quote:Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Moet je maar goed met je lompe kankerbazenhoofd naar die nummertje kijken he
Hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
--
Kijk:
Links zaten de stroopwafels![]()
Rechts zaten de sultana's
ONDER de stroopwafels stond het nummertje '63'. Onder de sultana's stond (handgeschreven) 61. Dus ik druk 63 in, komt er zo'n kutsultana uit
Dat is bewust zo gedaan. Anders raken die Sultana's nooit op...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
--
Kijk:
Links zaten de stroopwafels![]()
Rechts zaten de sultana's
ONDER de stroopwafels stond het nummertje '63'. Onder de sultana's stond (handgeschreven) 61. Dus ik druk 63 in, komt er zo'n kutsultana uit
Ja, nou, de automaat staat naast de keuken, waar ze de sleutel hebben. Alleen duurt dat zo lang (de vorige keer lag de sleutel in de koelkastquote:Op donderdag 20 november 2008 13:14 schreef nicoco het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik herken het wel. Gelukkig kan jij bij ons tenminste nog een nummer bellen als er iets blijft hangen.![]()
Wel kut dat dat nummer is omgehangen.
Nee, want ik heb energie nodig om te werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:19 schreef Adelante het volgende:
sultana's zijn gezonder dan stroopwafels, apparaat heeft je dus een dienst bewezen en blijkt artificial intelligent.
En wat is daar mis mee?quote:
Sultana's zijn gooor !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:19 schreef Adelante het volgende:
sultana's zijn gezonder dan stroopwafels, apparaat heeft je dus een dienst bewezen en blijkt artificial intelligent.
quote:
Ik klikte op die hit, en toen kwam ik hier weer uit! Zo kom ik er nóóit achter.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=bazenstroopwafel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
we hebben een één-hitter op google!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik klikte op die hit, en toen kwam ik hier weer uit! Zo kom ik er nóóit achter.
\quote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Klacht: TS kreeg geen bazenstroopwafel maar een gore droge sultana
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een keer 4 euro betaald voor een Mars
1e keer draaide ie mis. Ik dacht nog een keer proberen: Weer mis.
En dan ben ik halsstarrig he......
Pas bij de 4e euro kreeg ik mijn welverdiend stukje choc.
Poepoe, moeilijk hoor die andere toetsen.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef gohan16 het volgende:
Op mijn middelbare school hadden ze er ook een. Het toetsenbord was niet:
1-2-3
4-5-6
7-8-9
maar:
1-2-3-4
5-6-7-8
9-0-X-X
Vaker gehad dat je gewoon verkeerd intoets en dan het verkeerde kreeg of helemaal niets.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef gohan16 het volgende:
Op mijn middelbare school hadden ze er ook een. Het toetsenbord was niet:
1-2-3
4-5-6
7-8-9
maar:
1-2-3-4
5-6-7-8
9-0-X-X
Vaker gehad dat je gewoon verkeerd intoets en dan het verkeerde kreeg of helemaal niets.
Die heb ik ook wel eens op het station gezien inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 18:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Waar ik een paar keer in de week heen moet, staan van die automaten met een soort van robot arm.
Pakt altijd raak en je flesje cola kan meteen open!
Hebben die ook een koekjesautomaat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Die dingen gebruiken de coffeshophouders in Eindhoven.
Nee, ze hebben boven de shop 200 kilo voorraad. Dit zit in dat soort automaten. Ze hebben een buizen systeem net als div banken en bevoorraden zo de shop.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hebben die ook een koekjesautomaat dan?
Werkt dat ook met een chippas?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef kloas_wokkel het volgende:
beter is als je een mars gaat halen en dan je wisselgeld dr uit vist en dat dan blijkt dat er nog 12 euro in dat wisselbakje ligt
dan't wissel bakje vol met stukjes chippas ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werkt dat ook met een chippas?
Als 13 jarige puistenkop krijg je heel dat ding niet van de grond.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef Lausteen het volgende:
Wij zetten dat ding gewoon ondersteboven op school vroeger
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Treces het volgende:
Maar.. je werkt er..? Dan vraag je toch een sleutel o.i.d.?
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, nou, de automaat staat naast de keuken, waar ze de sleutel hebben. Alleen duurt dat zo lang (de vorige keer lag de sleutel in de koelkast) dat dan mijn hele pauze al voorbij is
Ja jij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef Lausteen het volgende:
Wij zetten dat ding gewoon ondersteboven op school vroeger
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed topic
Goede OP
Goed taalgebruik
Goede Humor
Goede TS
Goed uitgelegd
Goed werk van plaatjesgebruik
Goed gewerkt met dikgedrukte letters
Goede smilies
Dus een 10 met een griffel voor dit topic