quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Je probeert wel heel hard Emimich, zou haast denken dat je gewoon een ordinaire troll bent.
En je hebt gelijk, ik ben echt de ultieme ICT-nerd, ik weet me geen houding te geven bij vrouwen en ik vind ze ook heel erg speciaal. Ik ben ook nog maagd en versier nooit vrouwen.
Ik snap dat je me ertussen zet omdat je heel hard probeert om me te provoceren enzo, maar je kan ook te hard je best doen. Give it a rest man. Zet me straks laag in je stakkerlijst-update en doe alsof iemand naast jezelf er ook maar een ene fuck om geeft, maar ik heb niet zoveel zin in een dickmeasuring-contest op 't forum.
Pwnd^2quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Je probeert wel heel hard Emimich, zou haast denken dat je gewoon een ordinaire troll bent.
En je hebt gelijk, ik ben echt de ultieme ICT-nerd, ik weet me geen houding te geven bij vrouwen en ik vind ze ook heel erg speciaal. Ik ben ook nog maagd en versier nooit vrouwen.
Ik snap dat je me ertussen zet omdat je heel hard probeert om me te provoceren enzo, maar je kan ook te hard je best doen. Give it a rest man. Zet me straks laag in je stakkerlijst-update en doe alsof iemand naast jezelf er ook maar een ene fuck om geeft, maar ik heb niet zoveel zin in een dickmeasuring-contest op 't forum.
Wat ben je toch een jenkie in de koelkastquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even alle relevante links voor je omtrent de rel:
Origineel:
Auw.. (Incl. pic)![]()
Ophef:
De PM van Emimich afgelopen nacht
[KLB Mênnus FB] Waar nieuwe mods gekozen worden!
Lemmingen:
Vraagje over intieme piercing![]()
Vriendin wil piercing
Relevante users naar aanleiding van dit voorbeeld waar TS in de OP op zou doelen:
- Sackboy
- IQM
- leolinedance
- postmortum
- jordeeeh
- Jajong
Het kan geen toeval zijn dat dit gehele rijtje users laag in een niet nader te noemen 'lijstje' staat!
Pas op man, straks kom je nog in kaste 4.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn God, hoe triest over BT & Emi.
Emi, dat valt mij erg tegen.
Lid van 2 kastes zijn... Uhm, ik ben wel benieuwd hoe het is om een paria te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pas op man, straks kom je nog in kaste 4.
[Scaurus] Moderniteitquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het juist triest dat jullie gaan huilen op het internet
mission accomplished
Ik denk het ja, stel je voor. The horrorquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Lid van 2 kastes zijn... Uhm, ik ben wel benieuwd hoe het is om een paria te zijn.Dan krijg ik dus bepaalde PM's over users niet? Of gaat Emi dan nare PM's over mijn kastevrienden sturen naar andere fok!'ers uit de hogere kastes?
Zo kun je natuurlijk alles wel relativeren he.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het juist triest dat jullie gaan huilen op het internet
mission accomplished
Waarom voel je je dan weer überhaupt geroepen om hier te reageren én in bijvoorbeeld de FB?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef Jajong het volgende:
Mijn God, wellicht moet ik hier een documentaire over maken voor IDFA 2009. Grove mensenrechtenschendingen hier, maar toch getolereerd door de fascistische mods.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk het ja, stel je voor. The horror.
Ach ja, niet iedereen is een fan enkel en alleen het vrijheid, blijheid enquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn God, hoe triest over BT & Emi.
Emi, dat valt mij erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |