Dat ze dat al eerder gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef r8ality het volgende:
[..]. Weet je toevallig ook nog wat Rachel daarvoor zegt?
.
Echt geen ideequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geef twee van de 5 working titles voor Friends...
(Of hoe werd Friends ook wel genoemd...)
Vooral geniaal als Ross bij die instructeur langs gaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef r8ality het volgende:
Ben even het topic door aan het lezen en kom ineens "unagi" tegen. Dat blijft ook een heerlijke aflevering.
Nee, als Rachel en Pheebs achter het gordijn uitkomen en hij zich de pleuris schrikt. Opvegen kon je me toenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vooral geniaal als Ross bij die instructeur langs gaat
Ja dat was gaafquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, als Rachel en Pheebs achter het gordijn uitkomen en hij zich de pleuris schrikt. Opvegen kon je me toen.
1e verjaardag van Emma volgens mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
Op welke feestje zijn Joey en Phoebe hier?
Hij heeft appartement schoongemaakt, maar weet niet meer waar alles precies stond. Dus met foto's en meetlat bezigquote:Waarom heeft Chandler een meetlat in zijn hand?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
1e verjaardag van Emma volgens mij
[..]
Hij heeft appartement schoongemaakt, maar weet niet meer waar alles precies stond. Dus met foto's en meetlat bezig
2 wel goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef Dos37 het volgende:
2. Is omdat Ross in de club zit met Brad Pitt
3. Omdat Joey een string aan heeft.
Dat gaat niet over Ross en Rachel he...quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laat Ross dat rare plekje aan Phoebe zien? Waar hij later voor naar die vreemde dokter gaat?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:50 schreef Manu82 het volgende:
Ik weet hem denk ik
Ross gaat met Rachel naar de film en heeft net verteld dat hij nog met haar getrouwd is
Op dit moment een rood kruis, dus veronderstel dat een van de drie dames ongesteld isquote:
Ross zag door het raam van zijn nieuwe appartement dat Chandler met zijn zusje aan het zoenen was en wilde naar binnen stormen.quote:
Dat is helaas niet goed...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ross, Phoebe, Rachel en Joey zijn te laat voor Thanksgiving diner. Monice en Chandler hebben daarom hun deur op slot gedaan.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ross zag door het raam van zijn nieuwe appartement dat Chandler met zijn zusje aan het zoenen was en wilde naar binnen stormen.
Chandler tegen Joey. Iets met zand en een zeemeermin.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
Good morning. Nice breasts, by the way.
Wie, tegen wie, waarom?
Joey tegen Monica, al zij voor dat jaren 50 restaurant werkt. Als Joey het appartment van Monica en Rachel binnenkomt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
Good morning. Nice breasts, by the way.
Wie, tegen wie, waarom?
Ross, inderdaad. Helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ross (?) tegen Joey die onder het zand ligt. Vormpje van een zeemeermin met huge boobs
Is het dan als Ross ontdekt dat Chandler en Monica wat hebben?quote:
Je mag ook zelf een vraag verzinnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:22 schreef Manu82 het volgende:
Next dan?
Ja, maar wil eigenlijk eerst weten of het antwoord goed is, aangezien het eerste antwoord bij nader inzien niet goed wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag ook zelf een vraag verzinnen
Dan moet je beter lezen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar wil eigenlijk eerst weten of het antwoord goed is, aangezien het eerste antwoord bij nader inzien niet goed was
Oepsquote:
Volgens mij klopt het, al is het me nooit duidelijk geworden of hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft of dat als opleuking op z'n CV had gezetquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Egypte?
Volgens mij klopt dat wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het, al is het me nooit duidelijk geworden of hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft of dat als opleuking op z'n CV had gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |