs !
was gewoon een vraag hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:46 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Is het verplicht hier om kritiek te hebben op Renee Gielen?
Jij geeft je hier uit voor Sherlock. Laat maar eens zien wat je hebt gevonden dan, of ben je bang dat je door de mand valt?quote:
Van iemand die obsessief gedrag vertoond t.a.v. Renee Gielen komt het als vraag een beetje vreemd over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |