Ik heb vandaag mijn tank volgegooid voor 1.08 per liter.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt benzine met een Nederlandse marktwaarde van 1,25.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
HELLO
I BIELIEVE THAT YOU SPEAKS THE TRUTH. PLEASE REPLY ME BACK AS SOON AS POSIBLE. I WILL PAY YOU VERRY WEL
GOD BLESS
TEH NIGERIAAN
Speciaal uitsluitend en alleen voor TS: Benzineprijs-winst-bij-verkoop-calculatorquote:
???quote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Speciaal uitsluitend en alleen voor TS: [urrl=http://forum.fok.nl/user/logout]Benzineprijs-winst-bij-verkoop-calculator[/url]
Fail... stomme tikfout... wil je pleasepleaseplease je post editten voor TS het ziet?quote:
wtf ik ben tsquote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Fail... stomme tikfout... wil je pleasepleaseplease je post editten voor TS het ziet?
wat zou jij doen dan? om dit toch nog (voor een redlijke prijs) aan de man te brengen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef wijsneus het volgende:
TS moet ophouden en mijn eerdere perfect uitgedachte reclame gebruiken.
Ik bied je net een redelijk bod... Anders zal je moeten wachten tot de benzine duurder wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat zou jij doen dan? om dit toch nog (voor een redlijke prijs) aan de man te brengen?
dan wacht ik nog wel ff.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik bied je net een redelijk bod... Anders zal je moeten wachten tot de benzine duurder wordt.
Ja, zakelijk inzicht.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:27 schreef koemleit het volgende:
huh wtf...
ben ik nou gek?
m'n benzine is toch gewoon 1.65 waard of wat?
vooral ook omdat de andere benzine 1.20 is maak ik mooi 45 cent winst per liter!.
of mis ik iets?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef DurumDoner het volgende:
OP klopt wel hoor, zijn benzine is 1,65 waard. Die benzine die ze nu verkopen 1.20. Dus iedereen wil zijn benzine simpelweg omdat die meer waard is. dus 45 cent winst per liter x 500 = pwned!
Zie ik hier nu de nieuwe Shell topman?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef DurumDoner het volgende:
OP klopt wel hoor, zijn benzine is 1,65 waard. Die benzine die ze nu verkopen 1.20. Dus iedereen wil zijn benzine simpelweg omdat die meer waard is. dus 45 cent winst per liter x 500 = pwned!
Hopelijk loopt je bedrijf beter dan je kennis in benzine handel.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef DurumDoner het volgende:
Ben al succesvol horeca-ondernemer vandaar mijn handelsgeest.
Je kon ze zeker voor 1,65 inkopen en nu voor 1,20 verkopen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef DurumDoner het volgende:
Flinke omzet, helemaal nu we döner schotels goedkoper hebben gemaakt!
Je snapt er helemaal niets van hè!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
HELLO
I BIELIEVE THAT YOU SPEAKS THE TRUTH. PLEASE REPLY ME BACK AS SOON AS POSIBLE. I WILL PAY YOU VERRY WEL
GOD BLESS
TEH NIGERIAAN
Grappiger dan jij bent in ieder gevalquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grappiger dan jij bent in ieder geval
Ik weiger bij de pomp ook altijd minder dan 2 euro per liter te betalen, dan weet ik tenminste zeker dat ik het echt goede spul heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
TS heeft wel een punt. De benzine die ts gekocht was duurder dus kwalitatief véél beter. Dus is het logisch om het voor een hoger bedrag te verkopen.
Hier ook! Wat een einde van de week!quote:Ik klik zomaar twee topics open op de vrijdagmorgen. Deze en het annuleringstopic.
Briljant gewoon, mijn dag is weer goed
Jij ook al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef TommyZ het volgende:
[..]
Ik weiger bij de pomp ook altijd minder dan 2 euro per liter te betalen, dan weet ik tenminste zeker dat ik het echt goede spul heb.
Nou! En soms doen ze gewoon alsof ze nergens van weten maar elke pomp is bij wet verplicht minstens 100 liter goede benzine op voorraad te hebben. Dus na wat te schreeuwen tegen de betreffende bedrijfsleider lukt het altijd weer.quote:
hij doet me denken aan die user van een tijdje geleden die beweerde dat 'ie een manier had gevonden om kilometers bij minuten op te tellen (of iig. iets in die richting),,,quote:Op donderdag 20 november 2008 20:26 schreef hehe het volgende:
TS is niet bepaald een rekenwonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |