Joey zegt het tegen zijn "dubbelganger" Carl die om iets anders te eten vroeg!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
"Pizza, we like pizza!!"
Wie, waarom en tegen wie?
Ja, als Carl bij Monica binnenkomt en het weer verkeerd doetquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joey zegt het tegen zijn "dubbelganger" Carl die om iets anders te eten vroeg!
Mike tegen Phoebe, als ze voor de eerste keer bij Mike's ouders op bezoek zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef delano.888 het volgende:
"Oh my god you're rich!"
"No my parents are rich."
"Well they gotta die someday.."
Wie tegen wie?
(dit is mn eerste keer dat ik mee doe dus hoop dat het niet te makkelijk of moelijk is)
Janine le qroix tegen Joey, maar volgens mij was ik?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Niox het volgende:
Joey... do you want me to put it all in your room?
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef Niox het volgende:
[..]
Mike tegen Phoebe, als ze voor de eerste keer bij Mike's ouders op bezoek zijn.
Hehe, Janine was goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?
Ik nog een keer dan? Moelijke:quote:
Monica kuste die poster, maar geen idee wat voor poster het was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik nog een keer dan? Moelijke:
"She used to kis hiss poster every night before she went to bed"
"Oh I used to do that to!"
"Did you also have his album, it's not easy being green?"
Klopt, was misschien iets te moelijk, ging over "the six billion dollar man"quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef Niox het volgende:
[..]
Monica kuste die poster, maar geen idee wat voor poster het was.
Nu kan ik dus nooit meer winnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was m inderdaad. Nu jij dan maar alsnog?
leuk spel btw, ik ga hier vaker rondhangen (kijk gemiddeld 4 friends afleveringen per dag, heb de hele serie nu totaal 12x gezien)
Is dat wanneer Joey tegen Janine zegt dat hij gevoelens voor haar heeft, maar Janine zegt dan dat dat niet wederzijds is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef Niox het volgende:
So.. it will be the same except less sex with you
Ik wist 'm ookquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
Chandler vertelt dat hij een baan heeft in de reclamewereld. Tis meer een 'internship'
En dan zegt Joey dat zij ook interns hebben bij DooL
En dan zegt Chandler dus: So.. it will be the same except less sex with you
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
Chandler vertelt dat hij een baan heeft in de reclamewereld. Tis meer een 'internship'
En dan zegt Joey dat zij ook interns hebben bij DooL
En dan zegt Chandler dus: So.. it will be the same except less sex with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |