Goed ideequote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef BIGGI het volgende:
Als iemand nou inderdaad zo'n Home-Fok-share-accountje aan maakt![]()
![]()
Dat kan ja. Maar we moeten dan eerst een ongebruikte code hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Goed ideeIemand die daar ff de tijd voor kan nemen? Of was het een gerucht dat het oneindig te sharen was?
Kan je niet een ander account aanmaken, daar jou home beta code gebruiken, en dan sharen? Of heb ik teveel hoopquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar we moeten dan eerst een ongebruikte code hebben
paar reacties boven je stond een link?quote:
Dat gaat niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kan je niet een ander account aanmaken, daar jou home beta code gebruiken, en dan sharen? Of heb ik teveel hoop
nee het klopt. Maar daarvoor heb je wel eerst een nieuwe beta code nodig en die heeft dus niemandquote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef robbolo het volgende:
[..]
Goed ideeIemand die daar ff de tijd voor kan nemen? Of was het een gerucht dat het oneindig te sharen was?
Ben ik blind, of kom ik alleen op een forum uit waar ze t over home hebben? Kan namelijk niks zien over hoe je een beta code krijgt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:19 schreef Remake het volgende:
[..]
paar reacties boven je stond een link?
Die heb ik ook gewoon gevolgt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |