Hoe lelijk is lelijk? Als je je haren een beetje kamt, normale kleding aan en je durft gewoon een praatje te maken met mensen is er totaal geen probleemquote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef etoz het volgende:
Stel je bent lelijk en je hebt geen vlotte babbel, social skills en dergelijke.. Hoe kan je dan ooit een meisje versieren?
ja inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe lelijk is lelijk? Als je je haren een beetje kamt, normale kleding aan en je durft gewoon een praatje te maken met mensen is er totaal geen probleem
Stuur anders afcajos een pm'tje
Niet. Zet het maar uit je hoofd en probeer een goede relatie met je rechter- dan wel linkerhand op te bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef etoz het volgende:
Stel je bent lelijk en je hebt geen vlotte babbel, social skills en dergelijke.. Hoe kan je dan ooit een meisje versieren?
Zo lelijk dat je de straat niet op durft..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe lelijk is lelijk? Als je je haren een beetje kamt, normale kleding aan en je durft gewoon een praatje te maken met mensen is er totaal geen probleem
Stuur anders afcajos een pm'tje
Dan moet ik me bij RealZeus aansluitenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef etoz het volgende:
[..]
Zo lelijk dat je de straat niet op durft..
zoiets zeg maar
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik ben ook niet bepaald een hunk maar de combinatie: praatjes+zelfvertrouwen doet een hoopquote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef Nitty-1s het volgende:
[..]
ja inderdaadhij heeft er ervaring mee
lees de OP.. praatjes heb ik niet.. en aangezien mijn lelijkheid heb ik ook minus zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet bepaald een hunk maar de combinatie: praatjes+zelfvertrouwen doet een hoop
* FoBo checken gaat.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:29 schreef Nitty-1s het volgende:
probeer user "kwiwi"das toch een slet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |