Ik ben blond van naturequote:Op donderdag 20 november 2008 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat kan er mooi zijn aan zwart?
Kijk:
Scandinaviërs zijn![]()
Scandinaviërs zijn blond
= blond
Blond =![]()
Blond is niet zwart
= niet zwart
zwart =![]()
Q.E.D.
Imperial faler !quote:Op donderdag 20 november 2008 03:06 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Imperial Sadness.
Ik steek nog liever een mes in me oor in plaats van naar rap/rnb/hiphop te luisteren.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:06 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Imperial Sadness.
quote:Op donderdag 20 november 2008 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitgewisseld? Ik heb niets gezien,.
Ik stam inderdaad af van een imperiaal. Ik denk niet dat ik zo hard faal, de maatschappelijke standaard van succes ben ik in ieder geval al lang voorbij.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben blond van nature
[..]
Imperial faler !
Hey dat neem je terug hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een mes in me oor in plaats van naar rap/rnb/hiphop te luisteren.
Nee, heb ik al een tijd verwijderd.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe, mooi shirtje. Ben je aan PhotoSwappen?.
Nee en Nee.quote:
Verwijderd? Ben je nou helemaal bedonderd?quote:Op donderdag 20 november 2008 03:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, heb ik al een tijd verwijderd.
Batterijvreter.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verwijderd? Ben je nou helemaal bedonderd?
Ik wil het proberen maar youtube doet het niet hieroquote:
Neen ik doop mijn hoofd elke maand in een pot met teerquote:Op donderdag 20 november 2008 03:10 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik stam inderdaad af van een imperiaal. Ik denk niet dat ik zo hard faal, de maatschappelijke standaard van succes ben ik in ieder geval al lang voorbij.
Maar jij verft je haar dus? Zwart?
Ga je gang, en neem alle andere metalslaven die hun muziek als het epitoom van perfectie zien mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een mes in me oor in plaats van naar rap/rnb/hiphop te luisteren.
cliche alertquote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ga je gang, en neem alle andere metalslaven die hun muziek als het epitoom van perfectie zien mee.
Ik luister welke muziek ik maar wil. Met een lichte voorkeur voor klassiek uiteraard.
Alsjeblieft zeg ...quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ga je gang, en neem alle andere metalslaven die hun muziek als het epitoom van perfectie zien mee.
Ik luister welke muziek ik maar wil. Met een lichte voorkeur voor klassiek uiteraard.
Onze zwarte rebel!quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen ik doop mijn hoofd elke maand in een pot met teer
Maatschappelijke standaard
Alle maatschappelijke standaarden zijn het gevolg van moreel kudde gedrag.
Als 90 % van de maatschappij het goed vind dat je baby's verkracht dan word het geaccepteerd.
Yay voor de maatschappelijke standaarden
Je schiet 4 foto's en je batterij is gelijk voor meer dan een kwart leeg. Plus dat het in mijn leven niet zoveel toevoegtquote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kon er niet van af blijven, dus verwijder je het programma maar?. Gewoon niet openen,
.
Ik dus ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 03:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Hij is erg spannend ja!quote:Op donderdag 20 november 2008 03:16 schreef Emimich het volgende:
3 gesprekken in één, wat houd ik toch van deze heerlijke SC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |