abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60851576
Hier op het werk staat een koekjesautomaat. Daar zit nog wel meer in, zoals rollen drop, twixxen en gummiberen, maar ik was geinteresseerd in een koekje en dus noem ik het een koekjesautomaat. Iemand anders zal het vast wel een gummibeerautomaat noemen omdat zijn of haar interesse daar nu eenmaal naar uitgaat, maar dat terzijde. Voor mij geldt dat ik het op dat moment als een koekjesautomaat beschouw.

Nu kan je uit die automaat dus koekjes halen, tegen betaling met geld digitaal opgeslagen op een chippas indien voorzien van voldoende saldo. Jaja mensen, de techniek staat voor niets, ook in koekjesland! Om een koekje uit betreffende automaat te verkrijgen dient men zijn of haar chippas in de daarvoor bestemde gleuf te stoppen, een keuze te maken uit het op dat moment courante aanbod en de transactie af te ronden door op de groene knop "OK" te drukken, waarmee geld van uw pasje wordt afgeschreven en een zogenaamd spiraal-rollen systeem in werking wordt gesteld waardoor het gekozen product uiteindelijk in de opvangbak terecht komt en het smullen geblazen is. Dus ik deed al deze voornoemde handelingen teneinde een smakelijk koekje te verkrijgen. Vol verwachting maakte ik mijn keuze en wachtte ik geduldig tot mijn zojuist aangeschafte product in de daarvoor bestemde opvangbak zou vallen

Niets bleek echter minder waar Genoemd product, mijn allerliefste koekje waarop ik mijn zinnen had gezet, viel niet in de opvangbak maar bleef zowaar steken in het spiraal-rollen systeem! Ik voelde me bedonderd. Daar sta je dan, met je chippas in je hand en zonder koekje. Terwijl je toch echt vantevoren zoeven betaald hebt voor je product! In de volksmond noemt men dat diefstal! Vogeltjesdans was geenszins blij, beste kijkbuisfokkertjes! Neen, vogeltjesdans was des duivelsch!

Gelukkig herinnerde vogeltjesdans zich een vergelijkbare situatie waarin een collega zich bevond. Deze collega heeft het probleem toen subtiel weten op te lossen door gebruik te maken van de wetten van de zwaartekracht en enige malen tegen de koekjesautomaat aan te stoten, waardoor zijn product aan de wetten van de zwaartekracht toegaf en alsnog in de opvangbak viel. Vogeltjesdans besloot om een vergelijkbare actie uit te voeren. Wat betaald is betaald en zo'n lekker koekje dat naar je zit te lachen, kan je niet laten hangen, toch?

Dus vogeltjesdans begon te stoten. Een subtiele tik op de zijkant volgde. Niets. Geen beweging in mijn koekje te zien. Nog maar een stoot, nu wat harder. Niets, geen effect. Wel verdraaid! Weet dat koekje soms niet dat de wetten van de zwaartekracht ook voor hem gelden? Dus ik probeerde het nogmaals, nu met een fikse schouderduw tegen de zijkant van de automaat. Deze schoof daarbij een aantal centimeters opzij, daarbij uiteindelijk mijn geliefde koekje prijsgevend

Het koekje viel in de bak en ik nam het eruit. We zijn heel gelukkig samen

Klacht: koekjesautomaten die hun koekjes niet willen prijsgeven na betaling en alle wetten van de zwaartekracht trotseren
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60851599
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 22:27:57 ]
pi_60851626
Wat een avontuur weer zo vroeg op de dag...
Patat Friet
pi_60851662
Mijn god
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60851692
Wat een langdradig gereutel, 2 keer rammelen aan die kast en je koek valt er uit maar nee, jij schrijft er een boek over
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:53:40 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60851712
Je houdt de spanning er wel tot het laatste moment in hè TS! Met het zweet in mijn bipsnaad zitten lezen!
pi_60851724
Wanneer komt deel twee uit.
pi_60851736
Koekje van eigen deeg.
U MAD?
pi_60851764
Even geheel offtopic: De grootouders van de vriendin van een goede vriend van mij zijn de Electronica’s.

Wil je me nu aanraken?

Ontopic:

Ook als je niet betaalt heb bij de koekjesautomaat, en je geeft er een flinke stoot tegenaan, wil er nog wel eens
een Marrrs uitvallen. Uiteraard zijn zulke acties alleen voor paupers en kampvolk. Ik zelf zou dit dus ook nooit doen! Terechte klacht overigens, stomme spiraalsystemen.
pi_60851917
Stuur die eekhoorn van joetjoep er even op af en dan heb je zo je koekje!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:04:43 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60851985
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:55 schreef Dajo het volgende:
Even geheel offtopic: De grootouders van de vriendin van een goede vriend van mij zijn de Electronica’s.

Wil je me nu aanraken?
quote:
uitgeroepen tot het irritantste lied allertijden
Wie kan dat zeggen?!
pi_60851990
Stom systeem, puik gehandeld 14.gif
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60852078
Jij kan echt slap lullen. Ik heb medelijden met je omgeving.

Boehoe, mijn koekje komt niet uit de automaat. Ik schrijf er een topic over van 7 vette alinea's
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:09:45 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_60852942
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60853165
Heb je de THT-datum op de verpakking wel gecheckt??
Syl moet winnen!
pi_60853278
Lemming is beter
pi_60853307
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Frollo het volgende:
Je houdt de spanning er wel tot het laatste moment in hè TS! Met het zweet in mijn bipsnaad zitten lezen!
Geen dank.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef leppeh het volgende:
Jij kan echt slap lullen. Ik heb medelijden met je omgeving.

Boehoe, mijn koekje komt niet uit de automaat. Ik schrijf er een topic over van 7 vette alinea's
Geen dank.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Paris_Texas het volgende:
Heb je de THT-datum op de verpakking wel gecheckt??
Nee Ik moet zeggen dat ik sinds dat koekje ook verdacht veel naar de wc moet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:07:31 #19
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60853733
5 minuten om een koekje te krijgen, een uur om er een verhaal van te maken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:56:00 #20
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_60855312
Literair hoogstandje!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_60857133
Bij wat voor een goedkoop bedrijf werk jij dat ze niet eens automaten kunnen betalen met valdetectie?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:07:30 #22
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60857628
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef ach het volgende:
Bij wat voor een goedkoop bedrijf werk jij dat ze niet eens automaten kunnen betalen met valdetectie?
Bij jouw bedrijf beuken die apparaten zeker ook terug?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60858022
Ik had dat eens met een Milky Way die er niet uitkwam.
Iemand was zo helder om het vanaf toen een Milky Away te noemen.
pi_60864555
Oehhhh, dat sucks for life!
pi_60865883
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus vogeltjesdans begon te stoten. Een subtiele tik op de zijkant volgde. Niets. Geen beweging in mijn koekje te zien. Nog maar een stoot, nu wat harder. Niets, geen effect. Wel verdraaid! Weet dat koekje soms niet dat de wetten van de zwaartekracht ook voor hem gelden? Dus ik probeerde het nogmaals, nu met een fikse schouderduw tegen de zijkant van de automaat. Deze schoof daarbij een aantal centimeters opzij, daarbij uiteindelijk mijn geliefde koekje prijsgevend

Het koekje viel in de bak en ik nam het eruit. We zijn heel gelukkig samen

Klacht: koekjesautomaten die hun koekjes niet willen prijsgeven na betaling en alle wetten van de zwaartekracht trotseren
Mooi verhaal. Vanaf het gearceerde gedeelte had 't nog wel iets smeuïger gekund, dat wel.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')