Hoi D_Hquote:
Hoi CGquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Systeem is hier TRAAAAG!!!!
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen iedereenwat een warm welkom
Ja erg he, en wel voor een leuke meid die er nu niet eens is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.
Meisje die vragen worden .......quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......Ze had het niet moeten vragen D_HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.
What's in a name ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebben
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondquote:Op donderdag 20 november 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondDus dan moeten ze maar zoeken
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltjelief!![]()
JB(sorry ben geen D_H
)
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Dusquote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:
Nee, zometeen vergaderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Weer hard aan het werk? En straks weer meebleren in de kelder?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:op google schreef Cuegirllie het volgende:[Dat ..... is gewoon prettig typen, Ejaculeer over mijn voorgevel doe dan maar .. spuit me ..
Maar natuurlijk zijn wij blij!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
wel eens van planning gehoord?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
druk druk druk vandaag.. Veel dingen die gisteren klaar moesten zijn en pas morgen gedaan kunnen worden.
Dat is heel triest ja.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Eikels dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Niet doen !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Ik zou er iig wat van zeggen ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen !
Face-to-face zeggen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou je mond.
Irritant mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |