quote:Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Moet je maar goed met je lompe kankerbazenhoofd naar die nummertje kijken he
Hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
--
Kijk:
Links zaten de stroopwafels![]()
Rechts zaten de sultana's
ONDER de stroopwafels stond het nummertje '63'. Onder de sultana's stond (handgeschreven) 61. Dus ik druk 63 in, komt er zo'n kutsultana uit
Dat is bewust zo gedaan. Anders raken die Sultana's nooit op...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
--
Kijk:
Links zaten de stroopwafels![]()
Rechts zaten de sultana's
ONDER de stroopwafels stond het nummertje '63'. Onder de sultana's stond (handgeschreven) 61. Dus ik druk 63 in, komt er zo'n kutsultana uit
Ja, nou, de automaat staat naast de keuken, waar ze de sleutel hebben. Alleen duurt dat zo lang (de vorige keer lag de sleutel in de koelkastquote:Op donderdag 20 november 2008 13:14 schreef nicoco het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik herken het wel. Gelukkig kan jij bij ons tenminste nog een nummer bellen als er iets blijft hangen.![]()
Wel kut dat dat nummer is omgehangen.
Nee, want ik heb energie nodig om te werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:19 schreef Adelante het volgende:
sultana's zijn gezonder dan stroopwafels, apparaat heeft je dus een dienst bewezen en blijkt artificial intelligent.
En wat is daar mis mee?quote:
Sultana's zijn gooor !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:19 schreef Adelante het volgende:
sultana's zijn gezonder dan stroopwafels, apparaat heeft je dus een dienst bewezen en blijkt artificial intelligent.
quote:
Ik klikte op die hit, en toen kwam ik hier weer uit! Zo kom ik er nóóit achter.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=bazenstroopwafel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
we hebben een één-hitter op google!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik klikte op die hit, en toen kwam ik hier weer uit! Zo kom ik er nóóit achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |