abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63357280

Zo, hier verder!

Discussie ging over tolletjes, snijden ed.

Vraagje van mijn kant: wat voor soort spelers zijn jullie?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63357304
Om maar meteen antwoord op m'n eigen vraag te geven: Ik ben een rebounder pur sang. Ballen vangen, uitdelen en weer ballen vangen is waar ik goed in ben
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63357439
dat item bij het jeugdjournaal over korfbal
pi_63358642
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef raaavi het volgende:
dat item bij het jeugdjournaal over korfbal
Wil ik het terugzien?
pi_63358768
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:22 schreef Luco het volgende:
Om maar meteen antwoord op m'n eigen vraag te geven: Ik ben een rebounder pur sang. Ballen vangen, uitdelen en weer ballen vangen is waar ik goed in ben
Zelf ben ik ook niet vies van op z'n tijd de afvang pakken, maar echt vaste positie heb ik niet. Verdediging vind ik wel fijn aangezien ik nog niet heel lang met de senioren meespeel en dus het initiatief nemen nog een beetje moet leren.

Ik merk wel dat de heren bij korfbal steeds langer worden.. Hoe lang ben jij? Zelf ben ik 1,90 ongeveer, maar kom vaak genoeg tegenstanders tegen die nog weer een stap groter zijn.

Plus dat sinds de kunstof korfen de bal zo onvoorspelbaar stuitert dat het voornamelijk op uitblokken aankomt..

AMIRITE?
pi_63360732
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:02 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Zelf ben ik ook niet vies van op z'n tijd de afvang pakken, maar echt vaste positie heb ik niet. Verdediging vind ik wel fijn aangezien ik nog niet heel lang met de senioren meespeel en dus het initiatief nemen nog een beetje moet leren.

Ik merk wel dat de heren bij korfbal steeds langer worden.. Hoe lang ben jij? Zelf ben ik 1,90 ongeveer, maar kom vaak genoeg tegenstanders tegen die nog weer een stap groter zijn.

Plus dat sinds de kunstof korfen de bal zo onvoorspelbaar stuitert dat het voornamelijk op uitblokken aankomt..

AMIRITE?
Amirite? Wat bedoel je?FFS, vraag dan gewoon of je gelijk hebt

Ik ben zelf overigens 1,94, en heb nog een aardige sprong in huis. Juist het uitblokken, tactisch staan, en proberen te "lezen" hoe de bal van de korf stuitert vind ik leuk! Nog mooier om je tegenstander in je rug te hebben en de bal maar omhoog te gooien en zo te scoren . Sowieso, als ik scoor is het van binnen een cirkel van 4-5 meter van de korf. Kleine kansjes zijn mijn ding !

Ik spring hier dus in het blauw .

Onderhand ben ik overgestapt van Rodenburg naar ROG. Dichter bij de stad, dus een stuk makkelijker met reizen enzo .
pi_63362085
Als je constant het tolletje speelt, wordt het spel supervoorspelbaar. Iedere aanval eindigt in een trechter, met voorin 2 aanvallers. Heerlijk voor verdedigers!
Ik hou meer van een energiek, beweeglijk, verrassend spelletje waarin alle 4 de aanvallers uit verschillende acties kunnen scoren

Ik ben zelf zeker geen rebounder met mn 1m80
pi_63362284
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef Yurzinho het volgende:
Als je constant het tolletje speelt, wordt het spel supervoorspelbaar. Iedere aanval eindigt in een trechter, met voorin 2 aanvallers. Heerlijk voor verdedigers!
Ik hou meer van een energiek, beweeglijk, verrassend spelletje waarin alle 4 de aanvallers uit verschillende acties kunnen scoren

Ik ben zelf zeker geen rebounder met mn 1m80
Dat spelletje ligt mij wel meer, daar niet van, maar ik heb an sich niks tegen het tolletje. Ik heb de afgelopen twee wedstrijden verbazingwekkend genoeg uit een 1 tegen 1 actie gescoord (Doorloopbal)... Dat is mij in geen 2 jaar gelukt .
pi_63365887
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Luco het volgende:

[..]

Dat spelletje ligt mij wel meer, daar niet van, maar ik heb an sich niks tegen het tolletje. Ik heb de afgelopen twee wedstrijden verbazingwekkend genoeg uit een 1 tegen 1 actie gescoord (Doorloopbal)... Dat is mij in geen 2 jaar gelukt .
Dat je dan niet zo geschrokken bent dat je hem miste

Ik moet volgens mij aanstaande zaterdag coachen tegen de club van Sjowhan. Die zit toch bij Top?
pi_63366134
Ik speel zelf in een team met allrounders. Door de variatie in je eigen spel, dan weer rebounden dan weer in de punt maakt het spelletje zo leuk. Tevens tvp.
Boeiuuh
pi_63366403
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:04 schreef Soolman het volgende:
Ik speel zelf in een team met allrounders. Door de variatie in je eigen spel, dan weer rebounden dan weer in de punt maakt het spelletje zo leuk. Tevens tvp.
Waar speel je?

Misschien leuk om een lijstje te maken, en die in de OP te gooien. En een leuke OP te maken
pi_63366510
Revival 1. En jullie?
Boeiuuh
pi_63366538
Speel bij HKV/Ons Eibernest, tegenwoordig in het 4de (gezellig vriendenteam)
Binnenkort Eibernest/Vrolijk

Daarnaast train en coach ik Nieuwerkerk 2.
pi_63367110
hmm ken ik niet. Maar weer lekker om in de zaal te spelen, bevalt me altijd beter dan het veld.
Boeiuuh
  donderdag 20 november 2008 @ 10:33:21 #15
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_63367953
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Luco het volgende:

Bewust snijden en dan doorspelen zal daar ook wel gebeuren neem ik aan?
Snijden als je overgenomen wordt/ kan worden...zal een aardige bende worden
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 20 november 2008 @ 10:36:51 #16
50237 dribbel79
pi_63368044
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Yurzinho het volgende:

Dat gebeurt helaas overal. Wat heb ik een hekel aan dat tolletje zeg!
Ik ben sinds kort trainer van een seniorenploeg (bij een andere vereniging dan waar ik zelf speel), en het zal me de nodige weken kosten om iedere keer weer dat tolletje er uit te slopen. Zit er helemaal ingebakken bij ze!
Geef me één reden om dat te doen. Je creëert er rust mee (temporiseren na een lange aanval), je kan een hele goede rebound om de aangeef heen zetten (ruim in ieder geval) en op die manier kan je vaker aanvallen (betere rebound is meer aanvallen, dus meer druk en meer goals)...komt ook nog eens bij dat je de rebounder ook heel makkelijk kan afwisselen...ik denk persoonlijk dat je er als seniorentrainer beter aan doet door dat tolletje (of van 4-0 en 3-1 oplossen naar 2-2) er gewoon in te laten...
  donderdag 20 november 2008 @ 10:38:44 #17
50237 dribbel79
pi_63368093
OT: ben een aanvaller (zowel puntspeler als rebounder), heb de schurft aan verdedigen, echt compleet afschaffen die handel....30-32 moeten de uitslagen worden
pi_63368166
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:38 schreef dribbel79 het volgende:
OT: ben een aanvaller (zowel puntspeler als rebounder), heb de schurft aan verdedigen, echt compleet afschaffen die handel....30-32 moeten de uitslagen worden
Jij wil gaan basketballen?
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef Soolman het volgende:
hmm ken ik niet. Maar weer lekker om in de zaal te spelen, bevalt me altijd beter dan het veld.
Hup en weer verder met je afstudeerproject!
Ik heb lekker geen plaatje.
pi_63368463
quote:
Verdedigen kan juist erg leuk zijn. De tegenstander frustreren door het compleet lamleggen van een aanvalsvak is erg leuk.
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef ShilkA het volgende: Hup en weer verder met je afstudeerproject!
Zometeen.
Boeiuuh
pi_63369478
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Snijden als je overgenomen wordt/ kan worden...zal een aardige bende worden
Is alleen maar slim eigenlijk... rebound start uit, krijgt de bal en legt de bal in het mandje .
pi_63369738
Geen idee watvoor speler ik ben.. zo denk ik er niet over na. Vind zowel aanvallen als verdedigen wel leuk en denk dat ik beide wel evengoed kan.

Ben dit jaar naar andere club gegaan, waar we nu aan achterverdedigen leren... best wel fijn, maar wel lastig soms.
pi_63370951
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef SMutzskii het volgende:
Geen idee watvoor speler ik ben.. zo denk ik er niet over na. Vind zowel aanvallen als verdedigen wel leuk en denk dat ik beide wel evengoed kan.

Ben dit jaar naar andere club gegaan, waar we nu aan achterverdedigen leren... best wel fijn, maar wel lastig soms.
Achterverdedigen vind ik verschrikkelijk... Vertraagt het spel zo ontzettend, en is zo makkelijk tegen te gaan. Vanuit de ruimte voorkomen, bal krijgen, oplossen, weg is je situatie.
pi_63371438
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Luco het volgende:

[..]

Achterverdedigen vind ik verschrikkelijk... Vertraagt het spel zo ontzettend, en is zo makkelijk tegen te gaan. Vanuit de ruimte voorkomen, bal krijgen, oplossen, weg is je situatie.
Mwa, ik vind het best fijn om zo te spelen. En tot nu toe heeft het altijd nog goed uitgepakt. Nadeel is wel dat tegenstander meer afstandschoten kan lossen, maar de doorloopkansen zijn veel minder.

Waarom vertraagt het overigens? Verdedigers geven het tempo toch niet aan?
pi_63371884
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Mwa, ik vind het best fijn om zo te spelen. En tot nu toe heeft het altijd nog goed uitgepakt. Nadeel is wel dat tegenstander meer afstandschoten kan lossen, maar de doorloopkansen zijn veel minder.

Waarom vertraagt het overigens? Verdedigers geven het tempo toch niet aan?
Door achter te verdedigen moeten de aanvallers het spel een stuk statischer en langzamer neerzetten. In zekere zin bepaal je als verdediger dus wel het tempo. Als je het rustig wilt houden, ga je achter verdedigen. Ga je vol erop, verdedig je dus voor, en dwing je je tegenstander tot het uit het spel neerzetten van de afvang en aangeef.
  donderdag 20 november 2008 @ 13:23:50 #25
50237 dribbel79
pi_63372163
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef ShilkA het volgende:

Jij wil gaan basketballen?
Die mikken niet, nee dus
  donderdag 20 november 2008 @ 13:26:40 #26
50237 dribbel79
pi_63372257
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef Luco het volgende:

Is alleen maar slim eigenlijk... rebound start uit, krijgt de bal en legt de bal in het mandje .
Zucht....denk je nou echt dat er overgenomen wordt als iedereen elkaar mag verdedigen?? Tuurlijk niet, je geeft geen doorbraak weg, lekker met z'n vieren in het ovaal hangen en de bal wegplukken.
  donderdag 20 november 2008 @ 13:28:39 #27
50237 dribbel79
pi_63372298
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef SMutzskii het volgende:

Reehorst ofzo?? die doen dat ook namelijk...Totaal anti-korfbal is dat achterverdedigen, voor mensen die niet willen lopen of uberhaupt iets willen doen...maar goed, dat is mijn opinie
pi_63372479
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:28 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Reehorst ofzo?? die doen dat ook namelijk...Totaal anti-korfbal is dat achterverdedigen, voor mensen die niet willen lopen of uberhaupt iets willen doen...maar goed, dat is mijn opinie
Nee, geen Reehorst.
Moet zeggen dat tegenwoordig steeds meer teams hier in de omgeving doet doen..
pi_63372552
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:26 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Zucht....denk je nou echt dat er overgenomen wordt als iedereen elkaar mag verdedigen?? Tuurlijk niet, je geeft geen doorbraak weg, lekker met z'n vieren in het ovaal hangen en de bal wegplukken.
Hmz, als mijn dame langs mijn zij is, dan wordt er echt wel overgenomen hoor.. (of iig dat is de bedoeling) dat je probeert om die doorbraak niet weg te geven, die wil je nooit weggeven lijkt me? Maar dat wil niet zeggen dat dat nooit gebeurd?
pi_63372570
EDIT - verkeerd gelezen
  donderdag 20 november 2008 @ 13:49:22 #31
50237 dribbel79
pi_63372917
Een heel andere vraag: welke klasse spelen jullie??
Ik 3e
pi_63373000
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef dribbel79 het volgende:
Ik 3e
Huidig (ckv ROG)
Veld: Reserve 1e klasse
Zaal: Reserve 1e klasse

Vorig seizoen (kc Rodenburg)
Veld: Reserve Overgangsklasse
Zaal: Reserve 1e klasse
pi_63373026
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef dribbel79 het volgende:
Ik 3e
Ik ook 3e klasse.
pi_63373076
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Hmz, als mijn dame langs mijn zij is, dan wordt er echt wel overgenomen hoor.. (of iig dat is de bedoeling) dat je probeert om die doorbraak niet weg te geven, die wil je nooit weggeven lijkt me? Maar dat wil niet zeggen dat dat nooit gebeurd?
En op het moment dat je dus bewust gaat snijden, om die overname te forceren, wordt de bal doorgespeeld naar de rebound die net wegstart. Dat bedoelde ik Dribbel .
pi_63373145
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef Luco het volgende:

[..]

En op het moment dat je dus bewust gaat snijden, om die overname te forceren, wordt de bal doorgespeeld naar de rebound die net wegstart. Dat bedoelde ik Dribbel .
Jullie gebruiken echt rare termen allemaal.. haha. Wie is de rebound die net wegstart? Als het goed is is overal een verdedigster bij.. zodra jou dame overgenomen wordt, ga jij namelijk direct naar de dame van degene die zojuist jou dame heeft overgenomen.
pi_63373383
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:56 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Jullie gebruiken echt rare termen allemaal.. haha. Wie is de rebound die net wegstart? Als het goed is is overal een verdedigster bij.. zodra jou dame overgenomen wordt, ga jij namelijk direct naar de dame van degene die zojuist jou dame heeft overgenomen.
Ja, maar daar kan je nooit op tijd bij zijn;)

De aanvaller/aanvalster gaat voor de doorbraak, en snijdt hierbij. Hij/Zij krijgt echter wel de bal mee, maar schiet niet. Omdat jij (Als verdediger/verdedigster van de afvanger) uit een reflex deze persoon zal willen overnemen, staat jouw dame/heer kort vrij. Door de bal in 1 keer door te spelen, heeft die nu op 2-3 meter een vrije schotkans, doordat de verdediger van degene die een doorbaak maakt, nooit op tijd kan zijn .
pi_63373479
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:03 schreef Luco het volgende:

[..]

Ja, maar daar kan je nooit op tijd bij zijn;)

De aanvaller/aanvalster gaat voor de doorbraak, en snijdt hierbij. Hij/Zij krijgt echter wel de bal mee, maar schiet niet. Omdat jij (Als verdediger/verdedigster van de afvanger) uit een reflex deze persoon zal willen overnemen, staat jouw dame/heer kort vrij. Door de bal in 1 keer door te spelen, heeft die nu op 2-3 meter een vrije schotkans, doordat de verdediger van degene die een doorbaak maakt, nooit op tijd kan zijn .
Mwa, denk dat je dat gerust op tijd kunt zien en erbij kunt zijn.. al denk ik dat in veel van deze gevallen niet overgenomen wordt, omdat degene snijd en dus toch geen doelkans heeft..

weet eigelijk niet hoe dat in de praktijk zit.
pi_63373592
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Mwa, denk dat je dat gerust op tijd kunt zien en erbij kunt zijn.. al denk ik dat in veel van deze gevallen niet overgenomen wordt, omdat degene snijd en dus toch geen doelkans heeft..

Je eerste reflex zal altijd overnemen zijn als je deze situatie niet kent.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:13:45 #39
50237 dribbel79
pi_63373644
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef Luco het volgende:

[..]

JUIST ! En daarom neem je simpelweg niet over!! (we hebben t nog steeds over dameskorfbal)
En om niet over te hoeven nemen, zak je in om geen doorbraak tegen te krijgen!
Dus gaat het richting achterverdedigen...

Eindelijk...dank je
pi_63373648
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:11 schreef Luco het volgende:

[..]

Dat gebeurt inderdaad. Ik zie hier bijna wekelijks goals uit voortvloeien
pi_63373675
Veld en zaal 2e klasse.
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Keuze van de verdediger bepaalt. Volg ik mijn eigen tegenstander of "neem ik over".
Gaat zo snel allemaal dat er vaak een goede kans van een meter of 3 uitkomt.
Boeiuuh
pi_63373762
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:11 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik zal dit zondag tijdens de wedstrijd eens goed bekijken. Of het klopt wat ik zeg, maar voor mijn gevoel is het nu zo:

Als ik in de steun sta achter mijn dame (ik ben verdediging) waarbij mijn dame de bal heeft en een dame van de tegenparty komt langs ons, zij is mijn teamgenootje voorbij welke roept dat ik over moet nemen, dan zal ik op zo'n moment overnemen. Hou dan uiteraard wel in de gaten wat mijn eigen dame doet, als ik zie dat die de bal niet gooit, ga ik uiteraard niet overnemen.

De teamgenoot wiens dame zojuist is overgenomen door mij, gaat direct naar mijn dame om die verder te verdedigen. De bal is nooit zo snel weer teruggegooit naar mijn (oude) dame, waardoor mijn teamgenootje er niet bij zou kunnen.

Mijn teamgenootje loopt in zo'n geval maar een stukje achter haar dame, en langs ons. Ze hoeft dus maar te draaien en staat weer bij een andere dame te verdedigen.

Overnemen wordt veel gedaan hoor bij dameskorfbal.

Misschien ligt het eraan op welke klasse je speelt... bij hogere klasse zal hier uiteraard sneller een schietkans uit voort komen, omdat die het allemaal goed snappen en die kans zien.
  woensdag 26 november 2008 @ 08:06:04 #43
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63527678
Hier ook een korfballer! Heerlijke spelletje!

Zijn er ook mensen die training geven aan de jeugd ofzo>?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_63527759
Ik kan momenteel al 4 weken niet korfballen Tijdens een wedstrijd in Spijkenisse is er een bal op mijn vinger gekomen en heb ik een pees gescheurd. Die moet nu nog een paar weken gespalkt zijn. Hopelijk heb ik geen operatie nodig...
  woensdag 26 november 2008 @ 10:27:10 #45
236410 MaleDuck
pi_63530313
Autsch klinkt pijnlijk... blessures zijn zo irritant...

Zaterdag gelijkgespeeld tegen een ploeg die eigenlijk veel beter ingeschat werd: 14-14!

Waar houden jullie altijd standen bij? Ook bij de site van Antilopen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_63534732
Antilopen is wel erg handig ja.
  donderdag 27 november 2008 @ 12:24:34 #47
236410 MaleDuck
pi_63562224
waar speel jij dan geelkuikentje?
pi_63566229
Ik speel bij een gezelligheidsteam van Albatros uit Zwijndrecht.
pi_63566500
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
Waar houden jullie altijd standen bij? Ook bij de site van Antilopen?
Eigen database. Met een klik op de wedstrijd zie je ook de historie van de gespeelde wedstrijden tegen dat team. Net als antilopen site dus.

Waar speel jij maleduck?
Boeiuuh
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:20:30 #50
236410 MaleDuck
pi_63586096
Ik speel net als geelkuikentje bij Albatros in Zwijndrecht
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:46:16 #51
236410 MaleDuck
pi_63620402
Nog mensen die dit weekend moeten spelen? Ik moet vanavond tegen Trekvogels in Rotterdam. Lastige pot, maar moeten we kunnen winnen..
pi_63639571
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
Nog mensen die dit weekend moeten spelen? Ik moet vanavond tegen Trekvogels in Rotterdam. Lastige pot, maar moeten we kunnen winnen..
Gisteren helaas met Nieuwerkerk 2 verloren bij Tweemaal Zes

Vandaag lekker zelf spelen tegen Roda (Westzaan) 2
  maandag 1 december 2008 @ 08:57:35 #53
236410 MaleDuck
pi_63660489
Wij hebben ook verloren... 14-13 in de laatste minuut, erg zuur... hebben bijn hele wedstrijd voor gestaan!
pi_63675792
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:28 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Achterverdedigen is anti-korfbal, maar het is wel heel effectief. Ik laat mijn team (DWS C1) de laatste wedstrijden extreem achterverdedigen. Resultaat; 10 tegendoelpunten in 3 wedstrijden. Daarnaast zelf 2 wedstrijden winnen tegen goeie tegenstanders. Zolang je aanvallend maar lekker gaat scoren is het een supertactiek. Vooral wanneer de tegenstander niet zuiver is. Het gebeurt ook nog wel eens op hoog niveau (1e klasse). Laatst won Fortissimo er nog een pot door.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_63675888
Oh, en me maar even voor te stellen als korfballer:

Ik speel bij DWS uit Kootwijkerbroek. Klein gezellig clubje met ambities om hogerop te komen. Met de jeugd die er aan komt moet dat gaan lukken. Zelf speel ik al 9 maanden niet meer, heb mijn voorste kruisband afgescheurd in me linkerknie. Ik ga 9 december onder het mes (nieuwe kruisband + verwijderen meniscus) en hoop dan in september weer te kunnen gaan spelen. Gelukkig coach/train ik ook nog een team, daardoor kom ik gelukkig nog wel in aanraking met korfbal. Ik coach/train de C1 met een vriend van me. We doen het momenteel erg goed, eerste in de 3e klasse. Voor een kleine vereniging als DWS vind ik dat in ieder geval wel knap. Wanneer we kampioen zouden kunnen worden in de 3e klasse zou dat te gek zijn.

Wat betreft korfbal algemeen; korfbal wint (nog steeds) aan populariteit. Dat is onder andere te merken aan de media-aandacht. Vooral de Korfbal League is fantastisch. Mooie wedstrijden, topsport, media-aandacht, spanning, sensatie.. Alle ingrediënten aanwezig voor een topsport.

Ik kijk al weer uit naar 18 april, zaalfinale in Ahoy .
  maandag 8 december 2008 @ 08:03:59 #56
236410 MaleDuck
pi_63843028
wat een stilte hier? Nog gespeeld dit weekend? Ik wel en beschamend van DeetosSnel verloren
  maandag 8 december 2008 @ 08:07:00 #57
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_63843045
Jeuzes. Ons eerste heeft glansrijk gewonnen van AKC afgelopen zaterdag (29-16). Een van de mooiere acties tijdens de wedstrijd was dat Wim Schotmeijer van achteren een vrije bal blokte van Peter Tiekink in een van de laatste minuten van de wedstrijd eerste helft.

De eerste punten zijn in ieder geval binnen in de KL

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjowhan op 08-12-2008 08:26:53 ]
  maandag 8 december 2008 @ 08:09:21 #58
236410 MaleDuck
pi_63843063
Mooi man, van achteren blokken... dat is nog eens strelend voor je ego...
  maandag 8 december 2008 @ 08:27:46 #59
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_63843226
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi man, van achteren blokken... dat is nog eens strelend voor je ego...
't Was overigens aan het einde van de eerste helft. Maar heb een aantal dingen gezien die ik ook wel ga proberen tijdens eigen wedstrijden.. Wie weet
  maandag 8 december 2008 @ 08:37:22 #60
236410 MaleDuck
pi_63843354
ja, soms doe ik dat soort dingen ook wel met goede moed... maar meestal stop ik er weer snel mee...
  maandag 8 december 2008 @ 17:10:09 #61
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_63855572
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:07 schreef Sjowhan het volgende:
Jeuzes. Ons eerste heeft glansrijk gewonnen van AKC afgelopen zaterdag (29-16). Een van de mooiere acties tijdens de wedstrijd was dat Wim Schotmeijer van achteren een vrije bal blokte van Peter Tiekink in een van de laatste minuten van de wedstrijd eerste helft.

De eerste punten zijn in ieder geval binnen in de KL
zie hier:

was zeker een mooi blok!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  maandag 8 december 2008 @ 20:16:34 #62
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_63859367
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef Djensen het volgende:

[..]

zie hier:

was zeker een mooi blok!

Je had hem al gevonden

Nog een versie trouwens:
pi_64438610
Speel zelf niet, maar ga regelmatig kijken aangezien me halve familie bij KZ korfbalt
Heb nu 4 jonge neefjes en een nichtje die allemaal in de jeugd spelen. Hebben sowieso korfbal familie, me moeder heeft vroeger vrij hoog gespeelt en me oudere neef en nicht hebben ook hoogste niveau gespeelt. Ik vind vooral de sportiviteit van het publiek leuk, ben jarenlang in het voetbalstadion geweest, maar daar wil je gewoon niet mee geasocieerd worden. Ik vind ook de aanpak van de korfbal league erg goed, het zou goed zijn als de internationale concurrentie ook die stap kan zetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64562273
Hier nog een korfballerr!
Lees al enige tijd mee & heb besloten toch maar een account aan te maken =)
You are the reason that I'm singing
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:51:06 #65
236410 MaleDuck
pi_64574466
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:59 schreef sjoiis het volgende:
Hier nog een korfballerr!
Lees al enige tijd mee & heb besloten toch maar een account aan te maken =)
Welkom!

Waar speel je ?
pi_64577488
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:51 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Welkom!

Waar speel je ?
Tiel '72 A2 uit hoe verassend Tiel.
pi_64577645
Eindelijk, komend weekeinde weer een volledige speelronde (behalve de KL dan).
pi_64578001
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:16 schreef Burnie88 het volgende:
Eindelijk, komend weekeinde weer een volledige speelronde (behalve de KL dan).
Haha, ik ben op alle fronten vrij. Niet spelen, niet coachen & niet fluiten.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:14:46 #69
50237 dribbel79
pi_64579744
Ik ben wel blij met een speelronde, het heeft imo te lang geduurd zeg...
pi_64580138
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef sjoiis het volgende:

[..]

Haha, ik ben op alle fronten vrij. Niet spelen, niet coachen & niet fluiten.
Nou, ik toevallig ook, maar de rest van de teams moeten wel . Me eigen team moet wel spelen maar helaas kan ik dat zelf 8 maanden nog niet.
pi_64581069
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:26 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Nou, ik toevallig ook, maar de rest van de teams moeten wel . Me eigen team moet wel spelen maar helaas kan ik dat zelf 8 maanden nog niet.
Ik las het in een van je vorige berichten. Ik hoop dat ik volgende week mijn eerste zaalminuten mag maken. Een oefenwedstrijdje was na 5 minuten voorbij & vervolgens 6 weken absolute rust met een gescheurde enkelband.
pi_64581122
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben wel blij met een speelronde, het heeft imo te lang geduurd zeg...
Ik was voor onze A2 wel blij dat we 2 weken rust hadden. Op 20 december hadden wij onze laatste wedstrijd, maar vanaf het begin van het seizoen geen week rust gehad. Continue wedstrijden & oefenwedstrijden. Maar er wordt bij ons niet door getraind in de vakantie, dus al onze teams staan morgen 'koud' in het veld.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:36:22 #73
236410 MaleDuck
pi_64675899
tsss... bijna gestunt tegen de koploper... 10 min voor tijd 12-11 voor staan, maar toch met 14-13 verliezen...

Maar ja dat krijg je als een tweede team er spelers van het 1e in kan zetten....
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:29:17 #74
50237 dribbel79
pi_64759434
Zaterdag een lekker dagje mandjebal...om 12.40 met het tweede naar Oost Arnhem, om 16.00 coachen/banken bij het vierde (thuis, Rhenen) en 'savonds om 20.10 met 1 naar RDZ in Zeist.
pi_64763557
Ha! Ons eerste moest afgelopen week tegen jullie eerste dan, of niet Dribbel?

Ik moet zaterdag eerst mijn D1 coachen tegen Dalto D2 en dan als de wiedeweerga terug naar Tiel om met mijn eigen team bij Nova op bezoek te gaan. Holé!
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:03:22 #76
50237 dribbel79
pi_64766292
Als je Tiel bedoelt: ja
En onze tweede teams ook trouwens
pi_64768517
Jaa, ik bedoelde Tiel
Was wel een vroege wedstrijd, trouwens. Alle wedstrijden van ons 1e zijn meestal vroeg in de avond. Niet vroeg in de middag, haha.
pi_64777111
@ Dribbel 79:

Heb jij vorig jaar in de laatste seconden van de wedstrijd tegen DWS uit (in de zaal) gescoord tegen DWS zodat DWS geen punten pakte? Zoja, dan weet ik wie je bent haha.
pi_64792984
Afgelopen zaterdag als coach gewonnen van Tjoba 3, en afgelopen zondag als speler gewonnen van DKV/Victoria 2. Prima weekendje
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:23:37 #80
50237 dribbel79
pi_64800256
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:01 schreef sjoiis het volgende:
Jaa, ik bedoelde Tiel
Was wel een vroege wedstrijd, trouwens. Alle wedstrijden van ons 1e zijn meestal vroeg in de avond. Niet vroeg in de middag, haha.
Dat doen een hoop verenigingen, de zaalwedstrijden (vroeg) in de avond.
Ik geloof dat wij alles (thuis) rond 14.00 spelen voor het tweede en rond half vier (voor het eerste), maar je merkt wel dat je van de leg bent als je een keer bv. naar Animo moet om 20.45 's avonds
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:24:24 #81
50237 dribbel79
pi_64800269
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Burnie88 het volgende:
@ Dribbel 79:

Heb jij vorig jaar in de laatste seconden van de wedstrijd tegen DWS uit (in de zaal) gescoord tegen DWS zodat DWS geen punten pakte? Zoja, dan weet ik wie je bent haha.
Nope, toen ben ik niet ingevallen geloof ik...blij toe, aan die draak van een wedstrijd had ik niet deel willen nemen zeg, pfff
pi_64809109
@ Dribbel 79:

Ben jij de gene die vorig jaar de kampioenswedstrijd tegen revival verloor?
Boeiuuh
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:32:44 #83
50237 dribbel79
pi_64810810
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Soolman het volgende:
@ Dribbel 79:

Ben geen kampioen geworden vorig jaar geloof ik, dus nee

(pssst, ik zit in 't tweede)
pi_64811309
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
(pssst, ik zit in 't tweede)
Ok
Boeiuuh
pi_64811798
Gisteravond inhaalwedstrijd tegen EKC2000, man wat erg. We zijn met 16-4 ingemaakt. Halverwege 2de helft viel de andere heer uit m'n vak ook nog eens uit, en had ik dus een driemansvak. Nee, we hebben geen wissels. Het is al een wonder als we 8 spelers op het veld hebben staan..
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:38:24 #86
236410 MaleDuck
pi_64813685
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Ronalld het volgende:
Gisteravond inhaalwedstrijd tegen EKC2000, man wat erg. We zijn met 16-4 ingemaakt. Halverwege 2de helft viel de andere heer uit m'n vak ook nog eens uit, en had ik dus een driemansvak. Nee, we hebben geen wissels. Het is al een wonder als we 8 spelers op het veld hebben staan..
Tja ik heb morgen een wedstrijd (ploegje coachen) om 7 uur in Capelle... lekker met de spits langs Rotterdam...
Zelf zaterdag tegen ADO 2, word lastig om te winnen denk ik. En dan 's avonds nog een 7e klasse wedstrijd fluiten..
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:54:27 #87
50237 dribbel79
pi_64814324
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef Soolman het volgende:

[..]

Ok
Zit nog es ff te spieken, maar het scheelde 1 doelpunt 3 punten geloof ik, dat kampioenschap voor 't eerste, hehe...

[ Bericht 1% gewijzigd door dribbel79 op 08-01-2009 16:14:26 ]
pi_64818868
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Soolman het volgende:
@ Dribbel 79:

Ben jij iemand van revival dan?
pi_64818891
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Nope, toen ben ik niet ingevallen geloof ik...blij toe, aan die draak van een wedstrijd had ik niet deel willen nemen zeg, pfff
Oke dan. Ja het was geen beste wedstrijd, maar erg zuur voor DWS dat de punten toch aan de neus voorbij gingen. Daardoor degradeerde DWS later dat zaalseizoen..
pi_64823997
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Zit nog es ff te spieken, maar het scheelde 1 doelpunt 3 punten geloof ik, dat kampioenschap voor 't eerste, hehe...
Ja idd, was een ontknoping waar je alleen van kon dromen(helemaal als je win ). Nummers 1 en 2 die op de laatste speeldag onderling uitvochten wie er kampioen werd.

Maar idd speler revival.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soolman op 08-01-2009 20:27:16 ]
Boeiuuh
pi_64829037
En nu kan je met revival nog voor het kampioenschap gaan in de 2e klasse ook!.. Loopt lekker daar in Terschuur? Zit je in het 1e?
pi_64840453
Ja zit in het 1e. Kampioenschap is wel erg hoog begrepen en is iets waar we ons niet mee bezighouden, dat houdt de druk ook laag . Maar we doen het, net als het 2e, wel erg goed ja. Leuk om te zien dat ze met andere ogen naar je gaan kijken. Ik weet trouwens zeker dat een team als arena ook mee kan draaien in de 2e klasse (het 1e dan he ). Dws trouwens de eerste punten laten liggen?
Boeiuuh
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:35:41 #93
50237 dribbel79
pi_64842653
Ik heb jullie wedstrijd tegen Koveni gezien pas geleden (ben algemeen reserve en mocht met ons vierde tegen jullie...zoveelste aantreden). Wat is dat uiteindelijk geworden trouwens?? (naast een redelijke pot om te zien)
pi_64842999
10-6 gewonnen na een 3-1 ruststand(hun enige doelpunt kwam uit een vrije bal..) was geen spektakel maar wel goede wedstrijd. Ons sterke punt is de verdediging. Ik heb de 2e helft van Revival 3 - Arena 4 toen ook nog gezien, die was spectaculairder en eindigde in 1 puntje verschil of zo.
Boeiuuh
pi_64848511
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Soolman het volgende:
Ja zit in het 1e. Kampioenschap is wel erg hoog begrepen en is iets waar we ons niet mee bezighouden, dat houdt de druk ook laag . Maar we doen het, net als het 2e, wel erg goed ja. Leuk om te zien dat ze met andere ogen naar je gaan kijken. Ik weet trouwens zeker dat een team als arena ook mee kan draaien in de 2e klasse (het 1e dan he ). Dws trouwens de eerste punten laten liggen?
Nee ik snap het dat jullie je niet bezighouden met het kampioenschap, maar als Oranje Zwart maar zo'n stukje van jullie staat... Je weet het maar nooit. Ik las een tijdje terug in de krant dat het jullie 'droom' was om tegen ODIK te spelen, een echte derby. Dat zit er wel in natuurlijk.. Alhoewel, ODIK zal wel weer gaan promoveren naar de overgangsklasse. Het 2e doet het ook leuk bij jullie inderdaad. Jan-Willem zal het vast en zeker goed doen daar

Ja klopt, DWS heeft de eerste punten laten liggen, tegen Kesteren de directe concurrent. Er zijn wel wat excuses te bedenken. Een belangrijke dame was geblesseerd en een heer was net ziek geweest, niet ideaal allemaal dus. Maar toch balen dat we verloren hebben. Maar morgen revanche nemen tegen SKV dan maar. Mogen jullie daarna even laten zien hoe het ook alweer moet.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:13:12 #96
50237 dribbel79
pi_64853131
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Soolman het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat een team als arena ook mee kan draaien in de 2e klasse (het 1e dan he ).
Dank je, ik zal het doorgeven
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:14:46 #97
50237 dribbel79
pi_64853190
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Soolman het volgende:
Ik heb de 2e helft van Revival 3 - Arena 4 toen ook nog gezien, die was spectaculairder en eindigde in 1 puntje verschil of zo.
Drama wedstrijd, hele pot voorgestaan en toen we achterkwamen, floot ie af
Ik ging mee als algemeen reserve, dus dacht een makkie te hebben, kwam ik tegen iemand uit revival 2 te lopen (res. 2e klasse??), ook alg.res., was dus ff wat minder, irritant jong trouwens...maar goed, allebei 2 gescoord, dus prima.
pi_64855510
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:14 schreef dribbel79 het volgende:Drama wedstrijd, hele pot voorgestaan en toen we achterkwamen, floot ie af
Ik ging mee als algemeen reserve, dus dacht een makkie te hebben, kwam ik tegen iemand uit revival 2 te lopen (res. 2e klasse??), ook alg.res., was dus ff wat minder, irritant jong trouwens...maar goed, allebei 2 gescoord, dus prima.
Hij zit officieel in het 3e(dit jaar afgevallen van de selectie), maar zat vorig jaar in het team wat kampioen werd ja. Jullie eerst zaterdag nog rdz(altijd lastig), voordat we al over de 2e klasse beginnen .

@burnie, je ken die krant, een kleine quote genoemd ergens achter in het verslag word paginagroot uitgemeten. Beetje uit verband gerukt. De "droom" was "ooit" weer keer tegen odik te spelen. Ik droom er trouwens niet over hoor
Boeiuuh
pi_64856169
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef Soolman het volgende:

[..]

@burnie, je ken die krant, een kleine quote genoemd ergens achter in het verslag word paginagroot uitgemeten. Beetje uit verband gerukt. De "droom" was "ooit" weer keer tegen odik te spelen. Ik droom er trouwens niet over hoor
Ja daar heb je gelijk in. Maar het zou desalniettemin wel gaaf zijn natuurlijk. En reken maar dat ik dan voor jullie ben .
  zondag 11 januari 2009 @ 12:18:09 #100
50237 dribbel79
pi_64910021
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef Soolman het volgende:

Hij zit officieel in het 3e(dit jaar afgevallen van de selectie), maar zat vorig jaar in het team wat kampioen werd ja. Jullie eerst zaterdag nog rdz(altijd lastig), voordat we al over de 2e klasse beginnen .
Gelijkspel geworden...10-10...RDZ heeft bijna de hele wedstrijd voorgestaan, dus een gewonnen punt.
Blijft een lastige ploeg, hoop ingestudeerde ballen en een scheids die het zo nu en dan helemaal kwijt was (fluiten voor onderling bij een spelhervatting etc.)
pi_64912180
Ik hoorde al vanuit het rdz kamp dat hun vonden dat ze een punt verloren hadden. Als jullie en rdz zijn wedstrijden weer blijft winnen heb je weer een leuke ontknoping op de laatste speeldag;). Wijzelf hebben gewonnen met 18-12 tegen het gevallen "grote" DKOD. Concurrentie slacht elkaar rustig af, 2 punten achter oranje-zwart maar 5 punten los van de nummer 3.
Boeiuuh
  zondag 11 januari 2009 @ 14:04:35 #102
50237 dribbel79
pi_64912961
Ik zie dat RDZ 3 lastige wedstrijden heeft (Animo, Tiel en Arena uit) en Arena 2 (Tiel uit en thuis tegen RDZ)
Ik ben dus heel benieuwd!!
pi_64913194
Waarom is animo voor rdz wel een lastige tegenstander en voor jullie niet?
Boeiuuh
  zondag 11 januari 2009 @ 14:45:25 #104
50237 dribbel79
pi_64914205
Overheen gekeken ja, de thuispot tegen Animo...allebei 3 pittige potten dus
pi_65111783
Afgelopen zaterdag een slechte wedstrijd gewonnen tegen Nova A1. Zeven punten nu (al) en de 4de plek. Best mooi voor een 'nieuw' team!
  maandag 19 januari 2009 @ 15:08:56 #106
50237 dribbel79
pi_65209642
Animo denkt dat ze na winst volgende week het kampioenschap voor het oprapen hebben...ze zien een belangrijke concurrent over het hoofd denk ik??
Hoogmoed....
pi_65211903
..komt ten val. Al doen ze het dit zaalseizoen redelijk in vergelijking met de dramatische start op het veld en vorig jaar uiteraard. Maar bij Animo is het echt al jaren net niet. Daarnaast speelt Rdz altijd slecht tegen tiel. Denk dat het kampioenschap tussen jullie en rdz blijft gaan. Maar win eerst volgende week maar. Dws ook gewonnen zag ik(tussenstand 5-5 eindstand 20-6 dacht ik).

Wij hebben punt laten liggen tegen Ermelo, extreem achterverdedigen(met ze 4 onder de korf gaan staan..). En als je dan zelf deze wedstrijd niet koelbloedig ben met afmaken.. tsjah
Boeiuuh
pi_65220832
Ja inderdaad, DWS haalt eindelijk weer eens de 20, maar een goeie wedstrijd was het niet.

Wedstrijd van revival vond ik schrikbarend saai.. Wel tactisch slim van Ermelo en Brack natuurlijk, maargoed, was geen lust voor het oog. Jammer ook aangezien Oranje Zwart had verloren zaterdag.. Maar die pakken jullie thuis nog wel.
pi_65235130
Ik vind het antikorfbal, maarja zijn tactiek heeft geholpen. Het blijft een uniek figuur . Zaterdag eerst achilles nog en dan de thuiswedstrijd tegen OZ.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soolman op 20-01-2009 10:39:35 ]
Boeiuuh
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:58:38 #110
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65236050
Ik heb afgelopen zaterdag behoorlijk lopen balen na het verlies van ons 1ste (Top/Wereldtickets.nl) in KL tegen Fortuna/Tempus. Ze kwamen in de 2de helft nog met 4 punten op voorsprong, maar Fortuna trok aan het langste eind. (14-16 eindstand).

Het gehele verslag is natuurlijk nog te lezen op 'onze' website (hiero) of op korfballeague
pi_65236250
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag behoorlijk lopen balen na het verlies van ons 1ste (Top/Wereldtickets.nl) in KL tegen Fortuna/Tempus. Ze kwamen in de 2de helft nog met 4 punten op voorsprong, maar Fortuna trok aan het langste eind. (14-16 eindstand).

Het gehele verslag is natuurlijk nog te lezen op 'onze' website (hiero) of op korfballeague

Hey Sjowhan, ik ben zaterdag bij jullie in de hal Ik mag tegen jullie 4de coachen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:09:37 #112
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65236345
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:

[..]

Hey Sjowhan, ik ben zaterdag bij jullie in de hal Ik mag tegen jullie 4de coachen
Ah. Nieuwerkerk 2 dus
pi_65236367
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ah. Nieuwerkerk 2 dus
Dat is mijn ploeg ja. Al speel ik zelf bij Eibernest
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:38:01 #114
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65237028
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:10 schreef Superiyurtjuh het volgende:

[..]

Dat is mijn ploeg ja. Al speel ik zelf bij Eibernest
Hoezo dat dan? Waarom geen team bij Eibernest coachen?
pi_65237056
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Waarom geen team bij Eibernest coachen?
Nieuwerkerk speelt altijd op zaterdag, en ik zelf altijd op zondag. Zodoende hoef ik niet te kiezen.
En een hele goede bekende van me (ook van Eibernest) doet Nieuwerkerk 1..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:59:16 #116
50237 dribbel79
pi_65245792
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef Soolman het volgende:
Dws ook gewonnen zag ik(tussenstand 5-5 eindstand 20-6 dacht ik).
Zozo, het zal eens tijd worden...het ging toch beroerd in Kootwijkerbroek??
Met Arena vrij vaak tegen geoefend...leuke mensen, aardig volk, lekker bier en goede douches...maar verder was het niet wat...ik gun ze 't beste trouwens, ben er altijd hartelijk ontvangen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:01:54 #117
50237 dribbel79
pi_65245897
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
Is dat nog steeds een ploeg die minuten achterstaat en dan ineens gas geeft om zo voor te komen en te winnen??
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:29:47 #118
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65287898
Zucht... M'n schoenen zijn haast overleden, enige reden dat ik er nog op speel is omdat de tape het goed houdt. Daarnaast is nu schoenen kopen m.i. zonde, aangezien het seizoen nog maar 5-6 wedstrijden is...

Te zien is dat mijn linkerschoen bovenin de hiel dus opengescheurd is...

En hier dus van dichtbij....

Klotezooi, Intersport wil ze niet aannemen omdat de garantie verlopen is (17aug 2007). Effectief heb ik er net 1 seizoen op gespeeld, omdat ik door blessures helft van vorig seizoen gemist heb !
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:20:36 #119
236410 MaleDuck
pi_65291046
Balen, niks aan te doen...
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:28:19 #120
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65291271
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:20 schreef MaleDuck het volgende:
Balen, niks aan te doen...
Heb toch maar even een mailtje naar Asics gestuurd, mail is doorgestuurd naar de Product Manager Footwear, maar die is op vakantie, dus kan weekje duren... Voorlopig dus met tape aan de gang.
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:06:26 #121
50237 dribbel79
pi_65292437
Balen, maar heb dit probleem nog nooit gezien trouwens...speel je links met een brace??
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:16:13 #122
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65294921
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:06 schreef dribbel79 het volgende:
Balen, maar heb dit probleem nog nooit gezien trouwens...speel je links met een brace??
Nee, vreemde is ook dat de "scheur" aan de buitenkant van de schoen zit. De binnenkant is intact. Heb dit seizoen wel vreemd neergekomen (Knie overstrekt, klap opgevangen in enkel met als gevolg een blessure in het hielkapsel), maar dat was m'n rechterbeen/voet...

Ik wacht de mail van de Product Manager Footwear van Asics wel af, schijnt naar hem te zijn doorgestuurd...
pi_65328518
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Zozo, het zal eens tijd worden...het ging toch beroerd in Kootwijkerbroek??
Met Arena vrij vaak tegen geoefend...leuke mensen, aardig volk, lekker bier en goede douches...maar verder was het niet wat...ik gun ze 't beste trouwens, ben er altijd hartelijk ontvangen
We spelen nu 4e klasse en het is nog steeds niet wat vind ik zelf..

Ja DWS is een hele leuke en warme vereniging maar ik mis nog wel eens de competitiedrang. Begint natuurlijk al bij de jeugd. Ik probeer dit in me eigen team (C1) dat er in ieder geval wel in te krijgen.

We hebben sindskort wel weer een nieuwe trainer die heel strabant is, dus misschien dat het beter wordt de komende maanden, ik ben benieuwd. Hij geeft de jeugd in ieder geval wel de kans en dat is m.i. heel belangrijk.

In de zaal moeten we kampioen worden, wat niet gaat lukken. Kesteren is net iets te sterk.
Op he veld moeten we in de 3e klasse handhaven, wat gaat lukken. Thuis wint een ploeg niet zomaar van ons, zo speelt een Animo 10-10 gelijk of er wordt gewonnen van een Doorn o.i.d.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:24:57 #124
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65372098
Vanavond 'kansloos' verloren met 5-17 . Het blijkt wel weer dat de KNKV ons te hoog heeft ingedeeld in de poule.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:43:57 #125
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65379609
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Luco het volgende:
Succes ermee...

Ik heb al sinds 12 maart last van m'n knie, Fysio kon niks vinden, behalve korte hamstrings. Ik moet nu dus rekoefeningen doen om die hamstrings langer te maken... En over 3 weken weer langs mocht ik nog last hebben...
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Luco het volgende:
[...] heb weer last van m'n knie
2e helft veld ook weer last gehad vorig seizoen.

Gister in een duel onder de korf op m'n hak geland in plaats van op m'n tenen, met als gevolg dat ik WEER last van m'n knie heb... 4e keer in 2 jaar. Morgen de fysio bellen, ga proberen naar een kijkoperatie te sturen...
  zondag 25 januari 2009 @ 18:35:59 #126
236410 MaleDuck
pi_65393459
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond 'kansloos' verloren met 5-17 . Het blijkt wel weer dat de KNKV ons te hoog heeft ingedeeld in de poule.
De knkv deelt toch niet lukraak in, maar aan de hand van de afgelopen seizoenen?

Zelf gister belangrijke punten gepakt in de strijd tegen degradatie. Met 13-8 gewonnen van mede degradatiekandidaat!

Balen Luco, ik had gister ook weer een beetje last van knie, maar het viel gelukkig mee.
  maandag 26 januari 2009 @ 11:33:25 #127
50237 dribbel79
pi_65413986
Arena op titelkoers ! ! !
pi_65414392
Gefeliciteerd met de overwinning! Wij in een veldslag het onderspit gedolven tegen Achilles, zure nederlaag. Ik snap echt niet wat sommige scheidsrechters in de 2e klasse doen. Zaterdag hebben we de koploper oranje zwart op bezoek.
Boeiuuh
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:56:42 #129
50237 dribbel79
pi_65445186
Gnehe, dat heb ik met de heer P. van Soestbergen in de res. 3e klasse
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:40:41 #130
50237 dribbel79
pi_65453382
a.s. zaterdag:
Skunk 1 - Arena 1 en Fortissimo 3 - Arena 2...we spelen tegelijk, dus reserves wordt een drama!
Daarna Animo 1 - RDZ 1 kijken, even kijken of ons eerste vervroegd kan juichen...spannend!
pi_65646352
16-17 verloren tegen de koploper, erg zuur, onverdiende nederlaag. We blijven alles in eigen hand houden voor promotie naar eerste klas, maar we maken het er ons niet makkelijker op.
Boeiuuh
  maandag 2 februari 2009 @ 09:46:30 #132
50237 dribbel79
pi_65647247
In Rhenen was het beter toeven, korfbaltechnisch gezien. Fortissimo 3 was niet veel beter dan Arena 2, maar daar loopt ene Mark in, voormalig Dalto 1 speler. Het is 20-11 geworden en hij had er 9...bizar.
Daarna gezien hoe 2 concurrenten van ons eerste hele gevoelige nederlagen geleden hebben.
Animo 2- RDZ 2 was een flinke knokpartij trouwens...dat daar geen rake klappen gevallen zijn mag een wonder heten, al had "Henk" van RDZ ze wel verdiend
pi_65667441
Erg jammer dat Revival verloren heeft Soolman.. Jullie speelden een prachtige pot. Ik vond trouwens vooral Saskia v.d. Pol een uitblinkster.. Alleen jammer van die stippen.

Hopen dat OZ van Spirit wint volgende week en dat jullie zelf winnen, dan zit de 2e plek er zeker in.
pi_65682599
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Burnie88 het volgende:
Erg jammer dat Revival verloren heeft Soolman.. Jullie speelden een prachtige pot. Ik vond trouwens vooral Saskia v.d. Pol een uitblinkster.. Alleen jammer van die stippen.

Hopen dat OZ van Spirit wint volgende week en dat jullie zelf winnen, dan zit de 2e plek er zeker in.
Niets aan toe te voegen.. Jullie gewonnen met 10-8, zonder ook maar 1 heer uit de basis?
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef dribbel79 het volgende:
Animo 2- RDZ 2 was een flinke knokpartij trouwens...dat daar geen rake klappen gevallen zijn mag een wonder heten, al had "Henk" van RDZ ze wel verdiend
Beide teams al geregeld op het veld tegengekomen. rdz 2 compenseert techniek met fysiek spel. Maar laat ik over animo 2 maar niet beginnen, terwijl ik tegen animo 1 altijd leuke wedstrijden heb gespeeld.
Boeiuuh
pi_65702579
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Soolman het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen.. Jullie gewonnen met 10-8, zonder ook maar 1 heer uit de basis?
Pff, die wedstrijd van DWS was echt dramatisch, vooral de eerste helft. Er waren zaterdag 2 basisheren afwezig door wintersport, 1 heer was geblesseerd en de laatste heer viel na 5 minuten uit. Zo moest er dus gespeeld worden met 2 heren uit de A2 van vorig jaar, 1 heer uit de A1 van vorig jaar en 1 heer die zeer lang geblesseerd is geweest en net weer aan het terugkomen is. Je begrijpt het al, geen ideale omstandigheden. Bovendien lag de gemiddelde leeftijd van het team denk ik niet ver boven de 20, dus op zich knap als je dan wel wint. Maargoed.. We hebben het wel over de 4e klasse.

Over die heren die op wintersport gingen; vind ik jammer, ik was zelf een dag eerder thuisgekomen zodat ik toch kon spelen. Maar dat is mijn mening.
pi_65714207
Ik ga de nacht na de laatste competitie wedstrijd, snowboarden uiteraard, want skien is voor mietjes;)
Boeiuuh
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:22:57 #137
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65804183
Ah, KV Top Sassenheim krijgt een SDO/Kamerik-speler erbij. Nu wel hopen dat we in het zaalseizoen 2009/2010 nog in de League spelen (heb er de volste vertrouwen in natuurlijk!)

http://www.ad.nl/groeneha(...)ruilen_voor_TOP.html
http://www.ad.nl/groeneha(...)_kiest_voor_TOP.html
http://deweekkrant.nl/art(...)edo_smit_verlaat_sdo
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:33:26 #138
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66205517
Zo, eindelijk klaar met steggelen met Asics en Intersport. Asics heeft een nieuw paar Crossovers vergoed. Deze heb ik direct "geretourneerd" om op deze manier gewoon die 110 euro aan andere schoenen uit te kunnen geven. Keus is gevallen op Nike Zoom BB II

Even wennen hoe ze zitten, zitten iets strakker rond mn voeten. Dat was ook het grote manco van die Asics, ze rekken heel snel uit bij mij waardoor m'n voorvoet haast los in de schoen zwemt.

Enige nadeel is nu wel dat ik nog steeds geblesseerd ben en wedstrijden er nog een tijdje niet inzitten ...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:39:05 #139
50237 dribbel79
pi_66312313
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:33 schreef Luco het volgende:

Even wennen hoe ze zitten, zitten iets strakker rond mn voeten. Dat was ook het grote manco van die Asics, ze rekken heel snel uit bij mij waardoor m'n voorvoet haast los in de schoen zwemt.

Enige nadeel is nu wel dat ik nog steeds geblesseerd ben en wedstrijden er nog een tijdje niet inzitten ...
Ondanks dat 't Nike is, zijn het goeie schoenen, één van de mannen bij Arena heeft ze ook...hoe is 't met torsie en heelcap?
pi_66321873
Goedenavond, een tvp van mijn kant.

Ik speel momenteel bij Noordenveld A1, op het veld overgangsklasse en in de zaal 1e klasse.
Op het veld staan we vrij kansloos onderaan, we begonnen met een totaal niet op elkaar ingespeeld team met allemaal onervaren mensen, maar het draait nu al een stuk beter! Na de zaal weet ik zeker dat het beter zal gaan en moeten we punten kunnen pakken tegen ploegen als ASVD, Rigtersbleek en de Meeuwen A1. In de zaal zijn we nog te wisselvallig, we hebben tot nu toe alles gewonnen van de onderste 3, en bij de andere ploegen is het streven niemand 4 punten van ons te laten pakken, dat gaat tot nu toe goed. Alleen nog Asko en Thrianta en we hebben onze doelstelling gehaald!
Voor de rest, wat voor speler ik ben? Een verdediger, aanvallen gaat ook steeds beter maar toch vind ik het het mooiste om mijn directe tegenstander uit te schakelen. Heerlijk gevoel is dat, als zijn schoten 2/3 meter voor de korf neerkomen zonder dat je de bal zelf hebt aangeraakt!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  zondag 22 februari 2009 @ 22:43:32 #141
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66356390
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:39 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ondanks dat 't Nike is, zijn het goeie schoenen, één van de mannen bij Arena heeft ze ook...hoe is 't met torsie en heelcap?
Heb er nog niet op getrained, maar toen ik ze paste zaten ze heerlijk. De heelcap zit in principe goed, hiel zat er een beetje los in in 1 van de schoenen, maar beter dan bij de Asics. Bovenkant snijdt wel licht in m'n hiel, maar dat zal deels gewenning zijn omdat die Asics daar een kleine inkeping hadden. Deze hebben dat niet.
Wat bedoel je precies met torsie?
pi_66557999
heerlijke wedstrijd zonet, 6-6 tegen Asko A1, de koploper! Maandag Thrianta en we hebben tegen niemand 4 punten verloren
pi_66588234
Gister mezelf een doorlopbal aangegeven.. Laatste minuut eerst helft, ik schiet even van een aanzienlijke afstand, maar te kort. Ik ren d'r zelf achteraan, men tegenstander voorbij, bal valt naar voren, en ik kan perfect een doorlopbal nemen. Wat nou alleenspel.
  maandag 2 maart 2009 @ 10:01:10 #144
236410 MaleDuck
pi_66608052
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Ronalld het volgende:
Gister mezelf een doorlopbal aangegeven.. Laatste minuut eerst helft, ik schiet even van een aanzienlijke afstand, maar te kort. Ik ren d'r zelf achteraan, men tegenstander voorbij, bal valt naar voren, en ik kan perfect een doorlopbal nemen. Wat nou alleenspel.
geinig...

Zaterdag kampioen geworden met Albatros 3!
  maandag 2 maart 2009 @ 11:13:25 #145
50237 dribbel79
pi_66610076
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef Luco het volgende:
Wat bedoel je precies met torsie?
De weerstand die je krijgt als je de schoen tordeert (neus beetpakt, hak beetpakt en tegengesteld in richting draait). Is wel eens een aandachtspunt bij Nike...
  maandag 2 maart 2009 @ 15:47:45 #146
50237 dribbel79
pi_66619718
Olympos, de thuishaven van USKV Hebbes, is afgelopen zaterdag afgekeurd voor de wedstrijd hebbes-Arena, omdat er / het gevaar bestond dat er een stellage naar beneden zou komen zetten (opgehangen voor een aerobics event op 1 maart)

Raar gevoel, een bijna korfballoze zaterdag, maar gelukkig mocht ik meet de E2 van Arena naar Arnhem (OA) en met het tweede naar Geldermalsen...hele dag op pad voor 0 punten!!
  maandag 2 maart 2009 @ 16:51:33 #147
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66622194
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:13 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

De weerstand die je krijgt als je de schoen tordeert (neus beetpakt, hak beetpakt en tegengesteld in richting draait). Is wel eens een aandachtspunt bij Nike...
Gaat voor m'n gevoel iets makkelijker dan dat dat met m'n Asics ging
  maandag 2 maart 2009 @ 17:00:31 #148
50237 dribbel79
pi_66622560
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Luco het volgende:
Gaat voor m'n gevoel iets makkelijker dan dat dat met m'n Asics ging
En dat is erg belangrijk bij een schoen voor mandjebal...geen ramp, daar zijn zooljtes voor, mocht je klachten krijgen.
pi_66748463
Zeg Soolman, ben je al zenuwachtig voor zaterdag? Ik, als DWSer, kijk ook erg uit naar de wedstrijd, wordt een superspannende derby denk ik.
pi_66786205
Beetje zenuwachtig;) heb er wel erg zin in. Toch wel erg beladen wedstrijd ja, vooral bij een 2e klasse wedstrijd, erg veel publiek. Jullie ook erg belangrijke wedstrijd tegen kesteren, kom zeker ook daar kijken! Voor alle gemeentelijke ploegen dus belangrijke zaterdag. Leuk!
Boeiuuh
pi_66786726
Ja inderdaad, voor DWS ook heel belangrijk. Hopelijk wordt het een mooie zaterdag voor de thuisploegen zaterdag! Zou ook leuk zijn als ODIK kampioen wordt, kunnen we volgend seizoen weer mooie tegenstanders zien in de veluwehal.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:40:36 #152
236410 MaleDuck
pi_66849916
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, KV Top Sassenheim krijgt een SDO/Kamerik-speler erbij. Nu wel hopen dat we in het zaalseizoen 2009/2010 nog in de League spelen (heb er de volste vertrouwen in natuurlijk!)
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/groeneha(...)ruilen_voor_TOP.html
http://www.ad.nl/groeneha(...)_kiest_voor_TOP.html
http://deweekkrant.nl/art(...)edo_smit_verlaat_sdo
Ik heb zaterdag SDO zien spelen, maar ik vond zijn broer toch echt een stuk beter. Maar dat er bij SDO een gat gaat vallen volgend seizoen dat is zeker. Nu maar hopen dat zn broer wel blijft...
  maandag 9 maart 2009 @ 09:13:30 #153
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_66850494
Top/Wereldtickets.nl A1 is kampioen zaal geworden . Volgend jaar in de hoofdklasse zaal spelen

En ons eerste (Top/Wereldticket.nl 1) is bij winst as zaterdag zeker ze volgend jaar in de Korfballeague blijven. Hebben 24-27 gewonnen van KoogZaandijk, die 5de staat. Voor de doelpunten: hiero!
Kortom: zaterdagavond een puick feestje in de kantine . Was erg gezellig (en dat voelde ik ook later aan mijn hoofd ).

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjowhan op 09-03-2009 09:18:32 ]
  maandag 9 maart 2009 @ 09:15:54 #154
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_66850575
Overigens lees ik net dat Koog Zaandijk lands- en Europees kampioen is. Dat zegt wel weer hoe goed ons eerste heeft gespeeld zaterdag

Kon er zelf helaas niet bij zijn, wij moesten in 'de does' spelen tegen Velocitas. Wat een verschrikkelijke warmte en benauwdheid was daar . Zelfs als je stil stond gutste eigenlijk het zweet al .
  maandag 9 maart 2009 @ 17:19:39 #155
50237 dribbel79
pi_66865834
Aanstaande zaterdag kan het een leuke middag worden in Rhenen...Arena 2 kan een goed resultaat neerzetten en wellicht de nummer 1 van het kampioenschap afhouden.
Dan Arena 1, als men woensdag (inhaal) wint, kan er gepromoveerd worden!!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 07:41:44 #156
236410 MaleDuck
pi_66885132
Voor mij aanstaande zaterdag ook een speciale wedstrijd. Wij als nummer laatst moeten van de nummer 1 winnen om degradatie te voorkomen. Als dat lukt, dan voorkomen we ook het kampioenschap van de nummer 1. Maar in de uitwedstrijd hebben we met 21-8 verloren. Maar je weet het nooit...
pi_66955377
Zaterdag laatste wedstrijd in de zaal. Tegen EKC 2000, heb dr zin in!
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:43:50 #158
50237 dribbel79
pi_66959237
Arena staat op het punt geschiedenis te schrijven.
Aanstaande zaterdag moet er in Rhenen van concurrent RDZ uit Zeist gewonnen worden om door te stomen naar de 2e klasse (en horde die al eens eerder genomen is)
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:54:31 #159
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_66959423
Moet ook as zaterdag spelen. Wel keivroeg (voor mijn begrippen); 12:15uur spelen. Maar niet de vroegste wedstrijd overigens, we hebben 2 weken geleden om 10:30uur moeten spelen (als senior zijnde).
Dat was daa ook een flink drama
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:36:15 #160
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_66997386
't Wordt nog wat as zaterdagavond als ons eerste de laatste KL-thuiswedstrijd speelt. We hebben sinds 2 weken een eigen hal (nog niet officieel opgeleverd, maar 't mag al gebruikt worden), enkel zijn de regels zo streng dat er maar een maximaal aantal mensen op de tribune mag plaatsnemen.
We hadden ook in gedachten (zit in de kantine-commissie om het volledig te maken ) om bezoekers nog in de kantine boven (die uitkijkt op de hal) te laten kijken, maar dat mag schijnbaar niet. Het maximale aantal is over de gehele etage .
Dus maar 'ontheffing' aangevraagd voor nog 100 man op de sporthal-vloer. Bijna 500 man kunnen nu (incl DOS'46-fans) de wedstrijd live volgen. De rest moet in de kantine via een camera op de 42" tv de wedstrijd volgen

Niet echt de ideale situatie, maar so be it nu.. Moeten ook kijken hoe 't zich uitpakt, en natuurlijk nog in conclaaf met de gemeente/brandweer om het aantal op de tribune te verhogen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:00:12 #161
50237 dribbel79
pi_66999489
Ontheffing is toch op last van de brandweer? Dus mag je max. 500 man in de hal / je complex hebben?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:44:08 #162
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_67002988
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef dribbel79 het volgende:
Ontheffing is toch op last van de brandweer? Dus mag je max. 500 man in de hal / je complex hebben?
Geen idee of het inderdaad zo heet, maar wat ik heb begrepen is dat de gemeente momenteel de brandweer heeft overruled en dit aantal ook heeft toegestaan in de hal. Rest wordt dus naar de kantine verhuizen (zit er trouwens tegenaan, dus ze kunnen binnendoor de kantine bereiken)
  zondag 15 maart 2009 @ 12:28:41 #163
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_67064851
Whoei!
Gisteravond een schitterende derby gezien van Top/Wereldtickets.nl 1 tegen Dos '46. In het begin van de wedstrijd moesten ze allebei wat wennen, en wonderbaarlijk kon Top erg goed meekomen met het op nummer1 staande Dos '46. Af en toe een puntje (of twee) achter, of zelfs 1 of 2 puntjes voor, maar toch bij achterstand weer de kracht om terug te komen. Het was dan ook gelijk in de rust. André Kuipers, een van de sterspelers van Dos '46, kon niet echt waarmaken waar ik hem zo voor vreesde: zijn behoorlijk aantal goals in de eerste helft. Misschien dat hij het de tweede helft wel kon waarmaken?

Na de rust ging Top verder, en ging over Dos '46 heen met nog 10 minuten op de klok te spelen; een gat van 2 punten (19-17) werd gemaakt. Dos '46 kwam wel terug naar 19-18, maar met nog 5 minuten op de klok was 't 20-18 en eigenlijk al wel gespeeld. In de laatste minuut nog een schitterende goal van Sander Harmzen die 't tot 21-18 bracht, en dus Top ook zeker is voor volgend jaar Korfballeague

Was een feestje wel daarna nog in de kantine. 01uur deed ik het licht aan en 02:30 lag ik vermoed in bed

linkjes van het verslag: op kvtop.nl: http://www.kvtop.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=995&Itemid=1
op korfballeague.nl: http://www.korfballeague.nl/nieuws_item.asp?Id=594
pi_67087353
Erg knap en leuk van TOP! TOP hoort zeker thuis in de Korfbal League, dat hebben ze wel bewezen dit seizoen!

Ben benieuwd wat TOP volgend jaar kan, misschien dat er wat nieuwe spelers komen?
  maandag 16 maart 2009 @ 08:49:03 #165
50237 dribbel79
pi_67092433
En in klasse 3F is RDZ kampioen geworden

Arena-RDZ:

Arena had aan 1 punt genoeg om kampioen te worden en 55 minuten lang zag het er naar uit dat dit ook ging lukken. De laatste 5 minuten kreeg Arena 3 goals tegen (waarvan de laatste in de laatste 30 seconden) en het sprookje is uit...
RDZ heeft dit seizoen op ervaring en routine de eerste plek op het allerlaatste moment gepakt...Arena komt er wel...nog ff wachten
  maandag 16 maart 2009 @ 10:55:41 #166
50237 dribbel79
pi_67095424
iemand ervaring met de volgende schoen(en)???

Ben reuze benieuwd welke schoen "beter" is voor korfballers
  maandag 16 maart 2009 @ 11:28:33 #167
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67096438
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef dribbel79 het volgende:
iemand ervaring met de volgende schoen(en)???

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben reuze benieuwd welke schoen "beter" is voor korfballers
Corner Blitz en Pro Intimate toch? Ik zie meer mensen op Corner Blitz spelen, maar dat kan ook aan mijn omgeving passen.

Ik ga volgende week bij Forelle in Alphen aan de Rijn langs, en ga daar deze beide schoenen passen, daarnaast Nike Landshark.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:58:39 #168
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_67097394
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef Burnie88 het volgende:
Erg knap en leuk van TOP! TOP hoort zeker thuis in de Korfbal League, dat hebben ze wel bewezen dit seizoen!
Zeker, zelfs als debutant hebben ze bewezen dat ze er echt wel thuishoren . 't Was een feestje wel, ook aangezien dit de eerste wedstrijd was van ons 1ste in onze 'eigen' sporthal 'De Korf'.
quote:
Ben benieuwd wat TOP volgend jaar kan, misschien dat er wat nieuwe spelers komen?
Er komt zeker nog 1 heer over, zie eerder in dit topic. Voor de rest durf ik het allemaal niet te zeggen.
pi_67102409
Hmm, wat betreft die schoenen,

Zij die ook voor het (gras) veld een beetje knap? of alleen voor kunst
Ander blijf ik toch bij mijn oude vertrouwde Mitzuno's
Weekends computer ik niet <> doordeweek rijd ik niet op de trekker
  maandag 16 maart 2009 @ 15:04:42 #170
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67102593
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef Lefrison het volgende:
Hmm, wat betreft die schoenen,

Zij die ook voor het (gras) veld een beetje knap? of alleen voor kunst
Ander blijf ik toch bij mijn oude vertrouwde Mitzuno's
Die Corner Blitz is ook met noppen te krijgen (Corner Blitz 7 stud

De Pro Intimate zeggen ze het volgende over
quote:
The ideal cleat for powerful players on synthetic field turf or multisurface fields. Resilient adiPRENE+ and support strap help forefoot drive when you need to move a big body.
pi_67103592
50,- is niet zo raar voor die 7 Stud.

Zal eens kijken of ze ze bij mijn vertrouwde Korfbalzaak kunnen bestellen.
Zijn ze echt voor korfbal, want dat kan ik er zo niet uit vinden
Weekends computer ik niet <> doordeweek rijd ik niet op de trekker
  maandag 16 maart 2009 @ 15:41:35 #172
50237 dribbel79
pi_67103758
Origineel voor honk-/ softbal geloof ik...
  maandag 16 maart 2009 @ 15:43:37 #173
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67103810
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:35 schreef Lefrison het volgende:
50,- is niet zo raar voor die 7 Stud.

Zal eens kijken of ze ze bij mijn vertrouwde Korfbalzaak kunnen bestellen.
Zijn ze echt voor korfbal, want dat kan ik er zo niet uit vinden
Enige "echte" veldschoen voor korfbal is de Asics Gel Crossover CL Outdoor. Zowel de Adidas modellen (Corner Blitz en Pro Intimidate) als het Nike model (Landshark) zijn van oorsprong American Football schoenen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:33:50 #174
50237 dribbel79
pi_67126314
Adidas is kwalitatief een betere schoen, en ze zijn sowieso steviger (de Asics schoen is best slap) en de Adidas schoen wordt door zowel mijn fysio als dr. Backx (sportarts bij het AZU) aangeraden!!!!!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:50:43 #175
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67131692
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:33 schreef dribbel79 het volgende:
Adidas is kwalitatief een betere schoen, en ze zijn sowieso steviger (de Asics schoen is best slap) en de Adidas schoen wordt door zowel mijn fysio als dr. Backx (sportarts bij het AZU) aangeraden!!!!!
Ik ga dit weekend toch nieuwe schoenen kopen, wilde eerst die Nike's halen, maar die winkel heeft die Adidas dingen ook. Toch even passen
pi_67320741
11 april: Rigtersbleek (Enschede) here i come!
pi_67323032
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
En in klasse 3F is RDZ kampioen geworden

Arena-RDZ:

Arena had aan 1 punt genoeg om kampioen te worden en 55 minuten lang zag het er naar uit dat dit ook ging lukken. De laatste 5 minuten kreeg Arena 3 goals tegen (waarvan de laatste in de laatste 30 seconden) en het sprookje is uit...
RDZ heeft dit seizoen op ervaring en routine de eerste plek op het allerlaatste moment gepakt...Arena komt er wel...nog ff wachten
Net terug van wintersport, maar heb die wedstrijd gekeken. Echt ongelofelijk dat jullie die wedstrijd nog weggaven. In het spel van RDZ zat echt geen enkele lijn(misschien dat jullie daar juist moeite mee hadden..) Zware deceptie voor jullie, die voor de 2e keer in 2 jaar een finale weggeven(Vorig jaar stond ik te feesten ).
Boeiuuh
  maandag 23 maart 2009 @ 14:37:11 #178
50237 dribbel79
pi_67324528
Arena 1 is mentaal niet sterk genoeg om finales te spelen.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:42:01 #179
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67328733
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:50 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ga dit weekend toch nieuwe schoenen kopen, wilde eerst die Nike's halen, maar die winkel heeft die Adidas dingen ook. Toch even passen
Zaterdag naar Alphen aan de Rijn gereden om nieuwe schoenen te kopen. Die Nike Landsharks zit bijna geen demping in, iets wat in de Adidas schoenen veel meer zit. Uiteindelijk heb ik het Pro Intimidate 3/4 model genomen. Zitten heerlijk en kostten me maar 69 euro (itt 99,- wat ze op sommige webshops vragen).

Straks eerste training op die dingen

Dribbel, ook de torsie in dat ding zit wel goed volgens mij
  maandag 23 maart 2009 @ 17:02:46 #180
50237 dribbel79
pi_67329557
good busy!!

Ik ga ze binnenkort ook passen...
  maandag 23 maart 2009 @ 23:08:43 #181
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67342311
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef dribbel79 het volgende:
good busy!!

Ik ga ze binnenkort ook passen...
Zojuist eerste training op die dingen gehad, zaten goed . Goede grip. Schoen is wel vrij stug, maar dat is deels gewenning, en deels de schoen die je nog in moet lopen. Enige nadeeltje was dat op ons kunstgras (wat vrij hard is) ik de voorste nop door m'n zool heel voelde onder m'n grote teen, maar ook dat zal wel wennen. Heb ook even gekeken of ik wat grip op gras had, daar was ik verbaasd over zelfs. Voet stond in 1 keer vast .

Welke winkel ga je heen Dribbel?
  maandag 23 maart 2009 @ 23:39:18 #182
50237 dribbel79
pi_67343556
Dat ging jij me toch vertellen?? (die zaak die zo goedkoop was met die schoenen)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:52:47 #183
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67347159
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:39 schreef dribbel79 het volgende:
Dat ging jij me toch vertellen?? (die zaak die zo goedkoop was met die schoenen)
Vooruit

Forelle

Zitten in Alphen aan de Rijn op een industrieterrijn
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:04:31 #184
50237 dribbel79
pi_67348846
Topper, bedankt!! Maar ik zie op de site dat ze 79,- kosten ipv 69,- (maatje 11)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:53:03 #185
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67350314
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:04 schreef dribbel79 het volgende:
Topper, bedankt!! Maar ik zie op de site dat ze 79,- kosten ipv 69,- (maatje 11)
Moet je goed opletten dat er 2 Intimidate modellen zijn. Het Inimidate 2 en het Intimidate 3/4 model. Die 3/4 model staat bij de "sales" afdeling.

Linkje
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:33:23 #186
50237 dribbel79
pi_67353491
Als ik jou toch niet had...topper!
Ik ga ff spieken, als ik ze ga kaufen, lees je het hier!

PS: zaterdag VADA!!!
  zondag 29 maart 2009 @ 15:39:31 #187
50237 dribbel79
pi_67519681
klote ovvo
pi_67550478
Echt wel verrassend van OVVO. Jammer voor VADA, zij verdienden het na zo'n goed seizoen. Ook lullig voor die nieuwe Schattenberg daar, komt hij weer niet aan spelen toe in de korfbal league.

KVS - OVVO wordt een overwinning voor KVS.

OVVO verliest dik van Blauw Wit.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:26:42 #189
50237 dribbel79
pi_67568645
Op de ene zaterdag sta je een biertje te drinken met kameraad HvM, de dinsdag erop lees je dat hij Ahoy' fluit...rare wereld!
En Sander Schattenberg speelt over één of twee jaar wel League met VADA hoor
  zondag 5 april 2009 @ 11:06:27 #190
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67722194
OVVO naar de League... Had dat niet verwacht...
  zondag 5 april 2009 @ 14:32:35 #191
50237 dribbel79
pi_67728855
Inderdaad...wat zou KVS tegen BW doen??
  zondag 5 april 2009 @ 14:43:45 #192
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67729211
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
Inderdaad...wat zou KVS tegen BW doen??
KVS gaat die pot niet winnen...
pi_67729919
Wat een verrassing van OVVO zeg! En ook KZ dat weer wint van Dalto uit..
pi_67874349
Supermooi van OVVO
Moet wel wat bij volgend jaar, vooral in de spits.... Leuk als de verdediging zo'n goed blok is, maar daar stop je Kuipers of Bakker niet mee. En met 267 doelpunten in 14 wedstrijden in de hoofdklasse hebben alleen Antilopen, Die Haghe, SCO en Drachten minder gescoord....

Maarrruh VADA, uhhh, sorry, maar ik weet niet of die in de andere hoofdklasse op een van de 1e 3 plaatsen zouden zijn geëindigd, en komend jaar wordt van KVS/Excelsior/Blauw-Wit winnen ook echt een hele kluif.

@ Dribbel: Ook maar niet meer naar Backx dan :p?
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:43:08 #195
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_67936777
Blauw-Wit blijft in korfballeague volgende seizoen.
quote:
Het Amsterdamse Blauw Wit/HavenFD zal ook komend seizoen uitkomen in de Lotto Korfbal League. In Scheveningen werd KVS met 23-24 verslagen. Marc Broere en Marijke van den Berg bleken door de thuisploeg niet af te stoppen.
http://www.korfballeague.nl/nieuws_item.asp?Id=626

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjowhan op 12-04-2009 10:01:19 ]
pi_67940810
Vanavond naar KZ geweest, was erg leuke wedstrijd, ben zelf geen korfballer maar ik heb er 5 neefjes en nichtjes die er spelen, prima organisatie en sfeer, als voetballer neem ik me petje af. Scheids floot wel erg rommelig, ben wel geen kenner maar hoorde dat ook van kenners, Jos roosenboom raakte werkelijk niks en denk dat dat toch wel het verschil maakte, van 20 schoten echt niks raak, werd op 22-20 met 3 minuten te gaan werd het nog spannend, met name omdat KZ nerveus speelde. Helaas kan ik er in Ahoy niet bij zijn omdat ik zelf moet voetballen dan, maar ga het zeker op TV kijken.
pi_67941275
Zo, Dalto en Fortuna vallen even vies tegen. Vooral Dalto erg zwak (eerste wedstrijd), je kan ook zeggen dat KZ het goed heeft gedaan door de angel van het spel van Dalto, Roseboom, helemaal uit te schakelen.

Tsja, en DOS '46 is ook gewoon lekker bezig. Wordt wel een mooie finale volgende week denk ik. En ik ben er bij
pi_67941278
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:35 schreef raptorix het volgende:
Vanavond naar KZ geweest, was erg leuke wedstrijd, ben zelf geen korfballer maar ik heb er 5 neefjes en nichtjes die er spelen, prima organisatie en sfeer, als voetballer neem ik me petje af. Scheids floot wel erg rommelig, ben wel geen kenner maar hoorde dat ook van kenners, Jos roosenboom raakte werkelijk niks en denk dat dat toch wel het verschil maakte, van 20 schoten echt niks raak, werd op 22-20 met 3 minuten te gaan werd het nog spannend, met name omdat KZ nerveus speelde. Helaas kan ik er in Ahoy niet bij zijn omdat ik zelf moet voetballen dan, maar ga het zeker op TV kijken.
Goed om te horen dat jij, als non-korfballer, zelfs als voetballer, zo'n goed beeld hebt gekregen van korfbal vanavond. Dat willen we zien/horen
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:50:04 #199
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68151678
23-26 na verlenging bij Dos'46. Straks vanaf 22:00uur bij Studio Sport samenvatting. Samen met het zwemmen dus zal wel kort zijn
helaas verzaakte de streams bij RTV Drenthe en Noord-Holland om goed te werken
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:22:45 #200
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68152736
Godverd. 4-5 minuten maximaal korfbal op Studio Sport.
Echt, niet te geloven

Natuurlijk wel veel zwemmen, tennis, wielrennen. Puick gedaan kut-studio sport

*pissed*
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:26 #201
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68153270
Iedereen naar publieksreacties@rtv.nos.nl mailen dat het veel te kort was. Misschien dat ze dan gaan inzien dat het wél een erg leuke sport is!
pi_68156746
Ik was vandaag met 48 man van m'n vereniging (DWS) naar Ahoy. Wat een geweldige dag was het!

De finale was echt te gek. Vooral de laatste minuten in de 2e helft en het begin van de verlenging waren superspannend. Tevens was vooral de 1e helft om te smullen. Kuipers die Bakker blokt en keigoed verdedigt, aan de andere kant Voorneveld die lekker op schot is.

De A-finale en de 3e-plek wedstrijd waren ook heerlijk.

Al bij al een hele geslaagde dag en inderdaad jammer dat de NOS er zo weinig aandacht aan besteedt.
pi_68161039
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
Godverd. 4-5 minuten maximaal korfbal op Studio Sport.
Echt, niet te geloven

Natuurlijk wel veel zwemmen, tennis, wielrennen. Puick gedaan kut-studio sport

*pissed*
De hele wedstrijd was live te zien via RTV-NH en ook bij online
Rapportage was uitstekend, wel een beetje domper trouwens, maar KZ wel verdiend verloren, schotpercentages waren redelijk dramatisch.

Hier trouwens de hele wedstrijd in herhaling: http://www.rtvnh.nl/asxgen.asp?nmid=35199&item=cmsroot%2Fstream%2FNHSport2009%2FKorfbalfinale%2Ewmv&start=0&tt=Bekijk%20de%20live-uitzending%20nogmaals
  maandag 20 april 2009 @ 21:39:49 #204
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68218094
quote:
Op zondag 19 april 2009 09:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

De hele wedstrijd was live te zien via RTV-NH en ook bij online
Rapportage was uitstekend, wel een beetje domper trouwens, maar KZ wel verdiend verloren, schotpercentages waren redelijk dramatisch.
Ik heb het geprobeerd online te bekijken, zowel bij NH als drenthe, maar bandbreedte hadden ze in ieder geval niet genoeg (veeeeel buffering tijdens de wedstrijd)
quote:

Schijnt dat zondagmiddag ook een uitzending van Studio Sport geweest is met een langere editie van de korfbalfinale, maar dat heb ik (helaas) gemist. En natuurlijk niet op uitzendinggemist...
  maandag 20 april 2009 @ 23:51:48 #205
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68224086
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd online te bekijken, zowel bij NH als drenthe, maar bandbreedte hadden ze in ieder geval niet genoeg (veeeeel buffering tijdens de wedstrijd)
[..]

Schijnt dat zondagmiddag ook een uitzending van Studio Sport geweest is met een langere editie van de korfbalfinale, maar dat heb ik (helaas) gemist. En natuurlijk niet op uitzendinggemist...
Maar wel in het archief van de NOS online. Was een samenvatting van 10 minuten.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-506452/category/sport/
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:33:53 #206
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68227400
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:51 schreef Luco het volgende:

[..]

Maar wel in het archief van de NOS online. Was een samenvatting van 10 minuten.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-506452/category/sport/
Hmm vanavond ff checken. Ben zelf bezig om te kijken of ik een offline versie van de wedstrijd kan maken, maar tot nu toe geen resultaat (wel de beelden, niet het geluid )
pi_68410210
Wat een kansloze kutclub is SCO. Arrogante ventjes.
Maar ik heb wel even mijn tegenstander voor zover mogelijk uitgeschakeld
  zondag 10 mei 2009 @ 20:52:43 #208
50237 dribbel79
pi_68883454
Voor a.s. zaterdag op het menu: DVO 5 (20 punten) tegen Arena 2 (19 punten)...ik ben benieuwd...
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:15:13 #209
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69095131
Ons eerste is nu zeker kampioen van Overgangsklasse B. Nu nog hard knokken om daadwerkelijk in de KL terechtkomen

Ik ga dus zo richting de kantine, waar een feestje straks losbarst
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:46:22 #210
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69101245
Bedoel je niet HK?
  zondag 17 mei 2009 @ 11:49:31 #211
50237 dribbel79
pi_69112651
DVO 5 loopt terecht naar een kampioenschap toe...ik baal er wel van dat wij (Arena 2) toch steeds één betere tegenstander in de poule hebben als we de res.4e klasse uit willen
  zondag 17 mei 2009 @ 18:44:09 #212
50237 dribbel79
pi_69125367
Weet iemand nog een leuke trainer/ coach voor een groep die vanuit de res. 4e klasse de res. 3e klasse in moet en kan (spelen zaal res. 3e klasse, op het veld res. 4e)
  zondag 24 mei 2009 @ 13:00:26 #213
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69348178
Laatste wedstrijd bij Oranje-Nassau gespeeld gisteren, was erg lekker weer. Jammer genoeg ook de laatste wedstrijd van het seizoen verloren, zodat we als laatste in de poule eindigen (1 wedstrijd gewonnen, 11 verloren. 64 voor, 126 tegen).

Ik hoop zo dat volgend seizoen de bond ons wel in de 7de (R7A/R7B/R7C) klasse ipv de 6de klasse (R6B) neerzet. Want het spelen zo vind ik niet meer de moeite waard
  zondag 24 mei 2009 @ 13:22:28 #214
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69348755
Zo, gister belangrijke wedstrijd tegen Noordenveld 2 gespeeld, gewonnen. Hierdoor zijn wij veilig en was Noordenveld afhankelijk van de uitslag tussen ASVD 2 en CSL 2. CSL won met 5-6 ( ), waardoor Noordenveld weer degradeert naar de 2e klasse.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:01:20 #215
50237 dribbel79
pi_69360421
Zo, Arena 1 wederom een ontknoping voor een ticket naar de 2e klasse...
  zondag 7 juni 2009 @ 14:03:19 #216
50237 dribbel79
pi_69793146
En gehaald!!!!
  zondag 7 juni 2009 @ 14:22:50 #217
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69793719
Jeuj, hersenschudding overgehouden aan afgelopen wedstrijd. Tegenstander besloot dat het tijd werd dat hij een reboundduel ging winnen, waardoor hij mij met een worp waar Dennis van der Geest jaloers op zou zijn maar omwierp. Klapte vol met m'n achterhoofd op het veld...
  maandag 8 juni 2009 @ 10:23:35 #218
50237 dribbel79
pi_69818957
Da's wel balen ja, hoor je niet vaak trouwens...beterschap!!
Is er ook echt een hersenschudding geconstateerd, want dan mag/ kan je beter niet lezen toch??
  maandag 8 juni 2009 @ 11:34:54 #219
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69820955
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:23 schreef dribbel79 het volgende:
Da's wel balen ja, hoor je niet vaak trouwens...beterschap!!
Is er ook echt een hersenschudding geconstateerd, want dan mag/ kan je beter niet lezen toch??
Heb de huisartsenpost aan de lijn gehad. Die dacht aan een hersenschudding en raadde me af te lezen, te computeren en tv te kijken. Nou lukte dat ook niet echt door de hoofdpijn. Gaat nu een stuk beter, zo goed als geen last meer. Toch is het kut je hele zondag verneukt te hebben doordat je niks kan/mag...
pi_69822588
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:03 schreef dribbel79 het volgende:
En gehaald!!!!
Gefeliciteerd! Mooi dat jullie van Tiel hebben gewonnen, enorme rotploeg is dat! Aan de einduitslag te zien was het geen hoogstaande pot denk ik?

DWS gedegradeerd
  maandag 8 juni 2009 @ 16:59:52 #221
50237 dribbel79
pi_69830411
Veel spanning, heel veel spanning, onze taak was voor komen en degelijk uitspelen, dat hebben we nu (in tegenstelling tot andere finales) goed gedaan...de laatste weken stonden echt in het teken van de finale, de tegenstander werd geanalyseerd en elk individu werd bekeken en, nog mooier, compleet lam gelegd!

DWS, terug naar 3e of 4e klasse?? Wel klote
pi_69833443
Nieuwe korfballer meldt zich!

Speel zelf nu al 4 jaar in de selectie van Steeds Hooger uit Apeldoorn. Sinds een jaar in het eerste en dat is natuurlijk na de zomerstop weer de bedoeling. Zowel veld als zaal spelen we 1e klasse, dit jaar in beide competities vrij simpel in de middenmoot geïndigd.
pi_69836141
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef dribbel79 het volgende:
Veel spanning, heel veel spanning, onze taak was voor komen en degelijk uitspelen, dat hebben we nu (in tegenstelling tot andere finales) goed gedaan...de laatste weken stonden echt in het teken van de finale, de tegenstander werd geanalyseerd en elk individu werd bekeken en, nog mooier, compleet lam gelegd!

DWS, terug naar 3e of 4e klasse?? Wel klote
Haha, dat is inderdaad wel gaaf ja. Videoanalyse is zowieso een mooi middel om je tegenstander zijn/haar zwakke punten uit te gaan buiten.

DWS terug naar 4e klasse... Ook al in de zaal. Maarja, helemaal op nul beginnen en er weer tegenaan gaan.
pi_69836178
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:28 schreef Felon het volgende:
Nieuwe korfballer meldt zich!

Speel zelf nu al 4 jaar in de selectie van Steeds Hooger uit Apeldoorn. Sinds een jaar in het eerste en dat is natuurlijk na de zomerstop weer de bedoeling. Zowel veld als zaal spelen we 1e klasse, dit jaar in beide competities vrij simpel in de middenmoot geïndigd.
Welkom

Gaaf dat je in het 1e van SH speelt. Mooie zaalindeling voor volgende seizoen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:20:55 #225
50237 dribbel79
pi_69855441
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Burnie88 het volgende:

Haha, dat is inderdaad wel gaaf ja. Videoanalyse is zowieso een mooi middel om je tegenstander zijn/haar zwakke punten uit te gaan buiten.

DWS terug naar 4e klasse... Ook al in de zaal. Maarja, helemaal op nul beginnen en er weer tegenaan gaan.
We hebben al tig keer tegen ze gespeeld, dus een video was niet nodig
DWS blijft een leuke club, we worden er altijd hartelijk ontvangen.
Jullie hebben wel een ander veld nodig
pi_69859518
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

We hebben al tig keer tegen ze gespeeld, dus een video was niet nodig
DWS blijft een leuke club, we worden er altijd hartelijk ontvangen.
Jullie hebben wel een ander veld nodig
Dat is een mooi compliment. Alleen de wedstrijden onderling willen nog wel eens fel zijn, maar op zich is dat niet erg als je na de wedstrijd maar weer normaal met elkaar om kunt gaan.

Een ander veld nodig? Kunstgras bedoel je? Op zich hebben we een heel mooi veld, er willen alleen nog wel eens wat kale plekken/hobbels/kuiltjes ontstaan wat niet fijn is voor je knie of enkel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:58:20 #227
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69860743
Gras ... Gewoon alles naar kunstgras ombouwen
pi_69861043
Hmm niet erg bijzonder! Zitten wel een paar leuke clubs tussen hoor daar niet van, maar over het algemeen toch wel een flink aantal 'standaard' tegenstanders:

Asko 1
DOS-WK 1
Oranje Zwart 1
Rigtersbleek 1
SIOS (W) 1
Sparta (Zw) 1
Steeds Hooger 1
VDW-OLS 1

En bij welke club speel jij? Ook een mooie indeling?
pi_69861401
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef Luco het volgende:
Gras ... Gewoon alles naar kunstgras ombouwen
Haha, korfbal hoort op natuurgras man! Kunstgras is voor hockey
pi_69861502
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef Felon het volgende:
Hmm niet erg bijzonder! Zitten wel een paar leuke clubs tussen hoor daar niet van, maar over het algemeen toch wel een flink aantal 'standaard' tegenstanders:

Asko 1
DOS-WK 1
Oranje Zwart 1
Rigtersbleek 1
SIOS (W) 1
Sparta (Zw) 1
Steeds Hooger 1
VDW-OLS 1

En bij welke club speel jij? Ook een mooie indeling?
Ik speel bij DWS (kleine vereniging).. Maar heb afgelopen anderhalf jaar niet kunnen spelen doordat mijn voorste kruisband was gescheurd. Inmiddels geopereerd en bijna helemaal hersteld, maar het is nog een beetje de vraag in welk team ik dan volgend jaar ga spelen. In ieder geval minstens het 2e, en dat is reserve 4e klasse . 1e Speelt ook 4e klasse, dus ook absoluut geen mooie tegenstanders haha. Maargoed, we gaan nu de weg inzetten naar succes met een hele nieuwe selectie, beleidsplan, e.d.

DOS-WK en Rigtersbleek zijn nog wel mooie ploegjes toch? Ongelovelijk hoe DOS-WK is weggezakt de afgelopen jaren.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:13:08 #231
50237 dribbel79
pi_69863518
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Burnie88 het volgende:

Dat is een mooi compliment. Alleen de wedstrijden onderling willen nog wel eens fel zijn, maar op zich is dat niet erg als je na de wedstrijd maar weer normaal met elkaar om kunt gaan.

Een ander veld nodig? Kunstgras bedoel je? Op zich hebben we een heel mooi veld, er willen alleen nog wel eens wat kale plekken/hobbels/kuiltjes ontstaan wat niet fijn is voor je knie of enkel.
Tsja, er staat altijd iets lekkers koud, je wordt er vriendelijk te woord gestaan en de keuken doet het ook goed. Als dan de wedstrijden ook nog goed verlopen (qua inzet, resultaat en onderlinge verstandhouding) ben je als club goed bezig...
En ja, jullie hebben een ander veld nodig, dat gras kan echt niet meer...

a) is het gewoon gras
b) is het te zacht
c) idd, het barst van de onregelmatigheden
d) korfbal doe je tegenwoordig op kunstgras
pi_69864663
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Tsja, er staat altijd iets lekkers koud, je wordt er vriendelijk te woord gestaan en de keuken doet het ook goed. Als dan de wedstrijden ook nog goed verlopen (qua inzet, resultaat en onderlinge verstandhouding) ben je als club goed bezig...
En ja, jullie hebben een ander veld nodig, dat gras kan echt niet meer...

a) is het gewoon gras
b) is het te zacht
c) idd, het barst van de onregelmatigheden
d) korfbal doe je tegenwoordig op kunstgras
Ik denk dat hetzelfde geldt voor Arena

Nee maar je hebt gelijk over dat gras hoor. Het probleem is alleen dat er momenteel geen geld voor is. We hebben sinds een jaar nieuwe kleedkamers, dus het duurt dan weer ff voordat je een nieuwe grote aankoop kan/mag doen. Maar ik hoop dat er binnen 3 jaar toch een kunstgrasveld ligt.

Jij zat toch in Arena 2? Helaas, net geen kampioen, DVO is ook wel een goeie ploeg.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:49:25 #233
50237 dribbel79
pi_69864972
Dank je, ook wij hebben idd altijd een biertje en AA'tje koud, en de soep, tosti's, patattekes en broodjes van alles smaken heerlijk

DVO 5 is klote vorig jaar hetzelfde verhaal, we waren de beste in de poule, op Fortissimo na, daar speelde Mark van der Vussen in...kutzooi
Arena 2 hoort thuis in de res. 3e klasse, niet in res. 4e...we komen er alleen niet zo makkelijk uit.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:51:34 #234
50237 dribbel79
pi_69865068
Pas geleden geschreven:

"Arena 2 komt maar niet uit reserve 4e klasse"

Geplaatst door: Nieuws op 05/19/09

Na vorig jaar ongelukkig uit de derde klasse te zijn gedegradeerd, was het geschetste scenario voor Arena 2 dit seizoen duidelijk: zo rap mogelijk terugpromoveren naar de 3e klasse, een klasse waar we als team zeker thuis horen. Het lot leek een beetje te helpen met een leuke poule-indeling met op het eerste gezicht niet te veel tegenstand en dus uitzicht op een kampioenschap!
Maar ook dit seizoen (ja, nu al ja) lijkt er wederom een ploeg te zijn die roet in het eten gooit. Waar het in vorige edities de mannen en vrouwen uit IJsselstein waren, is het nu een formatie uit Bennekom die de ploeg van scheidend coach Maurice Burger van de platte kar afhield.

Nog 2 wedstrijden staan er tussen Arena 2 en Maurice Burger in, iemand waarvan wij als korfballers en mensen veel van geleerd hebben, wij wensen hem uiteraard alle succes bij De Meeuwen toe!
Ook het spelbeeld is (met een lichte stijgende lijn) tamelijk voorspelbaar, er wordt bij tijd en wijlen leuk gespeeld, waar we als ploeg nog wel iets constanter mogen worden (de welbekende vorm van de dag)…zou het dan toch een Arena kwaaltje zijn?

Daarnaast is er dit seizoen ook succesvol een begin gemaakt met het inpassen van spelers van Arena 3 in de selectie. Inge, Joey, Mariska, Rianne, Judith en Hannah, allemaal hebben zij hun debuut in het tweede gemaakt. Grote complimenten voor hoe jullie dit opgepakt hebben!
Kortom: we zijn dit seizoen allemaal weer wat ervaring rijker en een illusie armer, op naar het nieuwe seizoen, waarin wij uiteraard weer een gooi gaan doen naar één van de bovenste plaatsen in de reserve 4e klasse!

Klasse, dat laatste woord willen wij doortrekken naar ons publiek. Klasse dat er zoveel mensen in de zaal langs de lijn zaten om onder andere Arena 1 naar een felbegeerd resultaat te schreeuwen, zingen en toeteren, maar op het veld zou een dergelijke prestatie (kampioen en eindelijk die felbegeerde promotie) net zo groot zijn (en als de zon schijnt, is het minstens zo goed toeven op Candia!) Ik spreek dus namens Arena 1 als ik hoop dat het tijdens Arena-Tiel zwart ziet van de Arena supporters!
Hiernaast willen wij graag alle reserves bedanken die hun vrije tijd opgeofferd hebben om in te vallen bij het tweede en (uiteraard) het publiek voor de steun, we zijn blij dat Arena kan putten uit een leuke groep jonge en leergierige mensen die achter de selectie staat tijdens deze zwangerschapsgolf. Op die manier kunnen wij ook met een gerust hart naar komende seizoenen kijken.

Met rood-witte groet,

Arena 2
pi_69865716
Mark van der Vussen is zeker zo'n oud-speler van Fortissimo 1? Ja tegen dat soort tegenstanders, en ook DVO 5 (volgens een klasgenoot van me spelen daar 2 á 3 ex-spelers van het 1e) is het altijd lastig spelen. En je komt dan inderdaad niet zo makkelijk meer uit die 4e klasse. Bovendien is de pd-regeling wel erg zwaar.

Ik zie bij DWS 1 volgend jaar hetzelfde gebeuren (net zoals in zaal dit seizoen). Alle wedstrijden winnen, op 2 na, en dat was in ons geval Kesteren, een sterke en uitgebalanceerde ploeg. Dan wordt je dus 2e met zo'n 20 punten, toch geen promotie terwijl je niet in de 4e klasse thuishoort. Dat geldt dus ook voor jullie en dat gold voor Arena 1 .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:14:16 #236
50237 dribbel79
pi_69866109
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Burnie88 het volgende:
Mark van der Vussen is zeker zo'n oud-speler van Fortissimo 1? Ja tegen dat soort tegenstanders, en ook DVO 5 (volgens een klasgenoot van me spelen daar 2 á 3 ex-spelers van het 1e) is het altijd lastig spelen. En je komt dan inderdaad niet zo makkelijk meer uit die 4e klasse. Bovendien is de pd-regeling wel erg zwaar.
Klopt, hij heeft wat jaren in Dalto 1 gelopen en is toen (woont in IJsselstein geloof ik) bij Fortissimo gaan ballen. jaren hoofdklasse-niveau, achillespees afgescheurd (of beiden, weet ik niet meer) en af gaan bouwen...sympathieke vent, maar ook weer niet, omdat hij kampioen is geworden, haha
DVO 5 is bijna hetzelfde verhaal, allemaal steengoeie korfballers, ze sussen je in slaap in een pot, en al;s je dichterbij denkt te komen, schieten ze er 6 in en is de wedstrijd over.
quote:
Ik zie bij DWS 1 volgend jaar hetzelfde gebeuren (net zoals in zaal dit seizoen). Alle wedstrijden winnen, op 2 na, en dat was in ons geval Kesteren, een sterke en uitgebalanceerde ploeg. Dan wordt je dus 2e met zo'n 20 punten, toch geen promotie terwijl je niet in de 4e klasse thuishoort. Dat geldt dus ook voor jullie en dat gold voor Arena 1 .
Kesteren is toch niet zo heel sterk? Die hebben in de zaal een PD duel van Reehorst gewonnen geloof ik...was een draak om te zien...ik heb Kesteren helemaal niet zo hoog zitten (laat onze hoofdtrainer het maar niet horen trouwens )

Ach, het blijft toch hetzelfde liedje: kon ik maar heel goed korfballen, dan was de toegang tot Ahoy' gratis
pi_69868470
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Klopt, hij heeft wat jaren in Dalto 1 gelopen en is toen (woont in IJsselstein geloof ik) bij Fortissimo gaan ballen. jaren hoofdklasse-niveau, achillespees afgescheurd (of beiden, weet ik niet meer) en af gaan bouwen...sympathieke vent, maar ook weer niet, omdat hij kampioen is geworden, haha
DVO 5 is bijna hetzelfde verhaal, allemaal steengoeie korfballers, ze sussen je in slaap in een pot, en al;s je dichterbij denkt te komen, schieten ze er 6 in en is de wedstrijd over.
[..]

Kesteren is toch niet zo heel sterk? Die hebben in de zaal een PD duel van Reehorst gewonnen geloof ik...was een draak om te zien...ik heb Kesteren helemaal niet zo hoog zitten (laat onze hoofdtrainer het maar niet horen trouwens )

Ach, het blijft toch hetzelfde liedje: kon ik maar heel goed korfballen, dan was de toegang tot Ahoy' gratis
Kesteren heeft dit jaar 2 hele goede wedstrijden gespeeld tegen DWS, alhoewel DWS niet had mogen verliezen. Ze hebben het daar wel goed op de rit volgens mij, 2x kampioen geworden dit seizoen. Haha ja die beslissingswedstrijd tegen Reehorst was idd niet best, maar dat zijn dat soort wedstrijden nooit.

Ja ik vrees dat wij gewoon moeten betalen voor Ahoy. Maar je weet het maar nooit. Casper Boom ging ook pas op vrije late leeftijd (21 ofzo) van Juventa naar DOS '46
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:32:44 #238
50237 dribbel79
pi_69873099
Vreemd, Arena heeft een x in de zaal tegen Kesteren geoefend en ze (Kesteren) zijn er goed afgeveegd...in Ahoy'zonder betalen: ik ga in de horeca werken
pi_69878454
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef dribbel79 het volgende:
Vreemd, Arena heeft een x in de zaal tegen Kesteren geoefend en ze (Kesteren) zijn er goed afgeveegd...in Ahoy'zonder betalen: ik ga in de horeca werken
Haha, maar Arena is ook wel een iets ander formaat tegenstander voor Kesteren dan DWS ofzo hoor.

Maar bij nader inzien is het niet zo'n hele bijzondere ploeg. Vooral omdat de coach verkast naar DVO 3 volgens mij.
pi_69878815
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik speel bij DWS (kleine vereniging).. Maar heb afgelopen anderhalf jaar niet kunnen spelen doordat mijn voorste kruisband was gescheurd. Inmiddels geopereerd en bijna helemaal hersteld, maar het is nog een beetje de vraag in welk team ik dan volgend jaar ga spelen. In ieder geval minstens het 2e, en dat is reserve 4e klasse . 1e Speelt ook 4e klasse, dus ook absoluut geen mooie tegenstanders haha. Maargoed, we gaan nu de weg inzetten naar succes met een hele nieuwe selectie, beleidsplan, e.d.

DOS-WK en Rigtersbleek zijn nog wel mooie ploegjes toch? Ongelovelijk hoe DOS-WK is weggezakt de afgelopen jaren.
Dai is klote, heb het zelf ook gehad toen ik in de A speelde. Dan ben je er inderdaad meteen anderhalf jaar uit, dus anderhalf jaar stil in je ontwikkeling. En als de revalidatie niet helemaal voorspoedig en zonder terugval gaat, reken dan maar meteen op 2 jaar voordat je een beetje terug bent op niveau.

Maargoed, als ik het zo lees maken jullie als selectie zijnde een nieuwe frisse start, dus wie weet hoe het zich bij jullie de komende jaren gaat ontwikkelen. Kan snel gaan hoor, en hoe hoger je speelt hoe meer aantrekkingskract je hebt (spelers, trainers, sponsoren), en dan zit je zomaar in die positieve spiraal omhoog. Binnen een jaar of 5 kan een club geweldig klimmen of dalen.

DOS is inderdaad zwaar afgezakt, en Bleek is er ook zeker niet sterker op geworden. Verleden jaar is iets van 70 procent uit het eerste gestopt/weggegaan, dus het 2e werd het 1e, en het derde werd het 2e. Logisch gevolg daarvan is dat het niveau keldert, maar het is absoluut een sympathieke club waarmee we regelmatig tot in de late uurtjes doorzakken na een wedstrijd.

Die naam hebben wij ook trouwens, als die gasten van StH komen dan slaan ze extra drank in en zorgen ze voor dubbele kantinebezetting. Regelmatig is de volledige thuisvereniging weg en zitten wij nog gezellig te bieren en wijnen. Prestatie mits plezier!

Heb trouwens met het ploegje dat ik train/coach weleens tegen jullie gespeeld, zelf nog nooit.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:31:25 #241
50237 dribbel79
pi_69879801
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, maar Arena is ook wel een iets ander formaat tegenstander voor Kesteren dan DWS ofzo hoor.

Maar bij nader inzien is het niet zo'n hele bijzondere ploeg. Vooral omdat de coach verkast naar DVO 3 volgens mij.
Wel een leuke vereniging, nieuwe eigen hal (groot nadeel is wel dat de lampen er in de zaal aan de wand hangen ipv aan het plafond) en er staat een nieuw kunstgrasveld op de agenda geloof ik...typisch zo'n ploeg die leuke aanwas of doorgroei nodig heeft, en een trainer die er een leuk geheel van smeedt...
Wat doet die ouwe trainer/coach van Reehorst tegenwoordig, die is een jaar geleden aan de kant gezet en sindsdien zie ik hem overal (Putten, Wageningen, etc.) maar heeft ie een ploeg??

Misschien wel leuk om te weten: gaan er veel spelers weg bij jouw club, en gaan ze hogerop, lageraf of stoppen ze? Bij ons gaat er één naar Animo, er gaat er één verhuizen naar Deventer en onze coach (Arena 2) gaat naar De Meeuwen
pi_69888115
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef Felon het volgende:

[..]

Dai is klote, heb het zelf ook gehad toen ik in de A speelde. Dan ben je er inderdaad meteen anderhalf jaar uit, dus anderhalf jaar stil in je ontwikkeling. En als de revalidatie niet helemaal voorspoedig en zonder terugval gaat, reken dan maar meteen op 2 jaar voordat je een beetje terug bent op niveau.

Maargoed, als ik het zo lees maken jullie als selectie zijnde een nieuwe frisse start, dus wie weet hoe het zich bij jullie de komende jaren gaat ontwikkelen. Kan snel gaan hoor, en hoe hoger je speelt hoe meer aantrekkingskract je hebt (spelers, trainers, sponsoren), en dan zit je zomaar in die positieve spiraal omhoog. Binnen een jaar of 5 kan een club geweldig klimmen of dalen.

DOS is inderdaad zwaar afgezakt, en Bleek is er ook zeker niet sterker op geworden. Verleden jaar is iets van 70 procent uit het eerste gestopt/weggegaan, dus het 2e werd het 1e, en het derde werd het 2e. Logisch gevolg daarvan is dat het niveau keldert, maar het is absoluut een sympathieke club waarmee we regelmatig tot in de late uurtjes doorzakken na een wedstrijd.

Die naam hebben wij ook trouwens, als die gasten van StH komen dan slaan ze extra drank in en zorgen ze voor dubbele kantinebezetting. Regelmatig is de volledige thuisvereniging weg en zitten wij nog gezellig te bieren en wijnen. Prestatie mits plezier!

Heb trouwens met het ploegje dat ik train/coach weleens tegen jullie gespeeld, zelf nog nooit.
Ik hoop inderdaad weer op mijn oude niveau te komen. Is dat bij jou dan wel gelukt?

Ja inderdaad, ik ben ook wel positief over ons 1e en 2e. Volgend seizoen hele nieuwe start. 6 Nieuwe mensen erbij (uit eigen vereniging), technisch beleidsplan, eindelijk een TC en een trainer/coach (die er het afgelopen seizoen tot aan de zaal niet was). Dus ik ben benieuwd.

Wel leuk dat je bij een ploeg als Rigtersbleek zo leuk ontvangen wordt en lekker kan bieren tot de late uurtjes. Zo hoort het na de wedstrijd eigenlijk altijd te zijn .

Heb je het afgelopen jaar met een D-ploeg (ik dacht D1) tegen onze D1 gespeeld? Die D1 zal volgend jaar grotendeels mijn C1 worden .
pi_69888185
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Wel een leuke vereniging, nieuwe eigen hal (groot nadeel is wel dat de lampen er in de zaal aan de wand hangen ipv aan het plafond) en er staat een nieuw kunstgrasveld op de agenda geloof ik...typisch zo'n ploeg die leuke aanwas of doorgroei nodig heeft, en een trainer die er een leuk geheel van smeedt...
Wat doet die ouwe trainer/coach van Reehorst tegenwoordig, die is een jaar geleden aan de kant gezet en sindsdien zie ik hem overal (Putten, Wageningen, etc.) maar heeft ie een ploeg??

Misschien wel leuk om te weten: gaan er veel spelers weg bij jouw club, en gaan ze hogerop, lageraf of stoppen ze? Bij ons gaat er één naar Animo, er gaat er één verhuizen naar Deventer en onze coach (Arena 2) gaat naar De Meeuwen
Die oude coach van Reehorst (ik denk dat je Theo bedoelt), traint/coacht nu bij Activitas volgens mij. Bij Reehorst moest hij gedwongen weg ofzoiets, maar het is daar ook wel zo'n zooitje, dus maar goed dat hij daar weg moest.

Bij mijn club gaat er in ieder geval niemand weg, dat is nog nooit gebeurd. Er stoppen er wel een paar en er vallen een paar af van de huidige selectie. En er komen 4 A-junioren bij en 2 mensen (waaronder ik) die terugkomen van een lange blessure. Gemiddelde leeftijd selectie van volgend jaar is ook gewoon maar 20,63 jaar.

Jammer dat jullie je coach en 2 spelers kwijtraken. Gaat die persoon die naar Deventer gaat bij Devinco spelen?
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:07:45 #244
50237 dribbel79
pi_69889093
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Burnie88 het volgende:

Jammer dat jullie je coach en 2 spelers kwijtraken. Gaat die persoon die naar Deventer gaat bij Devinco spelen?
Dat is nog maar de vraag, aangezien hij het gevoel kreeg dat ze niet echt op nieuwe heren zitten te wachten, aangezien ze er al genoeg hebben
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:22:23 #245
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69889523
Netjes dat jullie op hogere niveaus spelen . Opzich wel leuk om daar te spelen, maar ik zal dat niveau nooit (meer) behalen (ben al bijna een ouwe lul ). Daarnaast hoeft het hele competitie-gedoe voor mij niet echt, laat mij maar lekker een balletje gooien met leuke tegenstanders .

Dit seizoen (2008-2009) was voor het team waar ik in speelde de aangewezen klasse (reserve 6B veld, 6E zaal) te zwaar; op het veld hebben we wel 1 wedstrijd gewonnen, 11 verloren, 64 voor, 126 tegen.
In de zaal was het nog ernstiger; 0 gewonnen, 12 verloren, 79 voor, 169 tegen. Volgens mij was de slechte wedstrijd 4-21 oid . 't Kon ook liggen aan de tegenstander (oud-1e klasser-spelers/sters), maargoed, laat ik dat maar in het midden..

Gelukkig heeft (althans, dat heb ik vernomen, heb het nog niet kunnen vinden op de KNKV-site) de bond ons nu wél in de reserve 7-klasse neergezet, zodat -naar ik hoop- de zin en het spel wat beter worden zodat we ons meer kunnen meten met de tegenstander. De zin was er echt tijdens de competitie al af, en heb sterk lopen twijfelen of ik de korfbal niet een rug zou toekeren.
Dit is overigens niet enkel door het spelen, maar ook door dingen eromheen (op organisatorisch, en technisch niveau). Gelukkig heb ik met de technische commissie hierover een gesprek gehad (nav een brandmail die ik naar de TC gestuurd had) en wil het dit seizoen aankijken of het inderdaad verbeterd .

Ik kijk dus weer uit naar eind augustus om weer te starten met trainingen
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:36 #246
50237 dribbel79
pi_69891159
Ik train lekker door in de zomerstop, in Wageningen...op die manier hoop ik dat de seizoensstart me minder opbreekt dan normaal
pi_69891334
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad weer op mijn oude niveau te komen. Is dat bij jou dan wel gelukt?

Ja inderdaad, ik ben ook wel positief over ons 1e en 2e. Volgend seizoen hele nieuwe start. 6 Nieuwe mensen erbij (uit eigen vereniging), technisch beleidsplan, eindelijk een TC en een trainer/coach (die er het afgelopen seizoen tot aan de zaal niet was). Dus ik ben benieuwd.

Wel leuk dat je bij een ploeg als Rigtersbleek zo leuk ontvangen wordt en lekker kan bieren tot de late uurtjes. Zo hoort het na de wedstrijd eigenlijk altijd te zijn .

Heb je het afgelopen jaar met een D-ploeg (ik dacht D1) tegen onze D1 gespeeld? Die D1 zal volgend jaar grotendeels mijn C1 worden .
Mij is dat zeker gelukt ja, maar heb er wel ruim 2.5 jaar over gedaan. Soms denk ik weleens: waar had ik nu gestaan als korfballer als ik die 2.5 jaar mezelf gewoon had kunnen doorontwikkelen? Niet eens zozeer dat ik dan op een hoger niveau bij een andere club was gaan ballen hoor, dit is gewoon mijn clubje en daar blijf ik bij. Maar meer puur de motivatie beter te worden, na 2.5 jaar begin je echt weer op nul natuurlijk.

En volgens mij had ik inderdaad vorig seizoen de D1, toen we tegen jullie moesten. Dit jaar de C2 gedaan en volgend seizoen de C1. Vind het echt leuk dat je die kids ziet groeien en veranderen, mede dankzij jou als trainer/coach natuurlijk.
pi_69891408
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Netjes dat jullie op hogere niveaus spelen . Opzich wel leuk om daar te spelen, maar ik zal dat niveau nooit (meer) behalen (ben al bijna een ouwe lul ). Daarnaast hoeft het hele competitie-gedoe voor mij niet echt, laat mij maar lekker een balletje gooien met leuke tegenstanders .
..................

Ik kijk dus weer uit naar eind augustus om weer te starten met trainingen
Ach ja, iedereen doet het omdat hij of zij het leuk vind. Wat er leuk aan is is voor iedereen weer anders. De één gaat puur voor presteren, de ander voor de gezelligheid en weer een ander voor een combinatie van beide. En dat heeft natuurlijk ook met je leeftijd te maken
pi_69891524
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
Ik train lekker door in de zomerstop, in Wageningen...op die manier hoop ik dat de seizoensstart me minder opbreekt dan normaal
Haha, ik train ook lekker door deze zomer! Naast onze veldaccomodatie ligt een grote sportschool, en die komen 1x per week aan de selectie specifieke korfbal trainingen geven. Denk daarbij aan interval- en duurlopen, krachtsoefeningen, balans en coördinatie-oefeningen etc. Zij hebben een reclamebord en een pagina reclame in de clubkrant gekregen, wij krijgen in plaats van geld trainingen van ze!

Daarnaast trainen we ook 1x per week op techniek, gewoon lekker schieten en doorloopballetjes nemen etc.

Heb nu na een halve week alweer zin in het nieuwe seizoen!
pi_69899053
@ Sjowhan:

Jij speelt toch bij TOP? Of verwar ik je nu met een andere usert op dit forum?

@ Felon

Dat is inderdaad het leukste aan het trainen van een jeugdteam. Ze zien groeien en plezier zien hebben. Ik heb met mijn C1 van het afgelopen seizoen ook een mooie ontwikkeling doorgemaakt. 2 Jaar geleden bungelden ze nog onderaan de 4e klasse, nu zijn we 2,5 week geleden kampioen geworden in de 3e klasse, met vrij veel gemak ook nog. Leuk voor die kids, maar het geeft jezelf ook voldoening.

In de zomer ga ik denk ik vooral thuis veel trainen. 's Avonds hardlopen en veel schieten op de korf die in de tuin staat. En dan maar hopen dat ik volgend jaar als schutter mag spelen in 1 .
pi_69899184
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag, aangezien hij het gevoel kreeg dat ze niet echt op nieuwe heren zitten te wachten, aangezien ze er al genoeg hebben
Tsja, genoeg misschien wel, maar misschien kunnen ze ook nog wel iemand die kwalitatief goed is gebruiken. Bij Devinco loopt het totaal niet de afgelopen tijd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:11:26 #252
50237 dribbel79
pi_69899458
Iemand uit de res. 4e klasse? wel een kei in rebounden...en, niet geheel onbelangrijk: hij is niet te verdedigen qua schot...
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:07:19 #253
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69909989
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Burnie88 het volgende:
@ Sjowhan:

Jij speelt toch bij TOP? Of verwar ik je nu met een andere usert op dit forum?
Dit is helemaal correct. TOP/Wereldtickets.nl to be precise.
pi_69910083
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Dit is helemaal correct. TOP/Wereldtickets.nl to be precise.
Ja oke. Nog gefeliciteerd met het kampioenschap in de overgangsklasse dan . Maar is het, omdat jullie eerste seniorenteams hoog spelen, zo dat de lagere seniorenteams minder aandacht krijgen (van o.a. het TC) dan dat ze verdienen?
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:41:08 #255
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69911628
Eindelijk weer een lange discussies in dit topic !
pi_69912353
Ja dit topic, en deze mooie sport, moet opnieuw leven in worden geblazen op het forum.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:04:34 #257
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69912636
Topic maar opleuken met een fototje

pi_69913486
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Luco het volgende:
Topic maar opleuken met een fototje

[ afbeelding ]
Bij welke vereniging + team speel jij?
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:55:38 #259
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69917675
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ja oke. Nog gefeliciteerd met het kampioenschap in de overgangsklasse dan . Maar is het, omdat jullie eerste seniorenteams hoog spelen, zo dat de lagere seniorenteams minder aandacht krijgen (van o.a. het TC) dan dat ze verdienen?
Nouja.. Het is wel beter geworden dan dat het was, maar in mijn ogen moet er nog aan de weg getimmert worden voordat ik zelf kan zeggen dat er ook inderdaad aandacht is naar de lagere teams.
Het was namelijk geheel niet zo; enkel de hoge teams die inderdaad in de OK/HK spelen (of gaan spelen) hadden de meeste aandacht; de rest werd een beetje afgeschoven.

Maar dit is (helaas) niet enkel bij ons, maar bijna wel bij elke vereniging; de hogere teams zijn namelijk interessanter, en hebben dan ook meer aandacht en tijd nodig dan de lagere teams.
pi_69918081
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Nouja.. Het is wel beter geworden dan dat het was, maar in mijn ogen moet er nog aan de weg getimmert worden voordat ik zelf kan zeggen dat er ook inderdaad aandacht is naar de lagere teams.
Het was namelijk geheel niet zo; enkel de hoge teams die inderdaad in de OK/HK spelen (of gaan spelen) hadden de meeste aandacht; de rest werd een beetje afgeschoven.

Maar dit is (helaas) niet enkel bij ons, maar bijna wel bij elke vereniging; de hogere teams zijn namelijk interessanter, en hebben dan ook meer aandacht en tijd nodig dan de lagere teams.
Ja op zich is het logisch, maar spelers uit de lagere teams moeten natuurlijk niet het gevoel krijgen buitengesloten te worden. Het probleem is natuurlijk ook dat er niet altijd genoeg mankracht is om alle teams goed te begeleiden qua technische zaken.

Hopelijk gaat het volgend jaar beter dan.

Ik las trouwens laatst in het blad Korfbal! een artikelen over jullie nieuwe accomodatie (veld, zaal, fitnessruimte). Wat een ongelovelijk mooi complex daar zeg! Echt luxe.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:54:03 #261
50237 dribbel79
pi_69927604
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Burnie88 het volgende:
Ja op zich is het logisch, maar spelers uit de lagere teams moeten natuurlijk niet het gevoel krijgen buitengesloten te worden. Het probleem is natuurlijk ook dat er niet altijd genoeg mankracht is om alle teams goed te begeleiden qua technische zaken.
Los van het feit dat mensen van net buiten de selectie niet het gevoel hebben ooit nog aan te kunnen sluiten op de selectie...er zijn zat verenigingen waar men spelers haalt/koopt en dat het derde en het vierde gewoon 3 klassen lager spelen...
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:55:41 #262
50237 dribbel79
pi_69927669
quote:
Ik las trouwens laatst in het blad Korfbal! een artikelen over jullie nieuwe accomodatie (veld, zaal, fitnessruimte). Wat een ongelovelijk mooi complex daar zeg! Echt luxe.
Er zijn wat mooie complexen in korfballand, ik noem een Woudenberg en SKF in Veenendaal...wat is volgens jullie de mooiste accommodatie?
Ik ga voor Woudenberg, lekker knus, nieuw en de kleedkamers ondergonds, super!
pi_69940292
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Er zijn wat mooie complexen in korfballand, ik noem een Woudenberg en SKF in Veenendaal...wat is volgens jullie de mooiste accommodatie?
Ik ga voor Woudenberg, lekker knus, nieuw en de kleedkamers ondergonds, super!
Accomodatie van Woudenberg is inderdaad ook geweldig. Het enige kleine nadeel is dat de boel deels gedeeld moet worden met de voetballers en de zaal staat er niet bij. Maar dat is dan ook het enige. De rest is super.

Op zich is de locatie en het complex van DVO ook heel mooi, het is alleen wat oud geworden allemaal. Ook De Meeuwen heeft trouwens een toplocatie en accomodatie.

En waar je het helemaal niet zou verwachten; buitencomplex van Dalto is echt drie keer niks.. Wat een oude zooi zeg!
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:11:28 #264
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69949410
quote:

Gaaf . Mja, we hebben in ieder geval veel complimenten gekregen tijdens het jaarlijkse ' 5 districten toernooi', zowel van bezoekers als van de bond zelf .
Ben ook heeeeel erg blij ermee . Zit zelf actief in de organisatie die zorgt voor het reilen en zeilen van de kantines, en het zal nog wel wat wennen zijn aangezien bij zaalwedstrijden van ons eerste het gigantisch druk is. Dit hebben we al gemerkt met de 3 laatste wedstrijden die het eerste speelden in onze eigen hal..
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:29 #265
50237 dribbel79
pi_69951737
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Burnie88 het volgende:

[..]
Op zich is de locatie en het complex van DVO ook heel mooi, het is alleen wat oud geworden allemaal. Ook De Meeuwen heeft trouwens een toplocatie en accomodatie.
Bijna vergeten ja, De Meeuwen!! Geweldige locatie en veld, zaal etc.

DVO is ouwe zooi idd, paar weken terug op dat hoofdveld gestaan, in de ovaal lijkt het wel slecht Leenbakker tapijt...helemaal weggesleten!
pi_69959966
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Bijna vergeten ja, De Meeuwen!! Geweldige locatie en veld, zaal etc.

DVO is ouwe zooi idd, paar weken terug op dat hoofdveld gestaan, in de ovaal lijkt het wel slecht Leenbakker tapijt...helemaal weggesleten!
Ik wilde ook De Meeuwen opperen! Maar het veld van ASVD is ook niet mis! Alleen mist de eigen zaal nog (toch?)!
pi_69968007
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Gaaf . Mja, we hebben in ieder geval veel complimenten gekregen tijdens het jaarlijkse ' 5 districten toernooi', zowel van bezoekers als van de bond zelf .
Ben ook heeeeel erg blij ermee . Zit zelf actief in de organisatie die zorgt voor het reilen en zeilen van de kantines, en het zal nog wel wat wennen zijn aangezien bij zaalwedstrijden van ons eerste het gigantisch druk is. Dit hebben we al gemerkt met de 3 laatste wedstrijden die het eerste speelden in onze eigen hal..
Ja daar zal nog wel een hele organisatie (achter moeten) zitten om dat allemaal in goede banen te leiden. Hoeveel leden heeft TOP eigenlijk? 600 ofzoiets?
pi_69968229
Waarom is dit topic nog steeds niet uit m'n AT !!!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:27:54 #269
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69982421
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Bij welke vereniging + team speel jij?
Nu bij Rondom d' Olle Grieze (ROG) in Groningen in het tweede. Speel daarmee 1e klasse veld en zaal. Seizoen hiervoor bij KC Rodenburg in het 2e gespeeld. Op die foto ben ik dat ventje in het blauw .
pi_69984347
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Luco het volgende:

[..]

Nu bij Rondom d' Olle Grieze (ROG) in Groningen in het tweede. Speel daarmee 1e klasse veld en zaal. Seizoen hiervoor bij KC Rodenburg in het 2e gespeeld. Op die foto ben ik dat ventje in het blauw .
Oke dan, gaaf . Je bent rebounder? Ik had eerlijk gezegd nog nooit van ROG gehoord . Maar komt ook omdat ik alleen in oost korfbal.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:24:56 #271
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69984425
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Oke dan, gaaf . Je bent rebounder? Ik had eerlijk gezegd nog nooit van ROG gehoord . Maar komt ook omdat ik alleen in oost korfbal.
Heb altijd landelijk gespeeld, maar ROG kende ik ook niet
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:14:58 #272
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69987724
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:22 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Heb altijd landelijk gespeeld, maar ROG kende ik ook niet
ROG 1 speelt al een tijdje in de 1e klasse, ROG 2 heeft tot nu toe altijd tussen 1e en 2e klasse gehangen, Dit seizoen voor het eerst in de geschiedenis van ROG gehandhaafd met het tweede in de 1e klasse. Volgend jaar "hoge" ambities. Bovenin meedraaien voor zowel 1 als 2.

Over mijn speelstijl: Ik ben inderdaad een rebounder pur sang. 1-1 aanvallen/verdedigen kan ik vrij weinig, maar onder de korf pak ik aanvallend een goede 90% van de ballen en verdedigen minstens de helft. Toch vind ik altijd dat het beter kan. Als iedereen roept dat ik goed gespeeld heb kan ik nog balen van die 3 ballen die ik niet gevangen heb,,,
pi_70010867
KZ in veldfinale. Ik gok op Fortuna als tegenstander.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:28:13 #274
236410 MaleDuck
pi_70020044
Nog mensen die moeten gaan knokken voor een selectieplaats voor volgend seizoen of weten jullie al in welk team jullie komen?
  maandag 15 juni 2009 @ 11:37:41 #275
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70020334
quote:
De TOP-spelers bedankten hun publiek na de 19-23 winst tegen OVVO. Misschien wilden ze zich ook wel een beetje verontschuldigen want echt goed had TOP niet gespeeld. Zoveel supporters mee (waaronder twee bussen) en dan te weinig brengen. “Dat gaan we zaterdag dan ook zeker beter doen”, zei Christa. “En ik ga dan wel die ballen er in gooien”, beloofde Nisha.
De strijd om een plaats in de KL-veldcompetitie is losgebarsten tussen OVVO en TOP/Wereldtickets.nl. Ik ben heel benieuwd wie er as zaterdag wint

verslag

pi_70021239
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
Nog mensen die moeten gaan knokken voor een selectieplaats voor volgend seizoen of weten jullie al in welk team jullie komen?
Ik zit in selectie 1/2. Opstelling 1e kan iedere week variëren, dus niet echt in een vast team.
pi_70021267
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

De strijd om een plaats in de KL-veldcompetitie is losgebarsten tussen OVVO en TOP/Wereldtickets.nl. Ik ben heel benieuwd wie er as zaterdag wint

verslag

Zitten een paar leuke doelpuntjes tussen. TOP verdient het trouwens om te promoveren, hele veldseizoen nog geen pot verloren!
  maandag 15 juni 2009 @ 12:27:15 #278
236410 MaleDuck
pi_70021548
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:10 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik zit in selectie 1/2. Opstelling 1e kan iedere week variëren, dus niet echt in een vast team.
Valt er bij jullie niemand af naar 3? Ik las vanmorgen dat ik mag gaan knokken voor mn plaats in het 4e team...
  maandag 15 juni 2009 @ 12:43:50 #279
50237 dribbel79
pi_70021886
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
Als er niks van buitenaf komt gewoon lekker in Arena 2...ind e wandelgangen gehoord dat er wellicht 4 a 5 heren over zouden komen, dan wordt het different cook..
  maandag 15 juni 2009 @ 13:18:16 #280
236410 MaleDuck
pi_70022817
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:43 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Als er niks van buitenaf komt gewoon lekker in Arena 2...ind e wandelgangen gehoord dat er wellicht 4 a 5 heren over zouden komen, dan wordt het different cook..
tja geruchten... bij ons in de vereniging zouden er 3 dames uit het eerste stoppen.. nu is dat er maar 1...

alleen dit jaar wel veel spelers in de jeugd die overkomen van een andere vereniging, is wel leuk voor mn team, want zo krijgen we nog een goede B2 dit jaar!
pi_70033809
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Valt er bij jullie niemand af naar 3? Ik las vanmorgen dat ik mag gaan knokken voor mn plaats in het 4e team...
Er zijn al mensen afgevallen, selectie voor volgend jaar is nu al bekendgemaakt. Dus ik ben zeker van mijn plekkie, mits mijn knie het volhoudt... Maar daar gaan we vanuit.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:24:53 #282
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70194426
Vanmiddag gaat het los, de promotiewedstrijd tussen Top/Wereldtickets.nl en Ovvo/De Kroon. Mocht er interesse zijn wat de tussenstand is, kunnen jullie deze vinden op http://www.kvtop.nl/joomla/index.php?option=com_liveticker&Itemid=356
pi_70199657
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
Vanmiddag gaat het los, de promotiewedstrijd tussen Top/Wereldtickets.nl en Ovvo/De Kroon. Mocht er interesse zijn wat de tussenstand is, kunnen jullie deze vinden op http://www.kvtop.nl/joomla/index.php?option=com_liveticker&Itemid=356
Gefeliciteerd met de promotie! Dik verdiend. Wat een mooi seizoen heeft TOP gedraaid zeg!

Volgens mij was de 2e helft supersterk van TOP? Of was OVVO zo zwak?
pi_70203807

Laatste foto van mij aan het korfballen de komende tijd! Heb besloten dit mijn laatste seizoen te maken en wat anders te proberen. Vind het toch wel jammer. Maar ik heb best wel zin om te beginnen met basketbal. Misschien is het niks en ben ik over een jaar terug, maar dan heb ik het tenminste geprobeert.

Pic related, its me na een vrije bal te hebben gegooid.

zondag 21 juni 2009 @ 00:51:02 #285
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70211142
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:44 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met de promotie! Dik verdiend. Wat een mooi seizoen heeft TOP gedraaid zeg!

Volgens mij was de 2e helft supersterk van TOP? Of was OVVO zo zwak?
TOP (s) was zeker supersterk . Beter dan de eerste helft
  zondag 21 juni 2009 @ 00:53:34 #286
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_70211181

Rook FTW! Wedstrijd werd zelfs stil gelegd na +/- 4/5 minuten aangezien de spelers/speelsters last van de rook hadden . Eerste helft was het een beetje aanvoelen naar mijn geweten, zelfs de scheids had af en toe wat last van vreemde conclusies.. En dus ook wel af en toe wat neigingen naar elkaar toe..
2de helft waren Top/Wereldtickets.nl wel sterker in de wedstrijd, en was de wedstijd zeker na 10-15 minuten gespeeld. Er vielen meer doelpunten, en na een voorsprong van +6 was het spelletje eigenlijk gespeeld.
Feestje was daarom ook niet meer dan waard .
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:02:17 #287
50237 dribbel79
pi_70342724
SKF-Oranje: 11-36
pi_70352200
Haha, was je er bij dribbel? Vette uitslag.
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:21:23 #289
50237 dribbel79
pi_70356851
Yep, da's 3 minuten fietsen, dus was erbij...dat Nederlands Team...tsjongejonge, wat een gasten...alsof SKF niet meedeed
pi_70356903
Haha lachen. Luuk van de Kuilen speelde zijn allereerste wedstrijd met SKF tegen Oranje. Zal hij met weemoed op terugkijken

Wie was topscoorder aan kant van Oranje?
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:56:37 #291
50237 dribbel79
pi_70367593
Luuk zal zijn goal in de laatste minuut in ieder geval de rest van z'n leven herinneren...schot van de middellijn, zou ruim over gaan, Leon Simons (verd.) tilt de paal op, waardoor het alsnog een goal is...Berthold Komduur keurde hem goed...hele strakke actie!

Maareh, geen idee, Jos of Tim denk ik...
pi_70367802
Haha, ik had het gelezen van dat doelpunt ja. Wel gaaf dat die gewoon goedgekeurd werd, en ook gaaf voor Luuk.

Ik vind de uitslag wel heeeeeeel groot.. Natuurlijk, Oranje is een ongelovelijk goed team (wat een opstelling!), maar SKF is toch hoofdklasser. Zo dik verliezen is dan wel opvallend vind ik. Of was het meer een lolwedstrijdje?
pi_70367929
Thankgod, dit topic is bijna dicht.
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:18:29 #294
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70368221
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef raaavi het volgende:
Er komt gewon een nieuwe hoor
pi_70368697
quote:
Thankgod dat je opmerking geen indruk maakt op de users hier in dit topic.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:13:21 #296
50237 dribbel79
pi_70393574
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, ik had het gelezen van dat doelpunt ja. Wel gaaf dat die gewoon goedgekeurd werd, en ook gaaf voor Luuk.

Ik vind de uitslag wel heeeeeeel groot.. Natuurlijk, Oranje is een ongelovelijk goed team (wat een opstelling!), maar SKF is toch hoofdklasser. Zo dik verliezen is dan wel opvallend vind ik. Of was het meer een lolwedstrijdje?
SKF is al tijden niet meer in goede doen, dus de uitslag was van tevoren eigenlijk al bekend
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:15:19 #297
50237 dribbel79
pi_70393639
quote:
Jouw fantastische "Puma Jamaica" topic gelukkig ook...
pi_70393799
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:13 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

SKF is al tijden niet meer in goede doen, dus de uitslag was van tevoren eigenlijk al bekend
Oh ja, dat zeker. Maar meer dan 30 om de oren krijgen is niet best.

SKF had als doelstelling om afgelopen seizoen in de zaal te promoveren naar de KL, ondertussen degradeerden ze zowat uit de hoofdklase.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:48:48 #299
50237 dribbel79
pi_70487502
Arena 2 is alsnog gepromoveerd naar R3L
Topseizoen, alle seniorenteams kampioen en/of gepromoveerd!
pi_70487562
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Thankgod dat je opmerking geen indruk maakt op de users hier in dit topic.
was ook niet te verwachten nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')