quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
dat is het themaquote:Op woensdag 19 november 2008 20:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jong, je zet een anorexiawijf in de wiki..je ownt heulegaar niet
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef wobble het volgende:
IKKE IKEE
4 minuten te lang noemenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, dat moet je niet in de wiki aanpassen eiis dat nu zo moeilijk te snappen?
ik begon al helemaal te trillen heur,quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
[..]
4 minuten te lang noemen
Beter dan iemand die geen lapo heeft maar wel heel erg graag de op wilt doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik begon al helemaal te trillen heur,
en tevens past deze naab de OP in de wiki aan
Wou ik niet graag maar 4minuten is een onacceptabele tijd om een topic te openen..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beter dan iemand die geen lapo heeft maar wel heel erg graag de op wilt doen.
ja, met je flaptietenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beter dan iemand die geen lapo heeft maar wel heel erg graag de op wilt doen.
Niet dat daar wat mee gedaan wordt, maar goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat is inderdaad behoorlijk fail, echter moet ik hem wel kudo's geven aangezien dit een vooruitgang is omdat hier tenminste een THEMA in zit.
De KLB kasten zijn slechts enkele keren per jaar veranderbaar, niet elke maand, gij kluns!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
Eminich komt er binnenkort nog zon kankerkast van jou?
en weer een puntenmindering voor het gekozen plaatjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat is inderdaad behoorlijk fail, echter moet ik hem wel kudo's geven aangezien dit een vooruitgang is omdat hier tenminste een THEMA in zit.
Je herkent kwaliteit zo makkelijk hè, lang leve het kaste-systeem, lang leve kaste 1!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:58 schreef RickoKun het volgende:
De KLB kasten zijn slechts enkele keren per jaar veranderbaar, niet elke maand, gij kluns!
er komt in december een nieuwe kastequote:Op woensdag 19 november 2008 20:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De KLB kasten zijn slechts enkele keren per jaar veranderbaar, niet elke maand, gij kluns!
WELKE FILM WAS HET?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je herkent kwaliteit zo makkelijk hè, lang leve het kaste-systeem, lang leve kaste 1!
Zie vorig topic!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef Devvie het volgende:
WELKE FILM WAS HET?
zie jij ergens een teken van haat tegenover hem dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Respect voor straatsoldaat Ricko bitte.
die nieuwe mod faaltquote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Emimich het volgende:
Zou dit dan de eerste keer zijn dat er 2 SC-topics geopend worden en dat ze beiden vol raken voordat er een vuige mod is langs gekomen?
of 2topics simultaan volbaggerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
of 2topics simultaan volbaggerenKlinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ff zorgen dat we geen dingen door elkaar gaan halen
![]()
De andere topic word een Joey Neubert aanbid topic![]()
Nee, maar ik wilde dat even duidelijk stellen!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:03 schreef Devvie het volgende:
zie jij ergens een teken van haat tegenover hem dan?
Voorbeelden!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:03 schreef Devvie het volgende:
die nieuwe mod faalt
Oh kut, dit was een domme post, je doelde op deze 2 topics.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
Voorbeelden!
OK, nu naar het echte bazentopic, want deze is fur teh noobsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde dat even duidelijk stellen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh kut, dit was een domme post, je doelde op deze 2 topics.
deze gaat zo dichtquote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef Noorsbloed het volgende:
FOTO'S VAN MIJN NIEUWE HUISJE KOMEN NU ZO
quote:
Onze Scandinavische held is er weer, je hebt weer wat gemist in de BT-gate (pun intended)!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef Noorsbloed het volgende:
FOTO'S VAN MIJN NIEUWE HUISJE KOMEN NU ZO
Verkapte 'mijn-topic-heeft-een-kick-nodig post'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |