Goed ideequote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef BIGGI het volgende:
Als iemand nou inderdaad zo'n Home-Fok-share-accountje aan maakt![]()
![]()
Dat kan ja. Maar we moeten dan eerst een ongebruikte code hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Goed ideeIemand die daar ff de tijd voor kan nemen? Of was het een gerucht dat het oneindig te sharen was?
Kan je niet een ander account aanmaken, daar jou home beta code gebruiken, en dan sharen? Of heb ik teveel hoopquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar we moeten dan eerst een ongebruikte code hebben
paar reacties boven je stond een link?quote:
Dat gaat niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kan je niet een ander account aanmaken, daar jou home beta code gebruiken, en dan sharen? Of heb ik teveel hoop
nee het klopt. Maar daarvoor heb je wel eerst een nieuwe beta code nodig en die heeft dus niemandquote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Goed ideeIemand die daar ff de tijd voor kan nemen? Of was het een gerucht dat het oneindig te sharen was?
Ben ik blind, of kom ik alleen op een forum uit waar ze t over home hebben? Kan namelijk niks zien over hoe je een beta code krijgt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:19 schreef Remake het volgende:
[..]
paar reacties boven je stond een link?
Die heb ik ook gewoon gevolgt ...
Ik zie t, was veel te gehaast. Maar nu krijg ik alleen de melding dat het emailadres niet kloptquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef Remake het volgende:
Misschien naar de meest recente pagina gaan in dat topic daarzo...
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=15377&page=74quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef merino het volgende:
[..]
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=15377&page=22
Hoe ging dat handmatig inloggen ook alweer?quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=15377&page=74
Op dat account inloggen en bij de ps store de 2e download kiezen.
Boefje.quote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er stond nog een andere beta? Weet je welke dat is? Ik ben die nl ook aan t downloaden ^_^
bij account management volgens mij, heb alleen eerst een nieuw acount aangemaakt, maar dat hoefe volgens mij nietquote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe ging dat handmatig inloggen ook alweer?
Ik verwacht eigenlijk wel een Killzone 2 beta terug ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
HOME BETA downloading
Er stond nog een andere beta? Weet je welke dat is? Ik ben die nl ook aan t downloaden ^_^
Ja.quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef robbolo het volgende:
japan@legacyofassassins.com
met .com er achter?
Dat probeer ik nu maar ik kom dus niet verderquote:Op maandag 24 november 2008 00:39 schreef DretoX het volgende:
Al geprobeerd een hele nieuwe te maken?
quote:
dan weet ik t ook niet, mssn dat er iemand al online is?quote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu maar ik kom dus niet verder
hahaha, ik kom er ook aanquote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef merino het volgende:
met zijn 4'ren in het Fok! clubhuis:
[ afbeelding ]
SUPER!!quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=15377&page=74
Op dat account inloggen en bij de ps store de 2e download kiezen.
Je kan er meteen weer in lijkt mequote:Op maandag 24 november 2008 00:53 schreef DretoX het volgende:
Godver, per ongeluk pac man gedownload ofzo, nu ben ik eraf gekickt.
je bubbelator zit volgens mij nog gewoon in je inventoryquote:Op maandag 24 november 2008 00:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
![]()
Het was een soort van arcade spellekes demo beta. Eraf gemikt. niet boeiend.
En matties van fok! ik ga slapen, pakken jullie mijn bubbelaar? Hij bleef hangen en ik heb geen zin om nog te rebooten voor mn bubbelaar, dus als jullie die even mee kunnen nemen en neer kunnen zetten in het Fok! clubhuis zou dat te gek zijn!
Ajuu
quote:i got a message that said i had been selected for a reward of a free game on the playstaion store or a Home Beta. I quickly responded. next they made me fill out a survey though a message. Then they asked me what i wnted a free game or the home beta. I was a little confused on why they didnt give me any information on the details of what i could download. So i picked the Home Beta. Next they sent me a message saying that i needed to put in my email adress and password. Me being stupid i responded with both. Then i waited about 5 minutes and got a message saying that they would send me the home beta via universial bluetooth headset? then i was like wtf i went out with some friends and when i got home i checked if i got the home beta yet i didnt. I was playing Nazi zombies on cod5 when i got sighned off like 3 times saying that i had been sighned on at another location. Finally on the third time i went on to psn store and looked at my wallet. It said 3.64 cents remaining. I knew something was up right away because i hadnt had any funds in my account for like 6 months. I went to downloads and the mother fucer had downloaded 500$ worth of things. Immediatley i called sony and the credit card company and got things sorted out. Dont be a retard like me and respond to messages like the one i got from PSN_PRIZE_WINNER. THEY'RE BULLSHIT.
Wat een verstandquote:
Volgens mij word je automatisch ingelogd, en word degene die er dan in zit er meteen uitgekieperd. Weet je 100% zeker dat het email adres klopt?quote:Op maandag 24 november 2008 08:56 schreef Reggie200 het volgende:
Ik wil ook die home beta maar krijg steeds de melding dat het emailadres of pasword fout is en weet toch echt zeker dat ik ze goed heb ingevuld![]()
Of komt dat dan omdat iemand anders op hetzelfde tijdstip al is ingelogged?
Die heb je niet onthouden?quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Griebus het volgende:
Jeej ook een home uitnodiging gekregen!
Waar kan je je password terughalen voor de japanse store?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |