quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
lolquote:
yayquote:
Baaske, reageer eens.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
fipo
Als hij zijn crib showt, gooi ik hem in het themaquote:Op donderdag 20 november 2008 02:41 schreef Emimich het volgende:
Alleen nog even het thema fiksen, wellicht met die foto's van onze Noor.
heyquote:
Raar he, op een forumquote:
*rent naar het FB-topic!quote:Op donderdag 20 november 2008 02:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Je bolle moeder op een latijnse hooivork Emi.
In mijn kamer zit nu sinds vandaag overal luxaflexquote:Op donderdag 20 november 2008 02:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Het eerste wat ik zou doen is gordijnen kopen NB.
We hebben het pand pas sinds maandagquote:
Speel/speelde, heb al MAANDEN het forum neit bekekenquote:Op donderdag 20 november 2008 02:46 schreef Emimich het volgende:
Speelde jij niet CN Deoxylangenaam?
een bar, oke ik kom zeker!quote:Op donderdag 20 november 2008 02:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We hebben het pand pas sinds maandag
Maar dat gaat ook helemaal goed komen.
Tevens bouwen we er een bar in !
En krijgen we een pool tafel
Deuren worden morgen allemaal geschuurt,quote:Op donderdag 20 november 2008 02:48 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind die bakstenen in combinatie met die houten deuren wel spuuglelijk, voor de rest ziet het er wel goed uit
pooltafels![]()
godzijdank, welke kleur wordt het?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Deuren worden morgen allemaal geschuurt,
en van een andere kleur voorzien
Wel,quote:Op donderdag 20 november 2008 02:50 schreef Biogarde het volgende:
Pooltafel![]()
Ik heb er ook nog één, maar staat bij m'n ouders in de loods. Mocht ik ooit groter gaan wonen, dan haal ik 'm naar huis
Hoe duur is een gemiddelde pooltafel overigens?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:50 schreef Biogarde het volgende:
Pooltafel![]()
Ik heb er ook nog één, maar staat bij m'n ouders in de loods. Mocht ik ooit groter gaan wonen, dan haal ik 'm naar huis
Zijn we het nog niet over eensquote:Op donderdag 20 november 2008 02:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
godzijdank, welke kleur wordt het?
Ik zeg Pimpelpaars met rode stippenquote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zijn we het nog niet over eens
Maar eerst een mooi laag grondverf.
Daarna lootjes trekken welke kleur het zal worden
Omdat dat gewoon zijn stijl is?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Waarom draag je überhaupt al die zwarte kleding?
Die van mij heb ik een jaar of 5 geleden voor 1200 gekocht meen ik. Geen idee wat die dingen nieuw doen. Die van mij komt uit een nieuwe kroeg, die na 2 weken al failliet ging.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hoe duur is een gemiddelde pooltafel overigens?
1200 euro?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:53 schreef Biogarde het volgende:
Die van mij heb ik een jaar of 5 geleden voor 1200 gekocht meen ik. Geen idee wat die dingen nieuw doen. Die van mij komt uit een nieuwe kroeg, die na 2 weken al failliet ging.
Ja, niet zo'n kiddie ding he. Een echte/pro/kroeg/poolbar tafel.quote:
Ik kan het gewoon niet hebben dat mensen gelijk mensen aanvallen die andere kleren hebben dan normaal. Jij denkt zeker dat hij emo is ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met jou erbij waren we echt niet tot #439 gekomen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Gast, doe wel even iets aan je kledingkeuze.
Je kan een kind toch moeilijk een vleermuis (no offense) als vader aandoen!
Vleermuisquote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Waarom draag je überhaupt al die zwarte kleding?
quote:Op donderdag 20 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:
Gast, doe wel even iets aan je kledingkeuze.
Je kan een kind toch moeilijk een vleermuis (no offense) als vader aandoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Waarom voel je je zo aangesproken?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:54 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kan het gewoon niet hebben dat mensen gelijk mensen aanvallen die andere kleren hebben dan normaal. Jij denkt zeker dat hij emo is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |