quote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Het weerbericht zit er altijd naast....
Geniaal!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Het weerbericht zit er altijd naast....
De kans is klein denk ik, want 50.000 is best veel. Als je naar de statistieken op de site kijkt dan zit je aan ongeveer 30.000 bezoekers en daarvan zal hooguit 10% een abonnement nemen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Specularium het volgende:
Rechts zit bij de commercielen.
Wilders komt namelijk wel bij Jensen.![]()
Ben benieuwd of hij die leden kan werven voor April.
Het gaat volgens mij dan ook niet over de vraag of Verdonk in de media verschijnt, maar in welke rol zij wordt geduwd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:10 schreef SCH het volgende:
Iemand die klaagt dat Verdonk nooit op tv is, kijkt nooit tv of is blind.
Verdonk krijgt over het algemeen vrijuit de ruimte hoor, ik heb haar de afgelopen 2 weken alweer 3 x gezien terwijl daar nauwelijks enige aanleiding voor was. Pauw en Witteman over Vogelaar, DWDD over........eh........., en Goede Morgen Nederland over de waterschapsverkiezingen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij dan ook over de vraag of Verdonk in de media verschijnt, maar in welke rol zij wordt geduwd.
Vaak wordt Verdonk, maar ook Wilders de maat genomen vanuit een morele superioriteit waar een meer zakelijke houding een breder publiek zou kunnen aanspreken.
De zendercoördinator van de publiek omroep heeft al eens toegegeven dat binnen de PO traditionele linkse oriëntatie de overhand had. Is met de politiek achtergrond van de diverse omroepen niet verwonderlijk, maar dat reflecteert natuurlijk door in discussies en programma's met politieke insteek.
Ik weet niet of de laatste twee weken daar zo'n goed voorbeeld van zijn en ik had het bovendien niet alleen over Verdonk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk krijgt over het algemeen vrijuit de ruimte hoor, ik heb haar de afgelopen 2 weken alweer 3 x gezien terwijl daar nauwelijks enige aanleiding voor was. Pauw en Witteman over Vogelaar, DWDD over........eh........., en Goede Morgen Nederland over de waterschapsverkiezingen.
En ga jij die fragmenten maar eens bekijken en mij vertellen hoe zij dan anders behandeld wordt dan andere politici?
Sorensen hanteert het beproefde middel van het slachtofferchap en het nieuwe politiek correct denken. Ik vind verongelijktheid nooit zo'n sterke basis om iets te beginnen.
Ik denk dat je niet de zendercoordinator van de PO (al heeft een van hen ook wel eens zoiets gezegd)maar Henk Hagoort, vz. van de raad van bbestuur van de NOS bedoelt. Over die opmerkingen kun je ernstig van mening verschillen trouwens.
Maar ik wens Sorensen succes, ik denk dat GeenStijl staat te popelen.
Ik denk dat het meer gaat over de verslaggevers, discussieleiders, presentatoren, sidekicks, etc.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als die Sorensen een actualiteiten/talkshow wil gaan opstarten voor zijn nieuwe omroep, heeft hij er ook bij stilgestaan dat hij wel meer gasten moet hebben dan alleen Wilders en Verdonk ?
Hij gaat misschien een paar uur televisie krijgen per week, maar ook een aantal uren radio.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:31 schreef Koewam het volgende:
Leefbaar Rotterdam start rechtse omroep
ROTTERDAM - De politieke partij Leefbaar Rotterdam (LR) begint samen met een aantal sympathisanten een landelijke radio- en televisieomroep. Dat heeft fractievoorzitter Ronald Sorensen van LR donderdag gemeld.
ANP
Leefbaar Rotterdam doet dit naar eigen zeggen uit onvrede over het feit dat "alle omroepen in Nederland de spreekbuis van onze sociaal-liberale elite zijn". De naam van de omroep luidt de Populistische Omroep Nederland (PON).
Sorensen wil "eens een keer actualiteitenrubrieken zien waarin de heer Wilders en mevrouw Verdonk zich op hun gemak voelen. Altijd en eeuwig worden ze in het linkse verdomhoekje gezet."
VARA
De voorman van Leefbaar Rotterdam vindt het vreemd dat er geen enkele omroep is die zich als rechts durft te profileren. "Bij De Wereld Draait Door zitten ze soms met vier PvdA-politici aan tafel. Dat mag ook, want links in beeld zie je het logo 'VARA' staan. Maar voor aanhangers van Leefbaar of andere partijen in rechtse hoek is er geen enkel platform."
Ook denkt Sorensen, van oorsprong historicus, er over documentaires uit te gaan zenden "die de rijke Nederlandse historie eens op positieve wijze benaderen. Ik erger me dood aan die linkse documentaires die ons volk maar afschilderen als een kudde slavenhalers en collaborateurs."
Adviesronde
Als PON voor 1 april 50.000 leden en een beleidsplan heeft, gaat de nieuwe omroep volgend jaar mee in de adviesronde van het Commissariaat van de Media. Het ministerie bepaalt vervolgens of PON ook een omroepstatus krijgt. In theorie zou de Populistische Omroep Nederland in 2010 kunnen uitzenden.
Bron: ANP
Dit is altijd zo grappig. Omdat die figuren hun eigen teksten en standpunten niet fatsoenlijk kunnen onderbouwen en maar een eind weg blaten zodat iedereen telkens kan zien hoe inhoudsloos ze zijn 'worden ze in het verdomhoekje gezet'quote:"eens een keer actualiteitenrubrieken zien waarin de heer Wilders en mevrouw Verdonk zich op hun gemak voelen. Altijd en eeuwig worden ze in het linkse verdomhoekje gezet."
Worden dan dat allemaal mensen uit de rechtse hoek ofzo? Dan heb je toch hetzelfde 'probleem' als wordt aangekaart.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat over de verslaggevers, discussieleiders, presentatoren, sidekicks, etc.
Hij had natuurlijk weggestuurd moeten worden na zijn walgelijke opmerkingen over Aboutaleb maar tegenwoordig kom je daar heel gemakkelijk mee weg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Sörensen..
Zit rechts eigenlijk wel te wachten op zo'n gefrustreerd kneusje die de uitstraling van Janmaat heeft?
Hij gaat zelf geen programma's maken of presenteren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Posdnous het volgende:
Sörensen..
Zit rechts eigenlijk wel te wachten op zo'n gefrustreerd kneusje die de uitstraling van Janmaat heeft?
Het gaat om het creëren van een uitlaatklep voor centrumrechts op dezelfde wijze zoals bijvoorbeeld de christen-democratie een uitlaatklep heeft in de KRO en de NCRV en de sociaal-democratie een uitlaatklep in de Vara, heb ik Sörensen gisteren horen zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Worden dan dat allemaal mensen uit de rechtse hoek ofzo? Dan heb je toch hetzelfde 'probleem' als wordt aangekaart.
Je zou zeggen dat hij zich dan beter bij de TROS of de AVRO kan aansluiten maar goed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat om het creëren van een uitlaatklep voor centrumrechts op dezelfde wijze zoals bijvoorbeeld de christen-democratie een uitlaatklep heeft in de KRO en de NCRV en de sociaal-democratie een uitlaatklep in de Vara, heb ik Sörensen gisteren horen zeggen.
Hij ziet zijn wereldbeeld als een ouderwetse zuil dus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat om het creëren van een uitlaatklep voor centrumrechts op dezelfde wijze zoals bijvoorbeeld de christen-democratie een uitlaatklep heeft in de KRO en de NCRV en de sociaal-democratie een uitlaatklep in de Vara, heb ik Sörensen gisteren horen zeggen.
Dat is op zich ook gek,vind je niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
Sorensen denkt blijkbaar dat het woord 'populistisch' niet een negatieve connotatie heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |