Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 november 2008 03:23 schreef Emimich het volgende:
Het leuke is dus dat hoe je je ook probeert af te zetten aan de maatschappij, dat je in feite een conformist bent door je aan te passen aan de samenleving, alleen dan the other way around.
Wie is Adelante?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:24 schreef Biogarde het volgende:
Als er een prijs bestond, dan ging 'ie naar jou idd.
Zoeen mod.quote:
Okay. Wacht even.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tel al die klonen dan een keer bij elkaar op, proleet!
KLB-affiniteit was geen vereiste?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:25 schreef Biogarde het volgende:
Zoeen mod.
Ik heb B&H gemod 2 jaar. 0 affiniteit.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
KLB-affiniteit was geen vereiste?
Inderdaad maar KLB is KLB. Dus meer dan alleen fapmateriaal en een lastige schare van users. Kijk maar naar Bob & Juup.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:27 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb B&H gemod 2 jaar. 0 affiniteit.
Die heeft meer posts in KLB dan de halve SC bij elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:30 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Hij post tenminste mee. Volgens mij heeft Juup niet meer dan 50 posts in KLB buiten slotjes en de FB.
1 note per 54,5 posts.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tel al die klonen dan een keer bij elkaar op, proleet!
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
1 note per 54,5 posts.
Komt omdat-ie niet werkt.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:31 schreef Biogarde het volgende:
Die heeft meer posts in KLB dan de halve SC bij elkaar.
De users kennen (lees: 'vriendjes' hebben), weten wat wel en niet kan etc.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:33 schreef Biogarde het volgende:
Affiniteit is geen vereiste hoor. Sommige fora wel, maar waaraan zou je in KLB in godsnaam aan moeten voldoen behalve goed tegen gezeik kunnen?
Dan nog. Ik werk wel en heb er hier in KLB zo'n 30 a 35.000 denk ikquote:
Ach ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:35 schreef Biogarde het volgende:
Dan nog. Ik werk wel en heb er hier in KLB zo'n 30 a 35.000 denk ik
Ja, ja, vooralsnog doet hij het niet onaardig. Volgens mij is hij ook vrij intelligent, een eigenschap die eigenlijk altijd wel van pas komt.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:37 schreef Biogarde het volgende:
En ach, dat users kennen. Veel mods van andere fora lurken mee of hebben met dezelfde users te maken.
Even die 'kliek' daargelaten. De die-hards. Je kent ze wel, je bent er zelf één van.
Laten we gewoon alle mods een kans geven voordat we gaan afgeven.
Waar dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, ja, vooralsnog doet hij het niet onaardig. Volgens mij is hij ook vrij intelligent, een eigenschap die eigenlijk altijd wel van pas komt.
ONZ heeft trouwens nu ook een SC-topic
Hij is jurist.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, ja, vooralsnog doet hij het niet onaardig. Volgens mij is hij ook vrij intelligent, een eigenschap die eigenlijk altijd wel van pas komt.
ONZ heeft trouwens nu ook een SC-topic
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:45 schreef Emimich het volgende:
Bio, je staat 136ste in de ranglijst van FOK aller tijden qua posts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |