Zo'n verbitterde haatdragende man kan ook alleen maar uit het onderwijs komen...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ronald Sörensen was mijn mentor in de brugklas en mijn geschiedenisleraar in de derde..
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo'n verbitterde haatdragende man kan ook alleen maar uit het onderwijs komen...
Nee, hij was juist een ontzettend goede docent en fijne en grappige mentor. Dat hij later de politiek in is gegaan heeft mij toen wel verbaasd.quote:
Ho ho! Hoe je wordt hangt volledig af van hoe je als mens in het leven staat. Ook de leukste mensen (kunnen) komen uit het onderwijs. Maar voor mensen die uit zichzelf al negatief zijn en weinig kunnen verdragen, raken in het onderwijs wel snel verbitterd, imo...quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och, engerd Sorensen stond anders met een flink artikel voorop en achterin de Rotterdam Metro. Een voormalig LR lid, ontslagen, had schulden, aan lager wal geraakt, door dr koopwoning geen recht op een uitkering, en volgens Zeurensen geen hulp ontvangen van de gemeente (volgens de gemeente wel). Nu is Sorensen boos op de gemeente.
Ik dacht: Dat is toch precies wat ze willen? (gekleurde!) mensen geen uitkering geven en lekker hun eigen boontjes laten doppen? Dan is ze dus hooguit slachtoffer geworden van dr eigen partij
Toevoeging in de Metro was nog dat ze per brief bevestigd hadden gekregen van De Faria dat ze inderdaad nooit dakloos is geweest. Zeurensen liep dus om niets heisa te trappen.quote:De gemeente Rotterdam ontkent dat ex-wethouder Rabella de Faria (Leefbaar Rotterdam) een zwervend bestaan door de stad heeft geleid. Het stadsbestuur vindt het jammer dat haar persoonlijk dossier 'op straat ligt'. De gratis krant Metro schreef gisteren dat de ex-wethouder na haar vertrek in 2004 uit het stadsbestuur dakloos was geraakt en enige tijd door de stad zou hebben gezworven.
Volgens de gemeente is dat onjuist en heeft zij De Faria toen ze dakloos werd direct geholpen met een tijdelijke woning. Van daaruit zou ze zijn verhuisd naar een woning in de wijk Prins Alexander. Ze zou nooit op straat hebben gezworven.
De gemeente 'betreurt de berichtgeving' over de oud-wethouder, die in 2001 nog werd uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar. De dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid in de Maasstad heeft volgens de gemeente 'tot op de dag van vandaag' contact met De Faria en helpt haar bij het vinden van een nieuwe baan.
Leefbaar Rotterdam-voorman Ronald Sørensen spreekt in de krant het vermoeden uit dat de vermeende teloorgang van de ex-wethouder te maken heeft met het feit dat zij 'van de verkeerde partij' is.
Is dat die op de kop van zuid? En moet volgens google maps op de spinozaweg een C1000 zitten, iemand ervaringen ermee?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwartier fietsen naar de jumbo?
ik moet al weken afzien hoe ik winsten op de beurs misloop, dus een bjork cd gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel beter nieuws![]()
Kan je gelijk een Bjork cd kopen
gelukkig heft het elkaar een beetje op. Je maakte een verkeerde beslissing toen je in IJsland je geld weg zette maar dat krijg je terug. Maar je kunt in de tussentijd je beld idd niet ook nog eens gebruiken op de beurs.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet al weken afzien hoe ik winsten op de beurs misloop, dus een bjork cd gaat het niet worden.
Postkantoor op de Nieuwe Binnenweg heeft ze i.i.g., de andere postkantoren waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:18 schreef Dezz het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik in Rotterdam een A4 beschermkoker kan kopen, ik heb deze (erg) snel nodig namelijk
maak je geen zorgen, ijsland heeft gewoon een lening met 8.5% rente bij de nederlandse staat over het spaargeld wat ze niet kunnen uitkerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
gelukkig heft het elkaar een beetje op. Je maakte een verkeerde beslissing toen je in IJsland je geld weg zette maar dat krijg je terug. Maar je kunt in de tussentijd je beld idd niet ook nog eens gebruiken op de beurs.
Oh en graag gedaan he. Wij betalen je spaargeld
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vanaf maandag ben ik er officieel dan ook een
Jumbo zit vlakbij station Zuid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat die op de kop van zuid? En moet volgens google maps op de spinozaweg een C1000 zitten, iemand ervaringen ermee?
Denk dat t wel die C1000 gaat worden, doe eigenlijk al vaak mn boodschappen bij C1000, dus wel relaxt als ik t daar blijf doen, hou je toch je bekende spullen zeg maarquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jumbo zit vlakbij station Zuid.
Die C1000 op de Spinozaweg is wel ok, deed er ook wel soms m'n boodschappen op de weg terug van Lombardijen. Stukken beter dan de C1000 op de Beijerlandse Laan in ieder geval
Die komt wel weer terug in het volgende deelquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:01 schreef TJDoornbos het volgende:
waar is LDG al tijdje niet gezien..............heeft LHO weer lopen rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |