jahquote:Op donderdag 20 november 2008 17:15 schreef etoz het volgende:
en daarachter aan dit stukje nog:
Meisje, luister naar me
Als ik alleen in mijn kamer zit, staren naar de muur
Fantasiën, ze gaan door mijn hoofd
En ik realiseer me eindelijk dat ik echt liefde nodig heb
En als je dat aan me wilt geven, meisje, laat je dan zien
Ik zal op je wachten
maak ik daarmee kans of zet ik me totaal voor schut..
nee alleen kernzinnen, ik ga powerpoint presentatie doen enzo..quote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef JJH het volgende:
Wat een lap tekst zeg! Ga je dat uit je hoofd leren en opzeggen in een kroeg?
Gewoon jezelf zijn.Ik ben ook niet zo handig op dat gebied, er zijn er ook bij die dat dan weer schattig vinden.
HAWHAWHAWHquote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Als je op google zoekt naar Royal sadness krijg je een link naar dit topique.
Uhm.. heet die maat van jou soms LL Cool Jquote:Op donderdag 20 november 2008 17:11 schreef etoz het volgende:
denken jullie dat ik een chick kan regelen met deze tekst? (btw heeft een mattie voor me geschreven)
(lang stuk tekst)
Je kan het niet hebben dat ik je steeds op je fouten wijs hequote:Op donderdag 20 november 2008 16:29 schreef Nitty-1s het volgende:
probeer user "kwiwi"das toch een slet
Knap als jij met 127.0.0.1 in je router kan komenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:38 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dat is een IP van je eigen internet verbinding om zo in je router te komen etc.
De hamvraag is: heeft hij met zijn bewering gelijk?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat ik je steeds op je fouten wijs he
Goede vraag, een nee hij heeft geen gelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De hamvraag is: heeft hij met zijn bewering gelijk?
Dat heb je fout, maar misschien is dat maar goed ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:38 schreef Wunny het volgende:
[..]
Dat is een IP van je eigen internet verbinding om zo in je router te komen etc.
Die durft zo te zien best de straat op te gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef etoz het volgende:
[..]
Zo lelijk dat je de straat niet op durft..
zoiets zeg maar
[ afbeelding ]
Dus je bent geen slet.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede vraag, een nee hij heeft geen gelijk
Ik krijg bijna medelijden met TSquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus je bent geen slet.
Je wilt waarschijnlijk ook niet een keer sex hebben met een junk die platzak is en onder littekens zit?
* RealZeus kijkt eens wat de TS allemaal naar binnen werkt.
Kwiwi, laat maar, de TS gebruikt zoveel drank en drugs , al zou hij afkicken dan nog krijgt hij kleine TS tot zeker 2020 niet meer omhoog.
Ik moest om die grap eigenlijk wel lachen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, van eh: haha ik ken een leuke grap: there is no place like 127.0.0.1hahaha snap je em!!11 maargoed, zin om een x wat te drinken?
dat was ook meteen mijn laatste bezoek aan een straat..quote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Die durft zo te zien best de straat op te gaan.
Het kan wel. Als zijn computer de router zelf is.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:12 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Knap als jij met 127.0.0.1 in je router kan komen![]()
(Ja, ik ben een wannabe tweaker, dus bij voorbaat kansloos)
TS heeft geen van drieen, er is maar 1 oplossing.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Synthesist het volgende:
als je lelijk bent en niet normaal kan praten moet je het hebben van spierballen, een grote piemel of een litteken
dat werkt helaas alleen in de dierenwereldquote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Synthesist het volgende:
als je lelijk bent en niet normaal kan praten moet je het hebben van spierballen, een grote piemel of een litteken
idd, gewoon:quote:Op donderdag 20 november 2008 17:15 schreef etoz het volgende:
en daarachter aan dit stukje nog:
Meisje, luister naar me
Als ik alleen in mijn kamer zit, staren naar de muur
Fantasiën, ze gaan door mijn hoofd
En ik realiseer me eindelijk dat ik echt liefde nodig heb
En als je dat aan me wilt geven, meisje, laat je dan zien
Ik zal op je wachten
maak ik daarmee kans of zet ik me totaal voor schut..
Volstaat.quote:Neuken?
Goh, het wordt er steeds geloofwaardiger opquote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef etoz het volgende:
oh ja vergeten er bij te zeggen.. ik ben ook nog fucking broke as a joke.. BKR registratie.. en harddrugsverslaafd, alcoholist, en volgende week ook dakloos omdat ik het huis wordt uitgezet.. maar ik wil dus nog wel een chick regelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |