voor de sport.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom een topic van 2,5 jaar oud kicken??
ga jij maar terug naar die havo van je want dit is grootste bullshitquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Linda94 het volgende:
Al het benzine zal inmiddels verdampt zijn. Ik heb op de havo geleerd volgens mij dat 1 liter in een uur verdampt, dus dat gaat hard. Vandaar dat mijn moeder ook zo vaak moet tanken.
Vraag maar aan meneer Poppe, dan hoor je het zelf!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar die havo van je want dit is grootste bullshit
wtf?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Linda94 het volgende:
Al het benzine zal inmiddels verdampt zijn. Ik heb op de havo geleerd volgens mij dat 1 liter in een uur verdampt, dus dat gaat hard. Vandaar dat mijn moeder ook zo vaak moet tanken.
Zolang het ook maar enigszins fatsoenlijk opgeslagen is blijft dat spul natuurlijk gewoon tig jaar goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef Flarp het volgende:
Geweldig topic,
mijn opa had toen de Golfoorlog begon benzine gehamsterd, toen hij in 2007 overleed stond er nog 250 liter in z`n schuur, ik heb er prima op kunnen rijden, wel voor de zekerheid half om half met verse benzine maar merkte verder weinig van die 17 jaar oude benzine![]()
ik had het eigenlijk nu moeten verkopen
`t Zat in oude leger jerrycans, sluiten goed af, `t wordt er natuurlijk niet beter op maar branden doet het altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het ook maar enigszins fatsoenlijk opgeslagen is blijft dat spul natuurlijk gewoon tig jaar goed.
168 liter per week! 1300 euro per maand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Linda94 het volgende:
Je ziet het onder je neus verdampen hoor. Dus ik weet zeker dat jij meer dan realistisch bent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
168 liter per week! 1300 euro per maand!
Als je denkt iets uit je hoofd geleerd te hebben, vraag je dan even af of het realistisch is...
In een afgesloten container als een benzinetank?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:36 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Je ziet het onder je neus verdampen hoor. Dus ik weet zeker dat jij meer dan realistisch bent.
Ik zie dagelijks rokers ontploffen als ze langs een geparkeerde auto lopen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een afgesloten container als een benzinetank?
Tuurlijk. Mijn auto heeft een benzinetank van 50 liter. Als ik net getankt heb en ik laat de auto twee dagen (48 uur) staan zonder er mee te rijden, is m'n hele tankinhoud alweer verdampt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Linda94 het volgende:
Had je opa ze niet meer alle 100 op een rijtje? Gestoord om 250 liter benzine in je schuurtje te hebben staan. Eén vonkje en...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef Flarp het volgende:
mijn opa had toen de Golfoorlog begon benzine gehamsterd, toen hij in 2007 overleed stond er nog 250 liter in z`n schuur,
Dat was na 16 jaar he! Ik ben wel benieuwd hoeveel-ie in het begin had staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef k_man het volgende:
Gestoord om 250 liter benzine in je schuurtje te hebben staan. Eén vonkje en...
Precies, je wordt er nu in ieder geval voor betaald.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef Xlarge het volgende:
pfft, zit ik een heel stuk van dit topique te lezen, om te ontdekken dat die uit 2008 stamt![]()
Het is maar goed dat ik op mijn werk ben
Je hebt gelijk! Iedereen die het niet gelooft is gek. Kijk zelf maar: start de auto (anders werkt de benzinemeter niet) en rij de snelweg op. Na een uur rijden geeft de benzinemeter duidelijk minder aan. Verdamping!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:36 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Je ziet het onder je neus verdampen hoor. Dus ik weet zeker dat jij meer dan realistisch bent.
Ja, moet je nagaan wat z'n opa in z'n schuur had staan 70 jaar geleden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat was na 16 jaar he! Ik ben wel benieuwd hoeveel-ie in het begin had staan.
Oké iets minder dan, maar het principe blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mijn auto heeft een benzinetank van 50 liter. Als ik net getankt heb en ik laat de auto twee dagen (48 uur) staan zonder er mee te rijden, is m'n hele tankinhoud alweer verdampt.
ja inderdaad, dat valt mij ook altijd opquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Iedereen die het niet gelooft is gek. Kijk zelf maar: start de auto (anders werkt de benzinemeter niet) en rij de snelweg op. Na een uur rijden geeft de benzinemeter duidelijk minder aan. Verdamping!
WTF, ik realiseer me ineens: meisjes uit 1994 zijn al 18!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:03 schreef Linda94 het volgende:
[..]
ja inderdaad, dat valt mij ook altijd op
benzine heeft ook een houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat was na 16 jaar he! Ik ben wel benieuwd hoeveel-ie in het begin had staan.
Dat vonkje valt natuurlijk wel mee, ik heb altijd benzine in m'n schuurtje staan, in een metalen tank.
Wat is je punt? Ik denk niet dat mijn motor daar naar kijkt, dat spul brandt echt wel!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
benzine heeft ook een houdbaarheidsdatum.
Na zoveel jaar gaat van die toevoegingen de kwaliteit verminderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |