Hahahahahahaha!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier in 't Noorden zijn we 't wel. Ik weet niet hoe 't daar beneden is..
Dat was de laatste. Kon 't niet laten.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Komt omdat, hoe hoger (noordelijkerquote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rare hersenkronkels heb ik toch soms; Would I lie to you? -> Niet liegen! -> Martin Gaus' "Niet likken!!"
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rare hersenkronkels heb ik toch soms; Would I lie to you? -> Niet liegen! -> Martin Gaus' "Niet likken!!"
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], elke keer als martin gaus een natte droom heeft loopt zijn hond hem af te likken
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eddy Zoey stopt, Timur neemt over
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*op 't internet woningen, in de buurt van de grens Nederland-België, zoeken gaat*quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Komt omdat, hoe hoger (noordelijker) je komt, hoe ijler de lucht wordt he? Dan kun je niet meer nadenken
Ejquote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Laat ik ook maar eens eenposten. Ik luister per slot van rekening al vanaf 7 uur
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Laat ik ook maar eens eenposten. Ik luister per slot van rekening al vanaf 7 uur
Klopt ! en dus zal ook Tessel niet meer te horen zijn in het weekend. Die levert flink wat uren in.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eddy Zoey stopt, Timur neemt over
Eej ouwe lurkert.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Trusten Mutzquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ik btw m'n bed opzoeken (nu al, ja nu al)
Ik? Dat ik vanaf 7 uur luister wil nog niet zeggen dat ik ook mee zit te lezen.quote:
Welke ?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Human.![]()
En request verstuurd. *duimen gaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |