Het barst hier van de (aspirant) tekstschrijvers, redacteuren, copywriters (pick me!) en neerlandici. Dat komt heus goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee, pas bij hfdst 4
En dan moet het nog in jip en janneke taal gegoten worden, dan moet ik het nog leuk en grappig maken en handige tips en truuks verzamelen en alle cheats per hfdst bijvoegen.
Dan moet het nog wetenschappelijk onderbouwd en gesteund worden door prof Katan en consorten en dan moeten de teksten nagekeken worden door een redactioneel wonder.
Zeker pas winter 2009. Het is niet zo makkelijk als het lijkt, zeker om het helder vanuit je hoofd op papier te rammen.
Sorry, ik ben er vandaag niet helemaal bij.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedenk dat voortaan vóórdat je me een bloedlip mept, wil je?
voor 15 euro heb je er al 1quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kost geld en dat heb ik niet.
Bovendien heb ik slechte ervaringen met vibratoren (niks is krachtig genoeg!) en ik ben bang dat ik vergeet dat ding goed op te ruimen
Het zoontje van Marks zus kwam hier vroegah wel eens en die nam alles van mijn kamer mee naar Marks kamer. Ik moet er niet aan denken dat hij met mijn vibrator was komen aan zetten.
Shit zeg, da's behoorlijk klote ja!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef Aventura het volgende:
Vik, dat was iets te...plastisch.
Ik ben huilerig, ik heb slecht nieuws ontvangen. Mijn werkgever blijkt dus geen intentieverklaringen af te geven bij een jaarcontract. Nieuw beleid. Weg gaan onze koopplannen. Ik moet nu tot oktober 2009 wachten. En dan moet ik nog maar kijken of mijn jaarcontract overgaat in een vast contract (dat is me wel toegezegd,maar in deze tijden weet je niets meer zeker). Ik heb de bezichtiging voor morgen meteen afgebeld, en we hadden er zo'n zin in (onze eerste bezichtiging samen).
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
en dan moeten de teksten nagekeken worden door een redactioneel wonder.
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 19 november 2008 20:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ik hoef er alleen maar een free copy.
Dat moet je dus echt een pocket rocket hebben.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kost geld en dat heb ik niet.
Bovendien heb ik slechte ervaringen met vibratoren (niks is krachtig genoeg!) en ik ben bang dat ik vergeet dat ding goed op te ruimen
Ik wil het uitbreiden eigenlijk met begeleiding per email; zodat mensen dus kunnen mailen met vragen of ter begeleiding. Want wat de Uni terecht opmerkte, is alleen een boekje schrijven niet voldoende..het hele succes van bijv het cambridge dieet is niet de samenstelling, maar de begeleiding. Mensen moeten vragen kunnen stellen, begeleid kunnen worden, een steun hebben. En jullie zijn inmiddels allemaal voedingsexpertsquote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het barst hier van de (aspirant) tekstschrijvers, redacteuren, copywriters (pick me!) en neerlandici. Dat komt heus goed.
Kusje d'r opquote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er vandaag niet helemaal bij.
Dit was idd een need for fatty foods-type situation.
Uw inzichten waren de enige juiste. Mea maxima culpa. Ik zet je in het dankwoord ok? en noem je als een bron van inspiratie en wijsheid.
@ Ise: Claudia had al aangeboden het te doen en dat is net zo'n miereneuker als jij
Jullie krijgen sowieso allemaal een gratis boek natuurlijk. Mits jullie je familie dwingen het te kopen
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil het uitbreiden eigenlijk met begeleiding per email; zodat mensen dus kunnen mailen met vragen of ter begeleiding. Want wat de Uni terecht opmerkte, is alleen een boekje schrijven niet voldoende..het hele succes van bijv het cambridge dieet is niet de samenstelling, maar de begeleiding. Mensen moeten vragen kunnen stellen, begeleid kunnen worden, een steun hebben. En jullie zijn inmiddels allemaal voedingsexperts![]()
Ik hoop dan zo maar heel wat mensen aan een relaxed bijbaantje te kunnen helpen!
Voor Vik helemaal ideaal!
Ik ken wel wat mensen die ik het makkelijk kan opdringen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
@ Ise: Claudia had al aangeboden het te doen en dat is net zo'n miereneuker als jij
Jullie krijgen sowieso allemaal een gratis boek natuurlijk. Mits jullie je familie dwingen het te kopen
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil het uitbreiden eigenlijk met begeleiding per email; zodat mensen dus kunnen mailen met vragen of ter begeleiding. Want wat de Uni terecht opmerkte, is alleen een boekje schrijven niet voldoende..het hele succes van bijv het cambridge dieet is niet de samenstelling, maar de begeleiding. Mensen moeten vragen kunnen stellen, begeleid kunnen worden, een steun hebben. En jullie zijn inmiddels allemaal voedingsexperts![]()
Ik hoop dan zo maar heel wat mensen aan een relaxed bijbaantje te kunnen helpen!
Voor Vik helemaal ideaal!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het al veranderd![]()
. Met een 'sorry' voor Greys erachter
.
En je moet mij een stem geven, want zo werkt dat hier. Je moet ook stemmen op degene die op jou gestemd heeftquote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
![]()
Nou moet ik het goed maken en ook gaan stemmen om te zorgen dat Greys weer meer stemmen krijgt/heeft!![]()
*checkt MSN*quote:Oh en something completely different: waars Moblo eigenlijk?
Soort vrijwilligerswerk ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:
O had ik al over Humanitas verteld? Vast niet. Ik krijg ws een Soedanese man onder m'n hoede die al vrij goed Nederlands kan maar met het oog op de HBO-opleiding die hij wil gaan volgen nog wat extra hulp nodig heeft. Ook met natuurkunde, maar daar ga ik hem niet bij helpen
.
quote:
Too much info Vik..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, zo ging het niet. Dat platte ding is bij mij zwart en daar zie je dus witte smurrie op.
Misschien willen de katjes het wel schoonlikken..het lijkt best op Brinta, qua looks dan!quote:
Ik zag het. Ik wilde even heel boos gaan wordenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Oh Vik, dat is tof werk!
En nobel![]()
En die emo sloerie van een memento mori heeft mij een overgewaarde user genoemd![]()
De hell!
De fury!
Daar zou ik ook weinig trek in hebben...quote:Op woensdag 19 november 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Al is het allemaal serieuzer opgezet dan ik gedacht had. Ze werken samen met een MBO-school hier in de buurt en ze hebben ook allemaal echt lesmateriaal. En het is ook niet geheel vrijblijvend voor de cursisten. Maar ik had het liefst iemand die wat hoger opgeleid was en de taal al redelijk goed onder de knie heeft. Het lijkt me enorm lastig om iemand die nog geen woord Nederlands spreekt Nederlands te leren en hogeropgeleiden zijn vaak ook wat meer geïnteresseerd in grammatica. Ze willen gewoon meer, dat is leuk
. Kon ook een meisje van 14 krijgen, maar die kwam haar afspraken voorheen nooit na
. Daar heb ik dan niet zoveel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |