quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:15 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij is NB the black sheep of the family!
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:17 schreef Biogarde het volgende:
Rap, Hip-Hop [ afbeelding ] , minimal, dirty house en sommige trance
* Hand opsteekt. In your face bitchquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
* Hand opsteekt. In your face bitch
Dat zijn ook mensen. Ik voel me niet speciaal. Iedereen is ook belangrijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen.
Ben het alleen niet met het feit eens dat dingen alleen maar goed zijn als ze door het merendeel van de maatschappij worden geaccepteerd.
Geef hem een note als straf.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:18 schreef Biogarde het volgende:
* Hand opsteekt. In your face bitch
Jij bent snel van slag?quote:
Ja please. En zet erin. Houd niet van rap/hip-hop en rnbquote:
Iedereen is inderdaad belangrijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zijn ook mensen. Ik voel me niet speciaal. Iedereen is ook belangrijk.
Nee hoor. Maar de wind van je hand beweging kwam in me gezicht en dat prikte in me ogen.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:21 schreef Biogarde het volgende:
Notes zijn voor mannen die zittend plassen.
Pics van Mirre, heb jij die voor ons?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen is inderdaad belangrijk.
Maar niet iedereen gaat beslissen wat ik zou moeten dragen om geaccepteerd te worden
Alleen ik beslis dat ( en Mirre ofcourse)
Je distantieërt je van de maatschappij, stereotypen en hokjesdenken maar je bent nota bene zelf een hokjesdenker en stereotype. Oké, misschien dat dit niet helemaal voor je opgaat omdat je zegt zwart te dragen om een andere reden maar het gaat wel op voor 90% van de metalslaven (hier op Fok) zoals Cyberzone. Je snapt wat ik bedoel hoop ik?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik dus ook.
Met een zware voorkeur voor metal uiteraard.
Tevens kan ik ook van Chopin en Beethoven genieten.
En sommige hardstyle nummers.
Wat is nu je punt ?
33 keer zittend plassenquote:Op donderdag 20 november 2008 03:21 schreef Biogarde het volgende:
Vandaar mijn vreselijke note:post ratio.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik zwart draagquote:Op donderdag 20 november 2008 03:22 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je distantieërt je van de maatschappij, stereotypen en hokjesdenken maar je bent nota bene zelf een hokjesdenker en stereotype. Oké, misschien dat dit niet helemaal voor je opgaat omdat je zegt zwart te dragen om een andere reden maar het gaat wel op voor 90% van de metalslaven (hier op Fok) zoals Cyberzone. Je snapt wat ik bedoel hoop ik?
En begin alsjeblieft niet over de maatschappij en hoe je haar haat, want 2+2 is altijd 5 zolang het maar democratisch besloten wordt.
Als er een prijs bestond, dan ging 'ie naar jou idd.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:22 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Vandaar mijn vreselijke note:post ratio.
Tel al die klonen dan een keer bij elkaar op, proleet!quote:Op donderdag 20 november 2008 03:22 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Vandaar mijn vreselijke note:post ratio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |