Marktplaats valt me dan niet eens zoveel op, maar mooi is anders idd.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
http://www.bright.nl/hyves-en-marktplaats-spuuglelijk is toch echt zóóóóó waar! Hyves en Marktplaats zijn eigenlijk complete klotesites qua gebruiksvriendelijkheid. Best vreemd dus dat ze zo populair zijn in NL...
Er zit trouwens een nieuwe layout aan te komen voor Hyves. Tot nu toe is het enige wat bekend is deze vage screenshot:quote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Marktplaats valt me dan niet eens zoveel op, maar mooi is anders idd.
Maar Hyves is echt serieus te erg
Snap niet dat de makers dat niet zien eigenlijk
Ik zie niet waarom dat niet samen zou gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
marktplaats moet ook niet mooi worden, het moet snel laden
Heb je ook lekker veel aanquote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit trouwens een nieuwe layout aan te komen voor Hyves. Tot nu toe is het enige wat bekend is deze vage screenshot:
[ afbeelding ]
http://flickr.com/photos/roeljewel/3043539959/quote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef Maricha het volgende:
http://www.flickr.com/photos/maricha/3043491497/
Zal mij benieuwen. Ik hoop dat ze een beetje naar Facebook kijken. Die site ziet er tenminste gelikt uitquote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit trouwens een nieuwe layout aan te komen voor Hyves. Tot nu toe is het enige wat bekend is deze vage screenshot:
[ afbeelding ]
Mja, op zich kan je er wel doorheen zien dat ze redelijk dichtbij de huidige indeling blijven (profiel-afbeelding links, vrienden rechts), maar dat ze verder wel alles wat strakker en (hopelijk) overzichtelijker maken. En da's een zeer welkome verbetering.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ook lekker veel aan![]()
Maar het maakt mij niet uit, zit toch niet op Hyves
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Als de de nummer van dit topic in een andere volgorde zet dan krijg je een andere zender
Goedenavond
Vissenkopquote:Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Als de de nummer van dit topic in een andere volgorde zet dan krijg je een andere zender
Goedenavond
En je brilquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg hem alleen scherpgesteld op mijn neus
In het begin vond ik het nummer helemaal niks. Maar hoe vaker ik hem hoor hoe beter hij wordtquote:
50mm 1.8quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En je bril. Erg kleine scherptediepte
.
Blijft een gok he?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg hem alleen scherpgesteld op mijn neus
Ja, psiesquote:
Leuk al die foto's, zeker ook van de mensen die ik nog nooit gezien heb in de studioquote:
scheelt dat dit geen anoniem clubje posters isquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Leuk al die foto's, zeker ook van de mensen die ik nog nooit gezien heb in de studio
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[offtopic]Wat de hel doet Tim de Cler bij Oranje?! Ik wil die man niet eens bij ons op linksback hebben![/offtopic]
Mijn kop heb je al op twitter voorbij zien komenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Leuk al die foto's, zeker ook van de mensen die ik nog nooit gezien heb in de studio
Dat is niet om te lachen, dat meen ik echt!quote:
Trustenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik ga slapen, morgen om 5.00 moet ik er alweer uit.
Truste
Trustenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Mokus het volgende:
3-1, goh, leuk met al die zweden in huis
en ga meteen maar richting bed![]()
krijg gelijk zin in zweedse gehakt balletjesquote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Mokus het volgende:
3-1, goh, leuk met al die zweden in huis
en ga meteen maar richting bed![]()
Ik ben aan de 19dvd-box vanquote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan nou niet zeggen dat ik 3voor12 leuk vind vanavond
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben aan de 19dvd-box vanMichael Palin _O begonnen.
35 uur materiaal in die boxquote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], lange nacht wordt het voor je
Heeft hij zoveel goeds gemaakt danquote:Op woensdag 19 november 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
35 uur materiaal in die box.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft hij zoveel goeds gemaakt dan, neem aan dat je de travelbox bedoelt
Ik zit eerlijk gezegd mijn MP3 chaos te beluisteren. Maar nummer van de Killers hoorde ik wel, en klonk mij zo direct een stuk beter dan Humanquote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hej DiedjeeJquote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Eej Hans.![]()
Morgenavond komt Marike Jager in Simplon. Dus mocht je haar willen zien.![]()
Ik vind 't wel weer mooi geweest voor vandaag. In bed nog ff wat muziek luisteren, en dan pitten.
Ik ook nog niet... vond het gisteren met Corton een stuk boeiender.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waar blijft die van jou om de groep te complementerenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef -Hans- het volgende:
Leuk al die foto's van jullie ! vooral die van Marisj
Denk niet dat het gaat lukken met mijn KPN Swing 620quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar blijft die van jou om de groep te complementeren
Tssssquote:Op donderdag 20 november 2008 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken met mijn KPN Swing 620
Sorry Roel ! qua mobiele telefoons loop ik echt zwaar achter, maar... heb dan ook niet zoveel met die dingen. Ding staat ook vaker uit dan aan. Sterker nog, er is een periode geweest dat ik mezelf moest bellen want anders verliep het beltegoed (te lang niet gebruikt).quote:
Dan moet je ff iets anders pakken waarmee je een foto kunt makenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry Roel ! qua mobiele telefoons loop ik echt zwaar achter, maar... heb dan ook niet zoveel met die dingen. Ding staat ook vaker uit dan aan. Sterker nog, er is een periode geweest dat ik mezelf moest bellen want anders verliep het beltegoed (te lang niet gebruikt).
Mwa, vind het wel prima zo..quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet je ff iets anders pakken waarmee je een foto kunt maken.
Trustenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Welterusten Roel !
* -Hans- gaat nog even in de kamer naar Regio FM luisteren.
Bij mij om 10u Nederlands.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Mogge
ALleen om 9 uur Marketing vandaag.
Roos is er komende nacht (do op vr).quote:Op donderdag 20 november 2008 05:40 schreef MissHobje het volgende:
Jups enne 3fm heeft er goed bij geholpen![]()
Alhoewel ik dacht dat Roosmarijn er zo zou zijn eerder deze nacht
Of weer in slaap te vallen op je werk. Maar wel een lekker nummertje.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een plaat om wakker te worden![]()
.
Nu Paganini, niet verkeerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien draaien ze daar wel leukere muziek dan atm op 3fm
Zo es ff zappenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:10 schreef Sirolf het volgende:
Het is toch best vreemd om naar Radio 4 te luisteren en daar Paul Rabbering te horen.
Al is de ether-ontvangst zwaar klote...
Moet je wel opschieten, want om 11.00 komt Giel...quote:
Ow, kutquote:Op donderdag 20 november 2008 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want om 11.00 komt Giel...
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:Under pressure
![]()
Het luistert wel raar, radio 4 via m'n mp3-speler in m'n linkeroor en 3 via de radio in m'n rechteroor.
Om 13 uur kan je weer luisteren. Dan komt de badeend- en Disney-verslaafde.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, kut. Es ff kijken wat de 4FM-planning voor de rest van de dag is dan
.
Ah, dan stel ik 't ff tot dan uitquote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 13 uur kan je weer luisteren. Dan komt de badeend- en Disney-verslaafde.
Ik ben erg benieuwd naar waar Eric mee komt. Er zitten nogal wat klassieke invloeden in de metal, dus daar zit ik op te hopen. Ik lach me nu al gek om de reacties die ze dan gaan krijgenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, kut. Es ff kijken wat de 4FM-planning voor de rest van de dag is dan
.
Hehe, ik denk niet dat ze dat kunnen waarderen. Maar het zou wel geweldig zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar waar Eric mee komt. Er zitten nogal wat klassieke invloeden in de metal, dus daar zit ik op te hopen. Ik lach me nu al gek om de reacties die ze dan gaan krijgen
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar waar Eric mee komt. Er zitten nogal wat klassieke invloeden in de metal, dus daar zit ik op te hopen. Ik lach me nu al gek om de reacties die ze dan gaan krijgen
Als Eric Orion draait, is hij een nog grotere held dan dat hij al was.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef Mokus het volgende:
[..]
Hehe, ik denk niet dat ze dat kunnen waarderen. Maar het zou wel geweldig zijn.
En als hij Apocalyptica gaat draaien kan hij refereren naar het creatieve gebruik van de celloquote:Op donderdag 20 november 2008 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Eric Orion draait, is hij een nog grotere held dan dat hij al was.
Tja, Apocalyptica. Het ligt bijna tè voor de hand om dat te draaien.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:47 schreef Mokus het volgende:
[..]
En als hij Apocalyptica gaat draaien kan hij refereren naar het creatieve gebruik van de cello
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef Sersjee het volgende:
De website waar Giel het over had, met de klassieke invloeden op pop.
Dat spreek je uit als HTTP://WWW.NIEDERSCHLAGSRADAR.DE!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de buienradar speciaal voor Herr Ekdom is ook online: http://www.niederschlagsradar.de/
quote:DJ Tiësto treedt op 4 december op in poppodium Mezz in Breda tijdens de 3FM Serious Request Pre-Party. Hij zal samen met Giel Beelen plaatsnemen achter de draaitafels.
LOLquote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat spreek je uit als HTTP://WWW.NIEDERSCHLAGSRADAR.DE!
Goed geregeldquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef -Hans- het volgende:
Tiësto treedt op tijdens 3FM Serious Request Pre-Party
[..]
Niet verkeerd inderdaadquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Mooi stuk blijft dat toch, de Bolero.
Ik vind er he-le-maal niets aanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een groeier de nieuwe plaat van Duffy.
Ze heeft inderdaad wel een erg vaag stemgeluid en op het eind gaat ze forceren en dat vind ik persoonlijk wat minder.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind er he-le-maal niets aan. Met d'r kutstem.
Lang geleden iddquote:Op donderdag 20 november 2008 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Leuk om Grace Kelly weer eens te horen
Al even jaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef -Hans- het volgende:
Ej Roel ben jij Take back the city ook al een beetje zat?
Begrijpelijk.. had eigenlijk verwacht dat Take Back The City al wat vaker op 3FM was gedraaid dan 159x.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al even ja. In Ierland werd ie al volop gedraaid, dus ik liep al wat voor
.
Lach jij nou om Gielquote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draait Giel Chumbawamba op Radio 4![]()
.
Tja, het trompetstuk blijkt afgeleid te zijn van een klassiek stuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draait Giel Chumbawamba op Radio 4![]()
.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Lach jij nou om Giel![]()
Dat ik dat nog mee mag maken
Hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Giel ook met z'n normale jingles op radio 4. PRIJZEN, MENSEN, PRIJZEN!
Ik vind het wel leuk. Raar dat ze daar geen galm hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Giel ook met z'n normale jingles op radio 4. PRIJZEN, MENSEN, PRIJZEN!
quote:13.00 – 15.00 uur: Michiel Veenstra en Mark Brouwers
15.00 – 17.00 uur: Eric Corton en Wouter Pleijsier
17.00 – 19.30 uur: Rob Stenders en Ernst Daniël Smid
Heel raar iddquote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Raar dat ze daar geen galm hebben
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef Sersjee het volgende:
"Toch jammer dat je bij je ontmaagding je zwangere vrouw meeneemt"
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef Sersjee het volgende:
"Toch jammer dat je bij je ontmaagding je zwangere vrouw meeneemt"
Die mag je zelf gaan maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echte klassieker @ Radio 4. Bizet's Carmen
.
Bestaat 4fmfan.nl nog niet?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne afwisseling, dat Radio 4.
He, damnquote:
My sentiments exactly! Ik heb hier de radio op 4 gezet, zit ik tenminste niet meer met een oordopje te kloten. M'n collega's vinden het gelukkig ook wel geinig...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:15 schreef Impry het volgende:
[..]
InderdaadZeker een beetje de uitleg/verhalen er omheen zijn erg leuk.
Normaal als ik wel eens Radio 4 luister komt er 'professioneel' geneuzel achteraan waarvan je de ballen maar snapt. Dus nu is het echt eigenlijk Klassiek Voor Dummies.![]()
Ik ben blij dat ik lekker thuis hiernaar kan luisteren. Op kantoor kunnen ze 4 niet aanhorenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
My sentiments exactly! Ik heb hier de radio op 4 gezet, zit ik tenminste niet meer met een oordopje te kloten. M'n collega's vinden het gelukkig ook wel geinig...
Toch vreemd, zo met dat logoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
scherpe picsquote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oe! Dat zou zeer gewaardeerd wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou een van de dj's het nog aandurven omNessun Dorma
ertussendoor te gooien
nice!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk feestje: http://glamour.blog.nl/vi(...)estje-van-20-miljoen. Met Kylie
.
quote:Keuze uit 80's. Wordt 't dansen, springen of meezingen? Kies maar!
King - Love and pride
Terence Trent D'arby - Dance little sister
Opus - Life is live
Zeker heel mooi album.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef Impry het volgende:
Amelie!!! Heb die soundtrack CD ook thuis liggen, echt geweldige muziek. Heel erg mooi.
Als het aan mij ligt, mooiste soundtrack ooitquote:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n kwaliteit stream voor de 3FM webcam.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
scherpe pics
edit: geinig t-shirt
Zag zelfs een 5.1 stream voor radio 4quote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n kwaliteit stream voor de 3FM webcam.
773kbps video, 128kbps geluid!
Huh zo hoog?! dat halen ze bij 3FM echt bij lange na niet. Geloof dat de 3FM cam maar 273kbps is. Zou opzich niet verkeerd zijn als 3FM in elk geval een 128 kbps audio stream zou aanbieden.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze dat op 3fm aanbieden raakt op vrijdagavond de server overhit...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die 128kbps audiostream is er al een tijdje (zowel via WMA als Shoutcast), maar de audiokwaliteit bij de webcam is gewoon zwaar klote (32kbpsquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh zo hoog?! dat halen ze bij 3FM echt bij lange na niet. Geloof dat de 3FM cam maar 273kbps is. Zou opzich niet verkeerd zijn als 3FM in elk geval een 128 kbps audio stream zou aanbieden.
denk dat ze op deze manier minder rechten over de audio hoeven te betalen, de buma naait iedereen als het even kan.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Mokus het volgende:
[..]
Als ze dat op 3fm aanbieden raakt op vrijdagavond de server overhit...
Comptine is vreselijk mooi. Maar van A Quai kon ik altijd erg vrolijk wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Impry het volgende:
[..]
Alhoewel ik de accordeon-stukken nog wel meer kan waarderen dan de piano-nummers.
Die andere 2 zijn dan ook echt een stuk minder, imo. Gelukkig staat nummer 3 nog aardig bovenaan. Bij dat liedje moet ik altijd aan Maradonna denken die staat hoog te houden op de muziek van Opus.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die keus is niet zo heel moeilijk
Maar op de muziek van radio 4 zitten toch ook rechten?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat ze op deze manier minder rechten over de audio hoeven te betalen, de buma naait iedereen als het even kan.
als de muziek ouder is dan 100 jaar dan is het rechtenvrijquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef Mokus het volgende:
[..]
Maar op de muziek van radio 4 zitten toch ook rechten?
Ooh? dan moet ik die link maar eens even snel op mijn website plaatsen want ik luister nu altijd naar de 96 kbps variant.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die 128kbps audiostream is er al een tijdje (zowel via WMA als Shoutcast),
Inderdaad.quote:maar de audiokwaliteit bij de webcam is gewoon zwaar klote (32kbps).
Ah... weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als de muziek ouder is dan 100 jaar dan is het rechtenvrij
Dat. En er zullen minder luisteraars naar de Radio 4-stream luisteren dan die op 3FM. En bij klassieke muziek is de kwaliteit nog net wat belangrijker dan bij bijvoorbeeld Jay-Zquote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als de muziek ouder is dan 100 jaar dan is het rechtenvrij
Radio 4 wordt toch betaald uit een cultuurfonds, die hoeven geen winsten te draaien.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En gewoon geen reclame op Radio 4. Zo kan het ook
.
Dat hoeft de hele publieke omroep nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Radio 4 wordt toch betaald uit een cultuurfonds, die hoeven geen winsten te draaien.
ze oefenen bij 3fm vast om als commerciële omroep te werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoeft de hele publieke omroep niet. Na die paar uurtjes Radio 4 is het me al duidelijk dat daar de commercie níet het belangrijkste is... (itt 3FM af en toe
).
Dat lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze oefenen bij 3fm vast om als commerciële omroep te werken
in slaap gevallen, val bijna in slaap met radio 4quote:Op donderdag 20 november 2008 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Veenstra er nog? Heb 'm na 14.00 uur nog niet gehoord.
omgquote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://jalopnik.com/photogallery/failcarstuff/1004653703.
Goedemiddagquote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!Wat draait michiel gekke muziek!
Nog bijzondere zaken die naar voren zijn gekomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, uitleg over de muziekredactie.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gevonden: Songs from the Labyrinth.
Het eerste deel vond ik nog wel goed te doen, maar na 14 uur ben ik ook afgehaakt...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Impry het volgende:
Moet zeggen dat ik het programma van Michiel tot nu toch wel het 'zwaarste' programma vond van Radio4 van vandaag. Niet helemaal mijn ding dus al die lange muziekstukken.
Mwah, ik kan die pianomuziek wel waarderenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Impry het volgende:
Moet zeggen dat ik het programma van Michiel tot nu toch wel het 'zwaarste' programma vond van Radio4 van vandaag. Niet helemaal mijn ding dus al die lange muziekstukken.
Hierna trouwens Eric Corton en Wouter Pleijsier tot 17:00quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Impry het volgende:
Ik vind het wel een goed nummerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de nieuwe Razorlight? uuhhm ben er nog niet echt weg van.
Misschien een kwestie van wennen maar ik vind het een vrij zware plaat. Ben de vrolijkheid van hun vorige singles (bijv in the morning) gewend.quote:
Nananananaquote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat of niet? [ afbeelding ]
Zometeen de UJDT met Opus
Dat laatste zou best kunnenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nanananana
Nanananana (all together now)
Nanananana
Nanananana
Life (nanananana)
Life is life (nanananana)
Labadab dab dab life (nanananana)
Liiiiiiiife (nanananana)
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about the rest
And you all get the power
You all get the best
When everyone gets everything
And every song everybody sings
And it's life (nanananana)
Life is life when we all feel the power
Life is life come on, stand up and dance
Life is life when the feeling of the people
Life is life is the feeling of the band
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about the rest
Then you all get the power
You all get the best
When everyone gives everything
And every song everybody sings
And it's life (nanananana)
Life (nanananana)
(nanananana)
(nanananana)
(nanananana)
Life (nanananana)
Live is life (nanananana)
And you call when it's over
You call it should last
Every minute of the future
Is a memory of the past
Cause we all gave the power
We all gave the best
And everyone gave everything
And every song everybody sang
Life is life
de tekst is waarschijnlijk geschreven die around the world ook geschreven heeft
Als je het hoort, herken je het wel. Erg mooi!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh, die ken ik dan weer niet.Dacht dat het ging over de Franse groep Air.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |