Joey zegt het tegen zijn "dubbelganger" Carl die om iets anders te eten vroeg!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
"Pizza, we like pizza!!"
Wie, waarom en tegen wie?
Ja, als Carl bij Monica binnenkomt en het weer verkeerd doetquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joey zegt het tegen zijn "dubbelganger" Carl die om iets anders te eten vroeg!
Mike tegen Phoebe, als ze voor de eerste keer bij Mike's ouders op bezoek zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef delano.888 het volgende:
"Oh my god you're rich!"
"No my parents are rich."
"Well they gotta die someday.."
Wie tegen wie?
(dit is mn eerste keer dat ik mee doe dus hoop dat het niet te makkelijk of moelijk is)
Janine le qroix tegen Joey, maar volgens mij was ik?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Niox het volgende:
Joey... do you want me to put it all in your room?
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef Niox het volgende:
[..]
Mike tegen Phoebe, als ze voor de eerste keer bij Mike's ouders op bezoek zijn.
Hehe, Janine was goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?
Ik nog een keer dan? Moelijke:quote:
Monica kuste die poster, maar geen idee wat voor poster het was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik nog een keer dan? Moelijke:
"She used to kis hiss poster every night before she went to bed"
"Oh I used to do that to!"
"Did you also have his album, it's not easy being green?"
Klopt, was misschien iets te moelijk, ging over "the six billion dollar man"quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef Niox het volgende:
[..]
Monica kuste die poster, maar geen idee wat voor poster het was.
Nu kan ik dus nooit meer winnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?
leuk spel btw, ik ga hier vaker rondhangen (kijk gemiddeld 4 friends afleveringen per dag, heb de hele serie nu totaal 12x gezien)
Is dat wanneer Joey tegen Janine zegt dat hij gevoelens voor haar heeft, maar Janine zegt dan dat dat niet wederzijds is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef Niox het volgende:
So.. it will be the same except less sex with you
Ik wist 'm ookquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
Chandler vertelt dat hij een baan heeft in de reclamewereld. Tis meer een 'internship'
En dan zegt Joey dat zij ook interns hebben bij DooL
En dan zegt Chandler dus: So.. it will be the same except less sex with you
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
Chandler vertelt dat hij een baan heeft in de reclamewereld. Tis meer een 'internship'
En dan zegt Joey dat zij ook interns hebben bij DooL
En dan zegt Chandler dus: So.. it will be the same except less sex with you
Gokje: Rachel maakt promotie, Monica heeft nieuw werk, en dan zegt Chandler dit?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:50 schreef Niox het volgende:
Goed, een moeilijkere:
My office finally got wrinkle free fax paper!
Wie zegt het, en waarom (beschrijf de situatie)?
Chandler zegt het idd, maar de rest klopt niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Gokje: Rachel maakt promotie, Monica heeft nieuw werk, en dan zegt Chandler dit?
Het is niet die aflevering, maar met Chandler die Monica wil bespringen zit je wel in de goede richting.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:19 schreef Manu82 het volgende:
Heeft het iets te maken met die aflevering dat Chandler iedereen zoent als hij weggaat en dat hij dan binnen komt met een fles wijn en dan doet dat hij het met iedereen wil vieren ofzo, terwijl hij eigenlijk Monica wil bespringen?
Jup! Voor het bonuspunt: Ross en Joey waren er omdat ze de bioscoop waren uitgegooid. Waarom was dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
Chandler komt binnen met een fles champagne met de bedoeling om Monica te ketsen
En dan ziet hij dat iedereen bij Monica is...Dus moet hij de fles uitleggen en dat zegt ie dat!
Omdat Ross luid zat te bellen met London (geen Emily volgen mij, maar familie of vrienden van haar)quote:Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Jup! Voor het bonuspunt: Ross en Joey waren er omdat ze de bioscoop waren uitgegooid. Waarom was dat?
Kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Manu82 het volgende:
Ross was aan het bellen met Emily of familie van Emily om haar terug te krijgen en hij praatte nogal luid?
Volgens mij Ross in een British pub??quote:Op donderdag 4 december 2008 12:58 schreef Manu82 het volgende:
Wie vertelt hem dat het ook in NY te halen is en waar is het te halen?
Klopt, in een British Pub vlakbij het WTCquote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Mokus het volgende:
[..]
Volgens mij Ross in een British pub??
Is vast te vaag omscherven
Joey die tegen het tv-meubel aanloopt als hij naar de wc gaat.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:34 schreef Niox het volgende:
[..]
Joey die tegen het tv-meubel aanloopt als hij naar de wc gaat.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
Daar wordt de tattoo van Phoebe mee bedoeld....
En Rachel zegt het tegen Ross
Phoebe en Rachel aan het uitleggen wat Unagi isquote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Ross aan het doen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Phoebe en Rachel aan het uitleggen wat Unagi is
Heeft het iets met de adoptie te maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Monica opeens zo blij?
Neequote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Mokus het volgende:
[..]
Heeft het iets met de adoptie te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |