Ok.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:11 schreef koemleit het volgende:
owkeej toen de benzine nog iets van ¤1,65 heb ik ongeveer 500 liter gekocht en opgeslagen in jerrycans...
omdat ik wist (bijna zeker) dat de prijs ging dalen..
nu is het zover en is de benzine ongeveer ¤1,20.
en wil ik deze 500 liter aan de man brengen.
het zal me per liter dus 45 cent opleveren das dus 225 euri toch lekker verdiend.
maar m'n vraag is nu.. hoe breng ik zoiets aan de man?
gewoon per jerrycan verkopen of toch iets van een pomp regelen ofzo?
Stomme mensen moeten ook betaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:21 schreef tre het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er nog zoveel mensen serieus denken dat dit echt is
Dat bovenal, jaquote:
Klopt helemaal. Als je de benzine waardeert tegen historische inkoopprijs, is jouw benzine 1,65 per liter waard.quote:m'n benzine is toch gewoon 1.65 waard of wat?
Klopt ook, op voorwaarde dat je de huidige 500 liter verkoopt tegen 1,65. Dan kan je namelijk jouw 500 liter benzine opnieuw inkopen tegen 1,20. Dan heb je dus je negatieve voorraadresultaat omgezet naar resultaatneutraal en dat is winst, ja.quote:vooral ook omdat de andere benzine 1.20 is maak ik mooi 45 cent winst per liter!.
Nog wel meer dan iets zelfsquote:of mis ik iets?
enorme kick, maar wel terechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef longinus het volgende:
nog een paar weken en je maakt flinke winst
jij ook niet met je kutkick, vuile proleet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef tomegel het volgende:
whahahahhahahhahahahaha... oude topic maar wat lach ik me hier rot. Die gast is niet de slimste
En deze kick was nodig, omdat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef tomegel het volgende:
whahahahhahahhahahahaha... oude topic maar wat lach ik me hier rot. Die gast is niet de slimste
Waarom nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef koemleit het volgende:
laten we het hier maar niet meer over hebben.
Dan heb je aardig wat verstooktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou uhm gewoon.. uiteindelijk ben ik het maar zelf opgemaakt
.
500 liter, ongeveer 10 tanks... dat kan je in 10 weken hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat verstookt
ah had mij een 0 vergistquote:Op zondag 3 januari 2010 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
500 liter, ongeveer 10 tanks... dat kan je in 10 weken hebben
voor de sport.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom een topic van 2,5 jaar oud kicken??
ga jij maar terug naar die havo van je want dit is grootste bullshitquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Linda94 het volgende:
Al het benzine zal inmiddels verdampt zijn. Ik heb op de havo geleerd volgens mij dat 1 liter in een uur verdampt, dus dat gaat hard. Vandaar dat mijn moeder ook zo vaak moet tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |