quote:We've chosen to offer access to PlayStation®Home to a select number of PLAYSTATION®3 owners, and as a valued member of PlayStation®Network, you have been selected.
PlayStation Home is a 3D, interactive, evolving service, exclusive to PS3™. It's free to download and easy to use.
To take part please redeem your unique promotional code below using your PLAYSTATION 3 and join us in Home.
Balenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef Mourir het volgende:
Ben de hele stad doorgelopen en kon Valkyria Chronicles nergens vinden
ah, dat was het dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:05 schreef DaggerNL het volgende:
Zo, twee uur in de rij gestaan bij de opening van gamemania in almere. En ik had toen ik de rij zag nog welvoorgedrongen door te doen alsof ik erlangs wou lopen.( had mij wel een uur gescheeld)
GTA4 omgeruild voor Saints Row 2 + 10 euro, nu hopen dat ie ook echt leuker is.
Mazzelpikquote:
Draag je ook wel is de kleding/ondergoed van je moeder?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef JK het volgende:
[..]
Mazzelpik![]()
Gamemania? Vandaag voor het eerst wezen kijken, veelste duur. Saints Row 2 was daar gewoon 64,95. Dat is al 5 euro duurder dan de gemiddelde winkel.
Gelukkig voor 39,95 2e hands kunnen vinden bij Nedgame60 euro vind ik 'm niet waard, maar voor 40 eurootjes best een leuk spel, al heb ik het pas 45 min. gedaan... alleen al het karakter creeren is hilarisch! Heb natuurlijk een vrouw gekozen, je moet wel wat lekkers zien tijdens het spelen.
Wat Moe zegt. Ik zit in de beta en heb grote gedeelten van de SP al gespeeld in playtest sessies en ik kan je zeggen dat deze game de "middelmatigheid" van KZ1 (waar ik het gedeeltelijk mee eens ben) en KZ:L (waar ik het helemaal niet mee eens ben...) echt wel gaat ontstijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoveel boeit het me niet, zeker aangezien Guerilla nog nooit een game heeft gemaakt die het niveau van middelmatigheid ontstijgt. Dat hele gedoe rond KZ2 is een kunstmatig in stand gehouden hype.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:21 schreef Beach het volgende:
Home schijn je eindeloos te kunnen delen; laten we elkaar hier helpen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:21 schreef Beach het volgende:
Home schijn je eindeloos te kunnen delen; laten we elkaar hier helpen
Als je m heb kan ik je een code geven....quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben bereid om te sharen.
Alleen in ruil voor een KZ 2 beta key.
Nee, trek jij jezelf af op de foto van je vader?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef Mourir het volgende:
[..]
Draag je ook wel is de kleding/ondergoed van je moeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |