Niet wegglijden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:27 schreef Luco het volgende:
Gelukkig nog op gras.... Kerel, kunstgras speelt veel lekkerder... Tenminste niet zo erg wegglijden, je kan de bal via de grond spelen enzo...
Heb je stalen noppen? Als je geen stalen noppen hebt, kan je vaak gewoon op kunstgras spelen.
Vergeleken met op gras spelen glij je op (goed) kunstgras helemaal niet weg! Ik ga echt niet voor die 2-3 wedstrijden per seizoen kicksen kopen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Niet wegglijden?
Afgelopen zaterdag bij Sparta Zwolle gespeeld, op kunstgras, en dat was gewoon net een ijsbaan met 2 korven in het veld.
Ik vind kunstgras lekker spelen, maar het moet geen zandbak zijn zoals in Zwolle.
Op goed kunstgras glij je niet weg, alleen bij sommige verenigingen is de verhouding zand / kunstgras verkeerd. Dan lijkt het alsof je op zand speelt ipv op gras. En dat is niet bij alle verenigingen. Ik kan genoeg verenigingen opnoemen waar het kunstgras goed is.quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Vergeleken met op gras spelen glij je op (goed) kunstgras helemaal niet weg! Ik ga echt niet voor die 2-3 wedstrijden per seizoen kicksen kopen...
Nou, de accomodatie is niet van ons. Wij 'huren' het van de gemeente. Zodra het nieuwe sportcomplex word aangelegd zullen er voor ons kunstgrasvelden neergelegd worden. Dat is een belofte van de gemeente.quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef Luco het volgende:
Hoezo mogen jullie geen kunstgras aanleggen dan?
Ik heb dit weekend dus op gras gespeeld, en daarna bij het 1e (op kunstgras) reserve gezeten. Wat een verschil zeg, zeker als je het zo op 1 dag merkt. In een keer weer grip enzo!
Mijn oude vereniging had net 10 jaar hun accomodatie, en toen besloot de gemeente dat daar een nieuwbouwwijk moest komen. Resultaat: Vereniging krijgt veel te veel geld voor huidige accomodatie, krijgt nieuwe accomodatie, 200 meter verderop, en mag kunstgras aan laten leggen enzo! Was wel mooi geregeld
Welke ploeg kwam er dan uit Almere... Ook zo'n naam, maar geen idee hoe.quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik ben idd Exakwa..... (Lelystad). en we korfballen nu op het Langezand....
EKVA is Almerequote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welke ploeg kwam er dan uit Almere... Ook zo'n naam, maar geen idee hoe.
Eerste Korfbal Vereniging Almerequote:
hey, wie helpt jullie aan postings??quote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dribbel, Foksuk is uit Almere = Excava ofzo.Onze (Koveni) nieuwe accomodatie is idd op Zandveld. (Waar vroeger Minerva speelde.)
Reserve 6e klassequote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef geefomditkind het volgende:
Hoe hoog spelen jullie allemaal?
Tsja, 2 opties:quote:
Nouja, ik ben afgelopen seizoen breedtesport-scheidsrechter gewordne, maar daar werd nog niet de nieuwe regels bij geleerd..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Luco het volgende:
Regels zijn niet bijster moeilijk. Daarnaast, als het eerste van je verening Overgangsklasse, Hoofdklasse of Korfbal League speelt, mag ik aannemen dat je als senioor of junioor al bekend bent met de nieuwe regels!
Net gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Even een schopje. Ik hoop dat iedereen bij een avond is geweest tbv. de veranderende regels van het KNKV?
Afgelopen zaalseizoen met 1 tegen DKV Victoria gespeeld??quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Yurzinho het volgende:
Heb de nieuwe Asics gisteren gekocht. Zitten heerlijk, is voor het eerst dat ik schoenen van Asics heb.
Nu nog anderhalve week wachten tot de eerste training. En dan, een paar weken later, weet ik of ik in het tweede speel, of heel misschien in het eerste! Maar laat ik er maar gewoon van uit gaan dat ik weer in het tweede ga ballen
Oja, bij HKV/Ons Eibernest![]()
Ik speelde afgelopen seizoen in 2, maar ik was er wel bij in de zaal jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Afgelopen zaalseizoen met 1 tegen DKV Victoria gespeeld??
heb ze maandag ook aangehad, liepen perfect!!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Yurzinho het volgende:
Heb de nieuwe Asics gisteren gekocht. Zitten heerlijk, is voor het eerst dat ik schoenen van Asics heb.
Nu nog anderhalve week wachten tot de eerste training. En dan, een paar weken later, weet ik of ik in het tweede speel, of heel misschien in het eerste! Maar laat ik er maar gewoon van uit gaan dat ik weer in het tweede ga ballen
Oja, bij HKV/Ons Eibernest![]()
Rechtsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |