Oh jee, is dit weer het begin van iets?quote:
You tell me.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Geen idee.quote:
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets moet je boven staan en wel professioneel op reageren dan.
En jij bent?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.
Als jij naast de mount Everest staat, ligt deze volledig in de schaduw, zo groot is jouw aanzien!
pinguins rule! period...quote:
MLI!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Sedan, loop niet zo kinderachtig te zuigen. Ga anders ergens fappen in plaats van te geilen op het idee hoe je zoveel mogelijk mensen over de zeik helpt. Kwaakvaak is hier heel wat geliefder en bekender dan jij ook.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Hey Tquote:
Nou, neuken dan maar ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Geen seks geeft frustratie, dat moge duidelijk zijn.
Hyves.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Hallo ondeugende jonge dame.quote:
Klink ik gefrustreerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |