België....? Jeetje, je verstand is echt aangetast...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*op 't internet woningen, in de buurt van de grens Nederland-België, zoeken gaat*
Oh. Excuses.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik? Dat ik vanaf 7 uur luister wil nog niet zeggen dat ik ook mee zit te lezen.
En ik ben niet oud... toch?
Is dat nou DUITS?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Ein Deutsche Schallplate !!!
* Marc63 slaakt een zucht van opluchting.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nee.
Hmm... het lijkt DUITS, maar ik mis iets...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze als het goed is wel.![]()
Allein Allein
Er is altijd nog Radio Veronicaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eddy Zoey stopt, Timur neemt over
Ik krijg er altijd een beetje vochtige ogen van zelfs...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, Air on a g-string is prachtig!
Dat stuk klópt gewoon helemaal! Ik word er altijd helemaal rustig en evenwichtig van!
Iets met Hip hop meets Classic.quote:
overlopertquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is altijd nog Radio Veronica.
Rick v V
Xzibit zeker? die is okayquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Iets met Hip hop meets Classic.
De kans dat 'ie gedraaid wordt is nu wel verkleind, door die andere request, denk ik..
kan je vast oefenen voor na de geboorte qua vochtige oogjesquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een beetje vochtige ogen van zelfs...
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als je daar al vochtige ogen van krijgt, vrees ik voor het moment dat de sluizen opengaan bij de geboorte van je kindquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ie dan ff vóór de dijken gaat staan. Anders hebben we daar nog niets aanquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je daar al vochtige ogen van krijgt, vrees ik voor het moment dat de sluizen opengaan bij de geboorte van je kind
Blijkbaar. Dit is alweer 'n bevestiging..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
België....? Jeetje, je verstand is echt aangetast...![]()
Ik geloof je niet.quote:(grapje he)
Helaasch ja....quote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ah, daar issie!
Wel jammer van dat gejammer er doorheen...
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dit is alweer 'n bevestiging..![]()
[..]
Ik geloof je niet.
Alleen tussen 1200 en 1500 in het weekendquote:
uuhhm zou het echt niet wetenquote:
beter dat dan dat je om een zender luistertquote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen tussen 1200 en 1500 in het weekend. Ik ben zo;n radionerd die speciaal voor DJ's luistert
.
Gewoon onthouden: vertrouw nooit een vrouw!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal 't onthouden, voor de volgende keren.
www.ozerov.de/bigdump.php solves your problem.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Al een hele avond met de stats bezig, maar een SQL-bestand van 93MB inladen wordt een beetje een probleem
Warren G?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
What the.. Hell no.![]()
Nog 1 te gaan.
Morgen zingt Silcence Is Sexy (@ MYA) over jou het jaar waarin jij bent geborenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik het goed heb?
Dat zijn mijn enige uren veronica in de week als rick v V achter de knoppen zit en lous ernaastquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beter dat dan dat je om een zender luistert
*op 'n goed terugvindbare plek op de harde schijf in m'n hoofd zet*quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gewoon onthouden: vertrouw nooit een vrouw!
Jup.quote:edit: hersenloos generaliserend he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |