Ja, dat weet hijquote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weet hij dan dat je je wekker daarvoor hanteert? Of ben je zelf gewoon luid?
Ik ga het ook kopenquote:@SHE: way 2 go!! I'd buy it!
Dat is een uitzonderlijke situatie idd en ja, een vriend als ZZP-er ( ik ken het ) maakt je niet flexibel op de woonmarkt.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zeker balen. Maar wij waren niet van plan een tophypotheek af te sluiten. Ik verdien bovenmodaal, vriend een stuk minder (zelfstandig ondernemer- maar heeft netto net zoveel te besteden als ik door aftrekposten etc.), ik heb een flinke overwaarde en we krijgen ook nog een bedrag met 4 nullen van mijn schoonouders. Daardoor hebben we al een veel lagere geldlening nodig dan dat we nodig hebben om huisjes in onze prijsklasse te kunnen kopen. Ik kan de prijsklasse die wij willen overigens dus ook al met alleen mijn inkomen kopen. En ook qua lasten kan het ruim.
Ik heb altijd banen gehad die de laatste tijd ook goed verdienden. Nooit werkeloos geweest. Het kan dus makkelijk, alleen door zo'n stom papiertje gaat het dus nu niet door.
Die vind ik wel erg mooi eigenlijk. Het rupsje vind ik ook okay. Alles van Fun Factory eigenlijk wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Deze is ook eng
[ afbeelding ]
quote:
En je moeder of oom had het nooit door?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, zo ging het niet. Dat platte ding is bij mij zwart en daar zie je dus witte smurrie op.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, zo ging het niet. Dat platte ding is bij mij zwart en daar zie je dus witte smurrie op.
Maak dat dan 's schoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 19 november 2008 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zou het ook kopen en in de boekenwinkel van de school leggen. En iedereen een email sturen dat we dat boek nodig hebben
Niet klaar dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie zijn lief
En het sterkt me ook om weer eens wat pagina's te schrijven..ik heb afgelopen maanden geen flikker gedaan nl
Bedenk dat voortaan vóórdat je me een bloedlip mept, wil je?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Bah; eigenlijk heb je wel een patatje verdiend ja!
Ik was toen 14 ofzo en het was mijn oude wekker. Vaak kwam ik thuis uit school en dan zei m'n moeder: "Ik heb je wekker even weggebracht hoor." Ik: "Ohquote:Op woensdag 19 november 2008 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En je moeder of oom had het nooit door?
Ik zou 'm toch eerst even hebben schoongemaakt.
Ja, daar houd ik me maar aan vast. En ik ga er vooralsnog niet vanuit dat ik geen vast contract krijg.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een uitzonderlijke situatie idd en ja, een vriend als ZZP-er ( ik ken het ) maakt je niet flexibel op de woonmarkt.
Je ouders zouden natuurlijk garant voor je kunnen staan..maar of je daar zin in hebt
Bah; eigenlijk heb je wel een patatje verdiend ja!
Al begrijp ik je werkgever wel hoor, je moet zoiets natuurlijk alleen verstrekken als de intentie ook op waarheid berust.
Naja..1 voordeel; die huizenmarkt gaat nog wel instorten..dus straks heb je nog meer keus!
Welnee, pas bij hfdst 4quote:
Die zag ik laatst ook liggen in de Triumph-winkel.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
DIe zag ik bij de mediamarkt!!
Oh, gister bij de ladies night hadden ze echt leuke!
http://www.hiddensecrets.nl/
Oh lol, nipple coversmet kwastjes
[ afbeelding ]
Je hebt het niet zo heel slecht getroffenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik me maar aan vast. En ik ga er vooralsnog niet vanuit dat ik geen vast contract krijg.
Ouders, nee daar doe ik niks mee. Ik ben 30 en kan voor mezelf zorgen. Mijn huidige huis heb ik ook helemaal zelf & single gekocht. Ik wil geen strings.
De wereld vergaat niet, ik heb nog steeds een goed huisje en goed werk en natuurlijk een goede relatie
En ik heb net een hamburger gegeten, ik voel me al stukken beter
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef SHE het volgende: en dan moeten de teksten nagekeken worden door een redactioneel wonder.
Hee dat zei mn tante vroeger ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Echt, jij moet stand up comedian worden. Zal ik 'Greys' veranderen in 'MariaEtcetera' in het user awards topic? Greys heeft toch al genoeg nominaties![]()
.
Ja dat kost geld en dat heb ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Of (het is maar een idee) je koopt gewoon iets dat ervoor bedóeld is.
Ik heb het al veranderdquote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee dat zei mn tante vroeger ook!En neee, laat Greys staan, dan krijgt ze er een heleboel
Ik ben toch Onbekend Op Fok
*incognito*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |